i hate you mr.popular

3.1K 194 6
                                    

Ep2:i hate you mr popular..
Di bilik air universiti hangul...
Selepas mengolis gincu dibibir dan merapikan bedak agar tdk nmpak kesan air mata...song ji hyo mencapai tompol pintu bilik air nmn belum sempat pintu terbuka...
Ada seseorng yg menedang dri luar iaitu yoona a.k.a witch...
Yoona mendekati song ji hyo yg mengundur setapak demi setapak...
Yoona:chun sung im...right(menghalang laluan ji hyo)
ji hyo:yee...
Yoona:(senyum sinis)aku nk warning kau...jgn berani tengok...dekat atau pndng kami...aq x ska...terutama sekali jgn cba nak dekat dengan boyfriend aq...suho
Kau thu x kau fan kami yg paling hodoh dekat universiti nie...dahlah gemuk..pendek...x sedar diri...
Ji hyo:tpi sye memang minat awak semua...
Yoona:(ttp mulut ji hyo)karier kmi x kn jatuh hnya kerana kau...taw...kau tengok fan kami semua lawa dan lansing...
Ji hyo:owh mcm nie ye perangai k idol pujaan ramai...bermuka-muka...
Yoona:(tampar pipi ji hyo)owh mungkin aku patut beri pengajarn membina untuk kau...(senyum sinis)
Yoona mengeluarkan marker pen berwarna dan mula menconteng muka ji hyo x cukup itu dia menuang gam di rambut ji hyo.
Yoona:ini baru amaran pertama tau gemuk klu kau berani ckp dengan sesiapa psl hal ini aku pastikan kau x de di universiti ini areso...(keluar)
Ji hyo:(menangis)apa salah aku...wae???

Dikelas xoxo...
Song ji hyo berdiri diliar kelas dikeluarkan cermin kecil di dlm beg...dipandang bias wajahnya...
Banyak contengan yg x bley hilang dan rmbutnya yg mengeras dan x terurus...
Nmn kaki ji hyo ttp juga melangkah masuk..
Nmpak saja kelibat ji hyo semua pelajar ketawa kuat melihat penampilan ji hyo x kurang juga ada yg membaling bola kertas padanya...
Yoona yg ddk dibarisan hadapn simpan senyum..
Sehun jatuh simpati melihat ji hyo tpi dia bley buat apa akhirnya dia senyap dan berpura-pura membaca buku tnpa sedar setitis air matanya jatuh...
Song ji hyo memandang suho dan yoona yg gelak besar memandangnya...
Suho:gemuk bodoh...
Song ji hyo hnya mmpu diam dan menunduk...sekarng satu kelas tdk sukakan dia..

I Hate You Mr.popularWhere stories live. Discover now