Ep5:i hate you mr.popular...
Di dorm exo
Yoona masuk ke dorm dengan langkah penuh bergaya...sehun yg melhat yoona berjalan pun terasa panas je haty...
Sejak dri dlu dia tdk sukakan yoona rapat dengan suho....gedik semacam je...
Suho memandang yoona dengan senyuman lebar...ary nie yoona seksi dengan mini skirtnya dan baju tnpa lengan memang kebiasaannya yoona akan dtg ke dorm setiap hujung minggu...
Yoona mengambil tempt dianyara segun dan suho...disilangkn tgnnya di tgn suho..nmn suho menolak perlahan...
Yoona:i ada hal nk ckp ngn you nie just you and me(memandang sehun)
Sehun yg mengerti maksud pandangan yoona segera keluar dn bersembungi dibelakang pintu ingin mendengar perbualan yoona dan suho...
Suho:penting sngt ke???
Yoona:(senyum dan meramas jari suho)you nk main stu game x???
suho:game??
Yoona:(memandang sekeliling)you x ska kn dngan si tembam sung im kan...
Suho:(diam)
Yoona:ingt x ary tu dia mlu kn you depan fan...
Suho:yee...
yoona:2 hri lagi...hry kekasih kn???
Suho:yee...ada kena mengena ke???
Yoona:i ada plan nk kenakn si bdk tembam tu(berbisik ditelinga suho)
Suho yg mendengar rncangan yoona segera tersentak...rancangan yoona melibatkn perasaan orng dn dia x berani mainkn perasaan orng...
Suho:x kejam sngt ke yoona???
Yoona:tu x seberapa berbnding malu yg you tangung....(senyum sinis)
akhir setelah dipujuk yoona suho mengambil keputusan untuk ikut rancangan yoona...
Sehun yg mendengar mengelengkn kepalanya...
Sehun:hyung2...yoona kau nie memang perempuan racun....aq kena bgitaw sung im...Sehari sebelum hari kekasih...
Jong kook masuk kedapur terlopong mulut melihat keadaan dapur yg berselerak dengan kulit telur berterabir dilantai tepung berterabir diatas meja dan muka sung im yg comot dengan coklat...
Jong kook:yah!!sung im buat apa nie???knp sepahkan dapur...
Ji hyo:(sengih)sung im tengah buat kek coklat...
Jong kook:lah yeke ingtkn sung im nk buat bom...
Ji hyo:yah!!oppa...
Jong kook:gurau je...belikn senang x yah ssuh nk buat..
Ji hyo:beli dengan buat x sme oppa...
Jong kook:sung im buat kek nie untuk sape???
Ji hyo:untuk k idol pujaan sung im...lah...esokkn hry kekasih...so sung im ingt nk bagi kek dengan bunga...
jong kook:nak bagi dekat suho ke???
Ji hyo:yee pandai...oppa...
Jong kook:yah!!oppa memang pandailah...Masuk je kwang soo didapur twrus mencuit krim yg baru disapu...ji hyo dtg dan mencubit telinga kwang soo...
Kwang soo:noona skitlah....
Ji hyo:nnti noona potong jri kwang soo nk...noona dh cntik2 hias dikacaunya(membebel)
Kwang soo:(cuit kek dan lari)
Ji hyo:yah!!oppa tengoklh kwng soo tu...
Mendengarkn itu jong kook segera mengejar kwang soo yg sdh lari...jauh...
YOU ARE READING
I Hate You Mr.popular
FanfictionHai...assalammualaikum... Memandangkan ff see you again telah pun melabuhkan tirainya semalam.... Sye nak buat ff bru tpi still ada exo(sbb sis ska exo) Tajuk:i hate you mr.popular... Watak utama:song ji hyo&suho exo... Watak sampingan:sehun exo,yoo...