Ep16:i hate you mr.popular...
Song ji hyo bersiar-siar sambil menghirup udara petang...ditmn yg berdekatn dengan pntai...
Song ji hyo berjalan digigi air sambil meliht beberapa pengunjung yg kelihatan mengurang kerana sebentar lagi senja akan menjegah...
Tumpuan song ji hyo terarah pada sepasng suami isteri yg sedang berpegangan tgn sambil si suami membelai perut isterinya yg sedang sarat...
Song ji hyo tersenyum dan memegang perutnya...setitis air matanya jatuh dia segera berlari pulang...Di dorm exo...
Member exo yg lain kehairann meliht song ji hyo berlari masuk kebiliknya...sehun kelihatan risau dengan keadaan song ji hyo...
Masing2 bertanya antara satu sama lain...Di bilik song ji hyo menekup mulutnya dengan bantal supaya tangisannya tdk kedengaran...
Dia tdk berhenti-henti menepuk perutnya...
Ji hyo:mianayo...omma x dpt nk selamatkn kamu...
Song ji hyo menangis dan terus menangis...Flashback...
Seminggu sebelum hari kekasih...song ji hyo menemui yoona di sebuah bar yg terletak tdk jauh dri universiti hangul...
Ternyata bkn yoona seorng yg menunggunya ttpi juga suho...
Kelihatan suho melambai kearahnya dri lenggok bdnnya ji hyo thu yg suho mabuk...
Yoona mempelawanya untuk minum...song ji hyo yg kelihatan naif menerima pelawaan yoona...
Entah apa yg terjdi selepas itu ji hyo sendiri tdk tahu sedar2 dia sdh berada disebuah hotel bersama suho....
Dan suho sendiri tdk tahu apa2 menuduh song ji hyo...yg memerangkapnya...Seminggu selepas kejadian di swimming pool...song ji hyo disahkan hamil 2 minggu...dan dia terus menemui suho...ttpi ternyata suho tdk mempercayai kata2nya dan asyik menyalahkan ji hyo atas apa yg terjadi...
Setelah dibuang suho song ji hyo nekad berhijrah ke london dengan harapan dpt merawat anaknya yg bakal dilahirkn...ttpi malang tdk berbau kandungan song ji hyo akhirnya gugur...
Dan selepas itu dia memasang tekad untuk memebalas perbuatan suho dan yoona...kerana mereka anaknya sdh tiada...dan kerana mereka juga dia menjdi seorng pendendam dan kehilangn harga dirinya...
End flashback...Di bilik suho...
Suho resah diatas katil ke kiri salah ke kanan pun salh akhirnya suho bangun dan mengambil kotak sederhana besar di atas rak...
Suho bersila di atas katil dan mula membuka kotak yg diberi nma 'memory sung im'
Tgnnya terhenti apabila dia mula menyentuh pregnant test sung im...
Setitis air matanya jatuh...dan kemudian semakin melebat...
Pregnant test itu diberi oleh sung im 7 thn lepas...dan dia amat2 menyesal tdk mempercayai sung im...
Suho:mesti anak kita dah besarkn...klau girl mesti comel mcm awak klu boy mesti hensem mcm saya(menangis)Chun sung im mna awak sekarang sye betul2 nk mnta maaf dan sye betul2 nk jumpa ank kita...
Suho hanya mmpu menangis diatas perbuatn lampaunya...
Kalaulh semua fan nya tahu yg k idolnya ini x sebaik yg mereka sangka...mesti fan nya akan berpaling tadah...dia tdk kisah semua itu...yg dia mahu hanyalh segera menemui chun sung im...dan menebus semua kesilapannya...
Akhirnya suho terlena dengan bekas air mata yg mengering....
YOU ARE READING
I Hate You Mr.popular
FanfictionHai...assalammualaikum... Memandangkan ff see you again telah pun melabuhkan tirainya semalam.... Sye nak buat ff bru tpi still ada exo(sbb sis ska exo) Tajuk:i hate you mr.popular... Watak utama:song ji hyo&suho exo... Watak sampingan:sehun exo,yoo...