Ep9:i hate you mr.popular..
Di dorm girls generation...
Yoona membaling handbagnya diatas katil..habis bersepah biliknya dikerjakan akibat melepaskn geramnya tentang peristiwa yg memalukan tadi...
Habis bercalr sikunya kerana jatuh dired carpet...
Yoona:baru je dtg korea dh berlagak....kau ingat kau mampu ke bersaing dengan aku....
Walaupun yoona cuba menyedapkn htynya nmn hatynya tetap bimbang apabila dia tdk menerima sebarang anugerah individu sedangkan saingannya song ji hyo mendapt perlbagai anugerah....Di dorm exo...
Suho ddk disebelah sehun yg sedang tekun menghadap laptopnya...
Suho:kenapa kau dingin je dengan song ji hyo tdi...
Sehun:molla...wae???
Suho:x delah kau x rse bngga ke dpt bersalam dengan k idol bertaraf dunia...
Sehun:kita pun bertaraf dunia apa???Hyung nie memang suka berkawan dengan orng yg ternama je kan...
Suho:apa maksud kau nie...sehun...
Sehun:x delah walaupun dia tu k idol bertaraf dunia dia ttp manusia biasa..jgn disebabkn dia kita kena layan dia macam bidadari sedangkn manusia biasa kita lyn macam sampah...
Suho:x sebenarnya apa masalah kau nie...sehun mcm x puas hty je dengan aku...
Sehun:(bangun)hyung dah lupa ke orng yg hyung lyan mcm sampah...manusia biasakn...
Suho:(diam)
Sehun:hyung fikirlh sendiri...hyung kena ingt sekali orng yg teraniaya bangkit jngn slhkn dia bertindak lebih kejam...dri apa yg dia pernah lalui...(keluar dri dorm)...
Suho terddk dan termenung mendengar kata2 yg terbit dri bibir sehun...sekli dia bersuara...lidahnya yg petah pun tdk mmpu mengeluarkn kata2....Disko....
Song ji hyo menari penuh bertenaga...tubuhnya mengikut alunan lagu rancak dan tgnnya memegang sebotol sake....
Mark yg sedari tadi memerhaty song ji hyo yg sdh hnyut dlm dunianya sendiri mula berdiri dan menarik song ji hyo ddk...
Mark:yah!song ji hyo you nie knp???
Ji hyo:(memgang muka mark)molla....tepilh i nak menari nie...
Mark:no...stop it you kena balik...you dah mabuk teruk nie...
Ji hyo:mana ada i mabuk..i cuma..(pengsan)Mark segera memapah tubuh ji hyo yg lemah kedalam kereta....dipandang wajh song ji hyo...
Mark segera menghidupkn enjin kereta..dan memecut laju....Di taman...
Mark menghentikan keretanya dibahu jln diperhaty song ji hyo yg seksi mengenakn gaun pendek separas paha...
Didekatkn wajh ke wajah ji hyo nmn belum sempat dia berbuat apa2 serasa lehernya dicengkam dan ditarik keluar dri kereta..
Mark:sehun???
Sehun:(menumbuk mark)
Mark:wae???
Sehun terus menumbuk mark...rintihan mark tdk didengari setelah dia pengsan akibat pukulan sehun yg bertubi-tubi...
Sehun masuk kedlm kereta dan memaph ji hyo yg separuh sedar ke dlm keretanya yg tdk jauh dri situ...
Dipandang wajh ji hyo yg sedang lena...
Sehun:knp aku selamtkn kau???siapa kau???knpa aku...argh(menumbuk stereng kereta).
Dia yg tdinya keluar dri dorm selepas bertekak dengan suho terlihat kereta mark yg tiba2 berhenti dibahu jln...dia menghampiri takut2 mark dlm kesulitn...ttpi apa yg dihidangkn didepan matanya buat dia sakit hty..2 jam sehun menghentikn keretanya diperhaty wajah ji hyo...memang dia akui yg song ji hyo sangat cntik dengan bentuk wajahnya dan bibirnya yg merah merekah tnpa dicemari pembedahan plastik yg sangat hit dikorea...
Tiba-tiba song ji hyo meracau...
Ji hyo:aku benci kau...aku benci kau(menangis)i hate you mr.popular(meracau perlahan kemudian terlelap kembali..)
Sehun mengerutkn dahinya..mendengar kata2 ji hyo...Pagi..
Song ji hyo bangun dan mengeliat..terkejut dia apabila dia sedar yg dia berada didlm kereta...dengan sehun...
Ji hyo:(menguis bahu sehun)yah!sehun...
Sehun:(bangun)
Ji hyo:knpa aku ada dekat sini kau nak culik aku ea..ha!!ckp...
Sehun:apa yg kau merepek nie...
Ji hyo:aku dekat mana nie???knp aku ada dekat sini???kau buat apa dekat aku???
Sehun:yah!!kau blwy x soal satu2 pwning kepala aku...banyak mulutlh kau nie...(menghidupkn enjin kereta)
Ji hyo:(senyap)
SEhun:first...aku nak ingtkan jgn berkawan dengan mark dia tu bahaya...semalam dia cuba ambik kesempatan pada kau masa kau mabuk nasib ada aku...kalau x..x tw nak ckp..yg kedua..knpa kau ada dengan aku sbb aku yg selamtkan kau kiranya aku nie herolh...ketiga semalm aku x buat apa2 pun dengan kau x selera...
Ji hyo:apa kau ckp...x selera...aigoo nie dh lebih...
Sehun:baik aku diam sebelum aku pulk ambik kesempatan dekat kau...cepat ckp nk antarvkau dekat mne...Selepas sehun menghantar ji hyo pulang kerumah dia terus bergegas pulang ke dorm tentu member yg lain risauknnya...
YOU ARE READING
I Hate You Mr.popular
FanfictionHai...assalammualaikum... Memandangkan ff see you again telah pun melabuhkan tirainya semalam.... Sye nak buat ff bru tpi still ada exo(sbb sis ska exo) Tajuk:i hate you mr.popular... Watak utama:song ji hyo&suho exo... Watak sampingan:sehun exo,yoo...