i hate you mr.popular

2.9K 191 3
                                    

Ep3:i hate you mr.popular...
Di dalam bilik air universiti...
Song ji hyo sedaya upaya membersihkan contengan dimukanya...sekejap lagi kelasnya akan tamat dan dia tdk mahu oppanya melihat contengan dimukanya....tentang kejadian dikelas dia tadk menyimpan dendam baginya mungkin itu hanya sekadar salam perkenalan...song ji hyo cuba bersangka baik...setiap hry bila dia dibuli dia akan positifkn mindanya...dia x mahu fikirannya bercelaru dengan fikiran negatif....
Song ji hyo mengukir senyum...
Ji hyo:chun sung im fighty...
Setelah pasti contengannya sdh hilang song ji hyo melangkah keluar untuk ke kelas mengambil begnya...

Dikelas...
Mata song ji hyo terarah pada bungkusan coklat diatas mejanya...
Diambil dan diamati hanya ada huruf s ditengah bungkusan...
Ji hyo:x habis2 nak hina aku...
Diambil dan dibuang coklatnya di dlm tong sampah...tahu sangat yg coklat itu adalh bentuk penghinaan baginya...dicapai begnya dan keluar dari kelas...

Sehun yg mengintai dibalik celahan pintu hanya mmpu terdiam melihat coklat pemberiannya dibuang....

Dari jauh song ji hyo melhat kereta oppanya menyusur masuk ke perkarang universiti dirapikan rambutnya agar tdk nmpak kesan gam...
Jong kook:lawa rambut...
Ji hyo:yeke???
Jong kook:sejak bila rambut sung im bertukar jadi keras...
Ji hyo:err...
Jong kook:x yah nk tipu oppa thu yg sung im kena buli kan kali nie siapa biar oppa belash dia cukup2(mengenggm penumbuk dan ingin kelaur dri kereta tpi dithn ji hyo)
Ji hyo:mne ada sung im kena buli tdi dekat kelas ada party pastu diaorng buat game siapa kalah kena denda...jdi sung im klh kenelh denda...
Jong kook:(diam)
Walaupun song ji hyo tdk ceritakan hal sebenar....jong kook seakan thu yg adiknya itu dibuli bkn sekli dua...dlu mse di bangku sekolah menengah dia juga sering dibuli...pernah song ji hyo dimasukkn ke wad kerana patah kaki..akibat dibuli...
Sejak dri itu dia tdk membenarkn adiknya belajar disekolah...dan belajr dirumah....

Di dorm exo...
Sehun ddk disebelah suho yg sedang tekun menghadap skrin komputer...
Sehun:hyung...sehun nk ckp sikit bley..
Suho:apa dia???
Sehun:hyung x kesian ke dengan sung im..
Suho:(memandang sehun)wae???
Sehun:x delah sehun bkn apa...sehun kesiankn sung im kena buli je...
Suho:bkn hyung buli dia pun...Tpi yoona...
Sehun:tpi hyung ikut je kn ckp yoona...
Suho:(diam)whateverlh....
Sehun:(diam dan keluar dri bilik suho)

I Hate You Mr.popularWhere stories live. Discover now