i hate you mr.popular

2.8K 175 0
                                    

Ep12:i hate you mr.popular...
Di rumah somg ji hyo..
Bunyi jeritan di bilik song ji hyo menganggu lena jae suk...kwang soo,joong kook dan jae suk bergegas kebilik song ji hyo..
Kelihatan song ji hyo sedang terpekik terlolong dengan mata tertutup...
Jae suk:sung im..bgn...yah!!!(menepuk pipi ji hyo perlahan)
Ji hyo:(tersedar dan terus memeluk jae suk)appa sung im takut...sung im mmpikan omma dan appa...
Jae suk:(melurut belakang ji hyo)dh...tidur ye...
Ji hyo:no...sung im x bley tdor sung im teringtkn mendiang omma dan appa...sung im asyik terdengar je jeritan mereka...
Kwang soo:noona...kami temankan noona tidur ye.
Joong kook:sung im jgnlah mcm nie past is past...tidur ye...
Puas mereka memujuk song ji hyo akhirnya song ji hyo terlelap didlm pelukan jae suk...setitis air mata jae suk jtuh kepipi mengenangkan ji hyo yg trauma dengan kejadian kebakaran yg mengorbankn omma dan appanya....

Di dorm exo...
Suho terjaga dri lena dan berpeluh..diseka peluhnya dan ddk bersila diatas katil...knp mmpi itu sentiasa menghantuinya...mmpi tentang sekeluarga yg terlibat di dlm kebakaran...

Flashback...
Suho yg ketika itu baru berusia 10 thn bersiar-siar dengan ommanya disebuah tmn yg berhampiran dengan rumahnya..
Tiba-tiba mereka dikejutkan dengan bunyi letupan yg kuat...
Suho segera menoleh apabila mendengar jerit pekik penddk tmn itu..
Suho melihat sebuah banglo yg separuh terbakar...
Ommanya menariknya untuk meliht kebakaran itu...
Suho terdengar jeritan dibahagian bawah rumah yg belum dijilat api...entah dri mna keberaniannya datang dia terus berlari kedlm rumah itu...penddk yg lain menjerit melihat seorng bdk berani masuk kerumah yg sdh separuh terbakar...
Di dlm pandang suho kelam dngan asap ttpi dia tekad mencari suara itu...
Di bahgian bawah tngga suho melihat seorng bdk perempuan memeluk orng tuanya yg sdh mati..
Suho:(menghulurkan tgn)palli..kita kena keluar dri rumah...
???:no...sye nk ikut omma dan appa
Tnpa bnyak ckp suho terus menarik bdk permpuan itu akibat terlalu kasar mnarik bdk perwmpuan itu tersadung dan sebelah kakinya terhempap sebatang kayu yg terbakar...dengan kekuatan yg dia ada dia menarik bdk perempuan itu sekuat hty..tpi dia sempat melihat parut di bahagian paha bdk permpuan itu sebelum dia serahkan pada bomba yg sedang menanti...

Sejak kejadian itu omma dan appa suho berpindah ke korea....
End flashback...

I Hate You Mr.popularWhere stories live. Discover now