i hate you mr.popular

2.6K 174 4
                                    

Ep20:i hate you mr.popular...
Suho ddk dihadapn song ji hyo yg sedang lena diatas sofa ruang tamu dorm exo ...entah knpa bila dia merenung wajah ji hyo ada ketaran dihatynya....
Tanpa sedar tngannya mengelus lembut pipi ji hyo...dan akhirnya berhenti dimata song ji hyo..
Dan kemudiannya mencium dahi song ji hyo lma...
Song ji hyo baru saja tersedar terperanjat dengn kehadiran suho dihadapannya...
Dia sendiri tergamam dengan tindakan suho...
Suho tertunduk dripada merenung wajah ji hyo...
Suho:mianayo...saye...
Belum habis menuturkn kata2 song ji hyo memeluk erat suho....
Ji hyo:mianayo suho....aku perlu habiskn game yg kau  mulakn  dulu....(tersenyum sinis)...
Suho yg tdk tahu apa2 gembira dipeluk ji hyo...

Tiba2 lampu diseluruh dorm terpadam...
Melihatkn itu song ji hyo trus menjerit dan memeluk erat tubuh suho badannya mula menggigil....
Ji hyo:i takut..
Suho sedaya upaya cuba menenangkn ji hyo yg sedang menjerit...
Mendengarkan jeritan dri ji hyo seluruh isi rumah dorm turun...dan mencari punca knp lampu tiba2 mati...
Pergerakan suho terbatas kerana song ji hyo pengsan di dalam pelukannya....
Suho:ji hyo bangun...ji hyo...
Semua member exo dan girls generation mulai panik...dengan keadaan gelap gelita...dan song ji hyo yg sedang pengsan tdk sedarkn diri...

2 jam kemudian lampu terbuka dengan sendiri...semua member exo dan girls generation lega dengan keadaan itu...
Sehun terdiam melihat song ji hyo pengsan dipangkuan suho....
Sehun:knp aq rse sakit sangt melihat kemesraan mereka...

Sebelum kejadian lampu terpadam sehun turun keruang tamu untuk mengejutkn ji hyo yg sedang tidur nmn niatnyabterhenti apabila melihat ji hyo dan suho saling berpelukan....
Haty mana yg x sakit bila lihat orng yg dicntai berpelukan bersama lelaki lain...
Dan lelaki itu kawan baiknya sendiri...

Suho mencempung tubuh genit ji hyo sam kedalam biliknya...
Perlahan-lahan suho meletakkan ji hyo diatas katil...tnpa sengaja kain skirt yg dipakai song ji hyo terselak sedikit...
Suho yg melihatkan itu perlahan-lahan menarik skirt ji hyo agar menutupi pehanya...nmn pergerakannya terhenti apabila dia terpandang parut yg trdpt dipeha song ji hyo...
Peristiwa 18 thn yg lalu kembali berputr diminda...dimana dia menyelamatkan seorng bdk perempuan dri kebakaran mungkinkah bdk perempuan itu adalh song ji hyo...
Suho tersenyum dlm tangisan dia sangt yakin yg bdk perempuan itu adalh song ji hyo....

I Hate You Mr.popularWhere stories live. Discover now