i hate you mr.popular

3.1K 190 3
                                    

Ep10:i hate you mr.popular...
Di rumah mark(got7)
top dan gd sedaya upaya menahan song ji hyo dri masuk ke rumah mark kerana ji hyo kelihatan sangat marah...dengan sepenuh kekuatannya dia mampu menumbangkn top dan gd yg menghalangnya masuk untuk bersemuka dengan mark....
Tnpa berfikir pnjang ji hyo menendang pintu ruamh mark...
Mark yg sedang bersantai dihadapan tv terkejut meliaht song ji hyo...blum sempat berbuat apa2 tubuh telah ditarik kedinding dan lehernya dicengkam kuat oleh ji hyo...mark mengigil melihat muka merah padam ji hyo...
Ji hyo:apa yg kau cuba buat dekat aku malam semalam...(cengkam leher mark)
Mark:buat apa i x buat apa2 pun dengan you...
Ji hyo:(melepaskan satu penumbuk)kau ingat aku nie perempuan bodoh ke ha???
Gd&top:song ji hyo relax dia kn kwn kita...
Ji hyo:you both better shut up...
Gd&top:(diam)
Ji hyo:(menarik kolar baju mark)aku rse kau dah cukup kenal dengan aku kan...dlm sekelip mata je aku mmpu buat kau dri hero...(dekatkn mulutnya ke telinga mark)to zero...i mean it..arreso...(berjalan keluar)
Gd yg melihat song ji hyo keluar segera mengejar sampai ketempat letak kereta...
Gd:ji hyo you okay...???(memandang wajah ji hyo)
Ji hyo:iam okay...sorry pasal tdi i terlalu ikutkan perasaan...
Gd:(menarik tubuh ji hyo dlm pelukan)its okay....i paham perasaan you...i think you have control your temper..
Ji hy0:mianayo...
Gd:lepas nie you nak kemana??nak i temankn...
Ji hyo:its oaky gd...i nak ke smtown...
Gd:smtown???for what??
Ji hyo:mision...(senyum dan masuk kedlm kereta)
Gd menghantar song ji hyo dengan ekorn mta sampai kereta yg dipandu song ji hyo menghilang...

Pejabat smtown...
Member exo dan girs generation sedang membuat perbincangan bersama pengarah smtown.....
Pengarah:ok...for your information...seperti yg sye dah maklumkn pada kamu semua ary nie sye akan kenalkn seorng member bru yg akan sye serap kedlm exo...memegang posisi sebagai exo-e iaitu exo english..yg akan menyampaikan semua lagu exo dlm bahasa inggeris....
Exo:yee...
Pengarah:tentukan kamu semua terujakan...ok..persilakan masuk song ji hyo...
Terngaga mulut member exo tao sdh menjerit kegembiraan manakala yoona merengus kasar...
Song ji hyo smart mengenakan selaur jeans berwarna biru dan jaket kulit berwarana hitam dan diserikan lagi dengan topi berjenama halyang..song ji hyo melemparkan senyuman manis kearah semua yg berada di bilik perbincangan..
Pengarah:dipersilakan ddk dan perkenalkan diri...
Ji hyo:anyeongseyo song ji hyo imnida(tunduk hormat)
Pengarah:sye rse awak semua dah kenal dengn song ji hyo penyanyi,pelakon dan model kelahiran korea yg digilap bakatnya dilondon...
Exo:(mengangguk)
Pengarah:sebelum dia pulang ke korea sye telah pergi berjumpanya dilondon untuk menawarkan kontrak bersama smtown...tnpa banyak soal ji hyo terus bersetuju...walaupun ketika itu jadual dia sangat padat...dengan persetujuan ji hyo sye sangat berbesar hty...
Suho:(bangun dan bersalam dengan song ji hyo)tahniah song ji hyo...
Ji hyo:(senyum)
Pengarah:ok..elepas ini exo akan dipecakan kepada tiga iatu exo-m,exo-k dan exo-e...exo-m dan exo-k posisinya ttp sme cuma exo-e kita bagi song ji hyo buat pilihan siapa yg akan bergandingan dengannya...cuma tiga orang saja...
Ji hyo:(diam)sye pilih sehun,chanyeol dan....suho....
Pengarah:(tepuk tgn)tahniah...em suho chanyeol dan kris sekarang kamu memegang dua group iaitu exo-k dan exo-e...ji hyo knp agaknya menilih suho,sehun dan chanyeol...
Ji hyo:sejak dri dulu sye amat kagumi group exo dan girl genration terutama suho dan yoona..sye memilih chanyeol sbb sye ska kemampuan dia dlm rap...dan sehun pulak sye skan vokal dia...
Yoona:(senyum sinis)plastik...
Pengarah:wah!!k idol bertaraf dunia pun minat exo dan girls generation...sye sebagai pengarah smtown sangat berbesar hty dengan persetujuan song ji hyo menyertai group smtown....selamat datang song ji hyo...
Yoona:bantahan...
Semua yg berada dibilik perbincangan memandang tepat kearah yoona...
Pengarah:wae???
Yoona:exo kn membernya terdiri dripda lelaki knp nk selitkan permpuan sorang plak tu x pelik ke??
Pengarah:owh sye lupa plk nk ckp...penyertaan song ji hyo bkn sje pemilihan pihak smtown ttpi jgk pemilihan dibuat melalui persetujuan member exo..ada bantahan lagi yoona.
Yoona:diam..
Pengarah:and one more thing mulai minggu depan sye akan stukan exo dan girls generation dlm satu dorm..
Dan ahad nie exo akan memperkenalkn song ji hyo sebagai member baru exo dan untuk itu kita akan adakan party diats bumbung bangunan smtown...kalau x de apa2 lgi kita bersurai...
Yoona:(merengus kasar)...

Di tandas...
Song ji hyo merapikan solekan dimukanya...nmn tiba2 kelibat yoona berada disebelahnya turut merapikan solekan...
Belum sempat song ji hyo melangkah keluar yoona memandang tepat kearah ji hyo...
Yoona:tahniah...
Ji hyo:bunyi mcm x ikhlas je...
Yoona:song ji hyo i think we better make a simple game...
Ji hyo:game???sorry ye...yoona right???i rse kita dah cukup tua nak main game...dan i dah terlalu sibuk nak bermain dengan u yoona...(senyum sinis)
Serentak itu song ji hyo terus melangkah keluar...
Yoona menjerit-jerit didlm tandas...
Song ji hyo yg menddwngar jeritan yoona tersenyum sinis...
Ji hyo:tnpa kau sedar...aku dah pun mulakn permainan ini...

I Hate You Mr.popularWhere stories live. Discover now