i hate you mr popular

2.7K 185 2
                                    

Ep14:i hate you mr.popular...
Di dorm exo...
Member exo mengelilingi tubuh song ji hyo yg terbaring diatas sofa ruang tamu dorm exo...
Suho dan sehun yg kelihatan resah menuam wajah ji hyo...keadaan song ji hyo masih sama seperti tdi masih tdk sedarkn diri...
Sehun:hyung baik kita bawak ji hyo ke hospital...
Luhan:aar betul tu...
Suho:x bleylh bila ji hyo kta hntar ke hospital macam2 andaian akan dibuat oleh netizen...lgi pun tdi kita dh sepakatkn x kn hntar ji hyo kehospitl...

Sedang mereka berbual kelihatn tgn ji hyo mula bergerak-gerak dan selepas itu dengan perlahan-lhn membuka mata..
Song ji hyo melihat sekeliling....terperanjat dia melihat muka suho dan sehun yg begitu dekat dgn mukannya...
Ji hyo:i dekat mne nie..
Kris:dorm kmi...tdi you pengsan..
Suho:d.o ambilkn air kosong...
D.o segera pergi kedapur dan membawa segelas air putih dan diberi pada ji hyo...
Sehun:you okay...nk pergi hospital..
Ji hyo:anni...i rase pening sikit je...
Suho:you memang x bley nmpk api ke??
Ji hyo:(diam dan bngn)i nak blik..
Chanyeol:i rse baik you spent time dekat sini dh mlm sngt dh nie...
Ji hyo:i x bwk bju...x pe nnti i call gd srh ambik i...
Sehun:i hantar you...
Belum sempat membalas kata tgnnya ditarik sehun masuk kedlm kereta...song ji hyo hanya mmpu menurut..

Di dlm kereta masing2 terdiam tnpa kata sehun memandu dengan muka ketat kelihatn..
Ji hyo:kalau x ska nk antar i baik you berhentikan kereta nie...
Sehun:(diam)
Ji hyo:you dengar x apa i ckp nie...
Sehun:spew ckp i x ska hntr you...
Ji hyo:hbis buat muka mcm nk mnta penumbuk je...
sehun:you dgn gd ada something special ke???
Ji hyo:knp nk sibuk hal orng you berhentikan kereta sekarng atau i jerit...
Sehun:(menghentikan kereta dibahu jln dan membuka pintu kereta)dipersilakan keluar...
Ji hyo:(keluar dan menolak badan sehun)

Nmn tindakan ji hyo menolak tubuh sehun mengingatkn sehun pada seseorng...seseorng yg pernah menolaknya begitu....
Sehun mengelngkan kepala cuba menepis andaiannya...knp setiap kli dia bersma ji hyo dia akan teringt chun sung im...

Di pertengahan jln ji hyo tdk habis2 menyumpah seranah sehun yg meningglknnya dijln...sambil sebelah tgnnya memjinjit kasut tumit tinggi...
Dlm pada membebel sebuah kereta berhenti betul2 didepannya...
Keluar suho sambil melambai tgn kearahnya...
Tnpa bnyak soal song ji hyo terus menaiki kereta suho...tnpa sedar sehun memerhaty dri jauh...

I Hate You Mr.popularWhere stories live. Discover now