Calf Love: Tanıtım

18.5K 235 17
                                    

Her şey nasıl mı başlamıştı? Yıl 1998.  Mullingar'da. Sokakta oynayan küçük kız, bir ses duyunca sesin geldiği tarafa yönelmişti. Bisikletinden düşmüş mavi gözlü bir çocukla karşılaşmıştı. Yanına gidip ona yardım etti. Ona yardım ederken gözlerine uzunca bakmıştı. İçinden "Gerçekten çok güzel gözleri var." diye haykırmıştı. İlk başta sadece tutku sanılan sevgi aşka dönüştü. On dört yaşında İrlanda'dan taşınan Less, yıllar sonra Niall'ın abisi Greg'in düğününde o hayranı olduğu mavi gözleri görmüştü. Yıllardır hasretini çektiği o mavi gözleri görmüştü. Niall Less'e dostum dese bile, Less Niall'ı çok seviyordu. Kendinden bile çok. 

Ayrı konu olarak da; Less'in en yakın dostlarından birisi Dicle'nin eski sevgilisi Andries, Dicle'nin baş belasıdır. Andries'den kurtulmak için Harry ve Dicle sahte sevgilicilik yaparlar. Ama o sahte ilişkinin gerçek bir sevgiye dönüşeceğini kim bilebilirdi ki?

★★

Lessie Palker. Ama yakınları ona Less veya Le der. Üniversiteye gitmedi. Lise mezunudur. Kardeşi Maria Palker, ablası ise Lucy Palker'dır. Annesi Türkiyeli, Babası İrlandalı'dır. Bu ailesi öz ailesidir. Öz ailesi ölünce, onu evlatlık edinen ailesi vardı. İki Aile...

                                                                                                                                       KEYİFLİ OKUMALAR 

Calf Love (Niall Horan)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin