Bölüm 16: Sanırım Senden Hoşlanıyorum

1.9K 90 34
                                    

*Merhaba :D Biliyorsunuz ki bugün bizim sarı civcivimizin doğum günü. Niall James Horan ♥ "Yesss ! I'm 20 ! Wohooo ! No more teens!" Bu yazıyı görünce gülümsüyorum. Ayrıca da umarım partisinde o kadınlardan olmaz. Striptizci. Maura ve Bobby'ye teşekkür  ederim. Onu tanıdığımız için çok şanslıyız ♥ Son olarak;

*Doğum günün kutlu olsun, İyi ki doğdun Nialler. İyi ki seni tanımışız. İyi ki o yarışmaya katıldın. Katy Perry, iyi ki sana evet demiş. Seni, sen olduğun için seviyorum uçan İrlandalı. İyi ki varsın. Teşekkürler Maura ve Bobby. Teşekkürler Katy Perry. Teşekkürler Simon Cowell. Mavi gözlü melek, seni çok seviyorum ♥*

✾♫✾

Benjamin Andries'i götürürken Dicle'yi ambulansa götürdüler. Tanrım, lütfen ona bir şey olmasın. Yalvarıyorum. Ambulansa sadece beni alınca çocuklar da arabalarına binip ambulansı takip etmeye başladılar. 

Louis'in Ağzından-

"Ona b-bir şey olmayacak değil mi?" diye mırıldandı Harry.

"Merak etme kardeşim, Dicle'ye bir şey olmayacak." dedi Liam. Harry'ye baktığımda korktuğunu görüyordum. Hemde fazlasıyla. Titreyen ayaklarına elleride eşlik ediyordu. Alt dudağını ısırmış gözlerini yere dikti. Fazlasıyla korktuğu apaçık belliydi. Yoksa bu sahte sevgili olayını es geçerek Dicle'den hoşlanmış mıydı?

✾♫✾

Less'in Ağzından-

 Ameliyat'da olan Dicle'yi beklerken dışarı hemşire çıktı. Hepimiz etrafını sararken konuştu. 

"Acil olarak B Rh (+) kana ihtiyacımız var. Acil olarak! Hasta yoldayken çok kan kaybetmiş." Kalbinin biraz aşağısından vurulan Dicle için kan bulunması gerekiyordu. Birden Harry ve Zayn aynı anda bağırdı.

"Benim kanım B Rh (+) !"

"Güzel, gelin."

Harry, Zayn ve Louis, hemşire ile gidince duvara sürtünüp yere yığıldım. Bu kadarı fazlaydı. Dicle'ye bir şey olursa dayanamam. Niall gelip yanıma yığıldı. 

"Ona bir şey olmayacak değil mi Niall?"

Gözlerimden yaşlar akarken, ikinci defa bu kadar güçsüz olduğumu hissetmiştim. Öz ailem ölünce ilk güçsüzlüğümü yaşamıştım. Beni evlatlık edinen ailem ölünce bile bu kadar çökmemiştim. Dicle benim kardeşim gibiydi. 

"Ssh, sakin öyle düşünme. ona bir şey olmayacak." dedi ve bana sarıldı. 

Niall'ın ağlamaktan kızarmış gözlerine bakıp başımı çevirdim. Etrafa göz attım. Liam sandalyeye yan oturmuş, başını ellerinin arasına almıştı. Ashton ve Jess yere yığılmış. Michael, Luke ve Calum ise ayakta dolanıp duruyorlardı. 

✾♫✾

Dicle, Harry ve Zayn'in kanını içine almış ve yoğun bakımdaydı. İki gündür yoğun bakımın önündeydik. Dicle'nin ailesi gelmişti. Dicle'nin babası Bilal, başımıza gelip bir şeyler söyledi.

"Şimdi hepiniz evlerinize gidiyorsunuz. İtiraz yok! Kaç gündür buradasınız. Şimdi!" 

İtiraz edecekken bizi susturmuştu.

"Bir şey olursa, bir gelişme olursa bize haber ver lütfen. İyi ya da kötü." dedim. Ayağa kalkıp çıkışa ilerlemiştik. Harry gelmiyordu. 

"Harry, hadi sende git. "

"Lütfen kalayım. Lütfen! kalmak istiyorum." Yalvarırcasına Bilal'in yüzüne baktı. Dicle'nin abisi Emre lafa atladı.

"İstiyorsa kalsın baba."

Bilal, peki anlamında başını sallayınca Harry yoğun bakım camının önüne geri döndü. Sürünerek hastaneden çıkıp eve gitmek için arabaya bindik.

✾♫✾

Harry'nin Ağzından-

Çocuklar gideli dört saat olmuştu. Camın önünden hala gitmemiştim. Emre yanıma gelip mırıldandı.

"Sevgili misiniz?"

"H-Hayır. Biz Andries'den kurtulsun diye sahte sevgilicilik yapıyorduk."

"Peki, ondan hoşlanıyor musun?" Duraksadım. Cevap vermeyince bir daha sormadı. Emre gidince doktor içeri girip dışarı çıktı. Yanıma gelip konuştu.

"İstiyorsanız içeri girebilirsiniz. " Dilay (Dicle'nin annesi) ve Bilal başını gir anlamında salladı.

Peki anlamında başımı sallayıp giyilmesi gerekenleri giyip içeri girdim. Dicle, orda halsizce yatıyordu. Yanına gidip ağzımdaki maskeyi çıkardım.Yatağın kenarına oturup, bir elimi yanağına koydum. Tanrım! Bir süre yüzüne baktıktan sonra kulağına eğilip fısıldadım.

"Sanırım. Senden. Hoşlanıyorum."

Calf Love (Niall Horan)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin