♛MERHABA! 31. BÖLÜME GELDİK. :) UMARIM BEĞENİRSİNİZ. SİZİ ÇOOK SEVİYORUM. ♡ İYİ Kİ VARSINIZ. :) İYİ OKUMALAR! ♡♛
(Şarkı: Miley Cyrus - The Climb)
✾♫✾
Turnemizin birinci günü Almanya'da başlamıştı. Uzun bir yolculuk yapmıştık. Ben ise kaldığımız otelde dün gece erken yatıp, uykumu almıştım. Ayrıca, turnelerin sadece Amerika'da olmadığını da Niall'a tatlı bir dille anlatmıştım.
Şu anda sahne arkasındaydık ve uzun zamanımız vardı. Rollerblade ile sahne arkasında geziniyorduk ve kendimi ilk konsere alıştırmaya çalışıyordum. Ellerim arka belimde iken, rollerblade'i tüm gücümle sürüyordum. Eğlenceliydi. Austin, ayağındaki rollerblade ile yanıma gelmişti.
"Heyecanlı mısın?"
"Ne için?"
"Konser için. Senin için ilk konser."
"Evet, heyecanlıyım. Sonuçta ilk olacak. Alışık olduğum bir şey değil."
"Alışırsın."
"Ya, öyle." dedim ona içten gülümseyerek. Cebimdeki telefonum titremeye başlayınca dengede kalmaya çalışıp cebimdeki telefonu çıkardım. Ekranda 'Irish Prince' (İrlandalı Prens) yazısını görünce gülümsemekten kendimi alıkoyamamıştım.
"Alo!"
"Hey, bağırma Niall."
"Neler yapıyorsun?"
"Rollerblade ile etrafı dolaşıyorum bebeğim. Birkaç saate konser başlayacak."
"Heyecanlı mısın?"
"Normal olarak, evet. Çünkü bu benim için ilk olacak."
"Austin orada mı?"
"Seninle konuşmak için yanından uzaklaşmıştım. Ne oldu?"
"Yakınındaysa, telefonu ona verebilir misin lütfen?"
"Pekala." demiştim sorusuna cevap olarak. Etrafıma göz attığımda Austin'in az ilerde oturduğunu görebiliyordum. Rollerblade ile Austin'in yanına gidip telefonu eline sıkıştırdım. Bana 'Ne var?' anlamında bakarken açıklama yapmam gerektiğini biliyordum.
"Niall, seninle konuşmak istiyormuş." Başını sallayıp telefonu kulağına götürdü.
"Efendim Niall?"
"Seni koca adam, sevgilime iyi bak!" Otuz iki diş sırıtıp Austin'in suratına bakıyordum.
"Sevgilin güvende adamım!"
"Şimdi telefonu geri verebilirsin koca adam. Görüşürüz."
"Görüşürüz adamım." Telefonu elime sıkıştırınca rollerblade ile yanımdan çekip gitmişti. Telefonu yeniden kulağıma götürüp, Niall'ın güzel sesinin kulaklarıma dolmasına izin verdim.
"Seni özledim."
"Bende seni özledim, Meleğim." Onun bu sesini bile çok özlemiştim. Aniden hissettiğim acı ile neler olduğunu anlamaya çalışıyordum. "Ah!"
"Ne oldu?"
"Sanırım, popomun üstüne düştüm."
"Dikkatli ol. Sen bana lazımsın." Ufak bir kıkırdamadan sonra karşı taraftan tepki gelince nefes aldığına inanmıştım. "İlk konser ve Almanya. Bu çok iyi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Calf Love (Niall Horan)
Fanfic«İliklerime kadar hissettiğim aşkın en güzel yanı da onunla olmasıydı.» ©Tüm Hakları Saklıdır.