Bölüm 8: Özür Dilemeliyim

2.4K 116 33
                                    

Kısa bir bölüm karşınızda. Umarım beğenirsiniz :-) 

İyi Okumalar!

✾♫✾

Ne demek oluyordu bu? Ah birde soruyorum. Anlasana Less! Niall beyimizin başka bir sevgilisi varmış. Helal, süper,devam! Haberi ayakta dinlemiştim. Panik atak geçiriyordum. Terlemeye başladım. Nefesim daralıyordu. Başım dönüyordu. olduğum yere yığıldım. Lanet olsun! Beni ilk fark eden Jess olmuştu. 

"Less, i-iyi misin?"

"Sanırım, panik atak geçiriyorum." 

"Sakin ol, derin nefes almaya çalış."

"Yapamıyorum Jess, yapamıyorum."  Dicle telefonla birisini arıyordu. Benim ise gözlerim kapanıyordu. Son duyduğum şey arkadaşlarımın acı sesle "Aç gözlerini." demesiydi. 

✾♫✾

Gözlerimi açtığımda hastane odasındaydım. Etrafa göz attığımda, odada istemediğim kişiler vardı. Niall.

"Senin ne işin var burada?"

"Ne demek ne işin var? Ne kadar korktum ha, haberin var mı?"

"Sevgilinden bana vaktin kaldı ha? Ne güzel!"

"O sevgilim değil." Sinirlenmeye başlamıştım. Yalan söyleyemiyorsun Nialler. 

"O senin sevgilin James!"

"O reklam ilişkisi Less. Bu reklam ilişkisini bitireceğim. Ben onu değil, seni seviyorum." dedi parmağı ile beni gösterirken.

"Nia-" Terlemeye başladım. Nefesim daralıyordu. Yine panik atak geçiriyordum.

"Niall lütfen çık dışarı." dedi Jess. 

"A-ama."

"Çık hadi, yoksa sakinleşmeyecek."

Dicle onu itekleyerek odadan çıkardı. Başıma doktorlar, hemşireler vesayre vesayre falan geldi. 

✾♫✾

Uyandığımda yine hastane odasındaydım. Ne tesadüf (!) İçeri bir bayan girdi. Bu oydu. Niall'ın sevgilisi. 

"Merhaba."

"M-Merhaba. Ben Lessie."

"Bende Cara. B-bak." Ne var der gibi suratına bakıyordum. 

"Biz Niall ile-"

"Biliyorum sevgilisiniz."

"Bu reklam ilişkisi, Lessie. Ünümün artması için onunla çıkıyorum. Onunla aramda bir şey yok. Gerçekten."

Ah tam bir aptalım! Her zamanki gibi beynimi dinlemiştim. Kalbimi değil.Cara odadan çıktığında doktor içeriye gelmişti.

"Taburcu olabilirsin Less, kendine dikkat et."

"Teşekkür ederim." 

Doktor çıktıktan sonra kalkıp üstümü giyindim. Sanırım Niall'dan özür dilemeliydim. Sanırım mı? Kesinlikle özür dilemeliyim. Ben onu seviyordum ve ona haksızlık yapmıştım. Bana kafasızın teki deseniz alınmam. Çantama eşyalarımı koyarken kapı açılıp kapandı. Görüş alanıma bir çift spor ayakkabı girdi. 

 ✾♫✾

 AH BE LESS :D BAKALIM OLAYLAR NE OLACAK :D YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ :) SİZİ SEVİYORUM <3

Calf Love (Niall Horan)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin