"Kendinize iyi bakıyorsunuz değil mi marshmallowlar!!!!☆(^_^)☆"
Elimdeki kitapları dolaba koyarken kocaman bir iç çekip güneşe baktım cebimdeki telefon titreşince baktım Chanyeol biz yoldayız diye mesaj atmış.Kalan kitapları koyup çantamdan atkı ve bereyi çıkardıktan sonra yanımda ki Hee Joon'a hastayım diyip okuldan erken çıkacağımı söyledim.
Hızlı adımlarla onlara adresini verdiğim kitap-cafe diye çok sevdiğim ara sokaklarda bir kitapçı vardı.Genelde yaşlı amcalar ve sosyal hayatlardan uzak kişiler gelirdi.Dünya starları ifşa olmasın diye burası gayette iyi bir seçimdi konuşmak için.Kapıyı açıp içeri girince yaşlı adama gülümseyip jer zamanki günümü bitirdiğim köşeye gidip oturdum.
Montu çıkarıp beklemeye başladım.Kapının çalan zili ile kafamı uzatıp baktım ama onlar yerine yaşlı teyzenin biriydi.Yanfaki kitaplıktan bir kitap alıp iini karıştırmaya başladım.
Onların geldiğini masaya vuran Chanyeol ile farkına vardım.
B:"Pardon dalmışım!"
Suho:"Bayan Kim!"
B:"Bay Kim sizi görmek güzel!"
Chanyeol:"Çok sıcak bir yer."
B:"Sizi burda kimse tanımaz rahat olabilirsiniz!"
Suho:"Üzüyprsun bizi bayan Kim!"
B:"Başlatma bana dünya starıyız biz ayaklarını şuan çekemicem!"
Suho:"Kim ne olduğunu anlatacak neden toplandık!"
B:"Bay Park da bize bunu anlatacaktı!"
Chanyeol:"Şey galiba Baekhyun mafyaya bulamış hyung!"
Suho:"Ne!"
Chanyeol:"Hani programa çıktığımızda piyona çalacaktı ya eli incinmişti işte o gün set arkasında beklerken telefon geldi ve Baekhyun sinirli bir hal aldı ve onu takip,edince arkadan konuşmalarını duydum.Baekhyun konuşma bitince duvara yumruk geçirdi ve sonunda elini incitti!"
Suho:"Chanyeol sen ne diyorsun?"
Chanyeol:"Hyung korktum ve kimseye söyleyemedim sadece ikiniz biliyorsunuz!Ve bu gün Baek'in telefonunu karıştırdım galiba Teayeon ile birlikte girmişler!"
B:"Taeyeon mu?"
Suho:"Ne bok yemek bulaşmış peki buna ya!Çıldırıcam ya!"
B:"Ne kadar borcu var peki belki öderiz!"
Suho:"Baekhyun ile konuşmalıyız!"
Chanyeol:"O adamlar ile konuşurken galiba miktarı yanlış duydum sandım ama mesahşarı okuyunca yanlış değilmiş!"
Suho:"Ne kadar peki!İnanmıyorum ya şu olanlara!"
Chanyeol:"Hyung senin bankadaki paranı 4 e katlar!"
Suho:"Ne?"
B:"Bankada ne kadar paran var ki?"
Eğilip kulağıma fısıldadığında bir hışımla kalkıp Baekhyın'a bildiğim tüm küfürleri savurdum!
B:"Seni onun bunun çocuğu ne bok yemeye 4 trilyon para aldın lan!İt herif öldürücem seni o adamlardan önce!"
Suho oturtmaya çalıştı ama olmadı!En son ağzımı kapayıp etrafa eğilerek özür diledi.
B:"Chanyeol bana bir şeyler oluyor soldan soldan geliyorlar!"
Suho:"Sakin olur musun?"
B:"Yürüyün gidip öldürelim şunu!"
Chanyeol:"Ne yapacaz?"
B:"Ne mi yapcaz lan kendimizi satsak bu kadar para etmeyiz lan!"
Sunp:"Off ne işe bulaşmış bu kadar borçlanmış!"
B:"İt herif acaba parayı tuvalet kağıdı diyemi kullandı?Hayır kullansa bile ölene kadar bitmez lan!"
Suho:"Yürüyün gidelim!"
Chanyeol:"Ne yapacaz yaaa!"
B:"Hiç bana bakma o gerizekalı için benden kuruş çıkmaz!"
Chanyeol:"Nuna ölsün mü hı?"
B:"Zaten bu işten sağ çıkalım sağ çıksın o ben ellerimle öldürücem!"
Suho:"Seni bırakalım mı akşam oldu!"
B:"Şeyyy annem sizi görmesin!"
Chanyeol:"Evet bayan Kim bizden hoşlanmıyor!"
B:"Sizden değil Baekhyun itinden hoşlanmıyor!Bu olayı bir duydumu zaten bir daha onunla konuşmamı bile istemez!"
Suho:"Peki gidince haber ver!"
B:"Peki ama giderken 4 trilyonluk kalp krizi geçirebilirim!"
Chanyeol:"Nuna seni özlemişim!"
B:"Onu o 4 Trilyonluk borç alan arkadaşına sor!Konuşturma beni!'
Suho:"Görüşürüz bayan Kim!"
B:"Görüşürüz Bay Kim ve Bay Park!Chanyeol eğer yurda gittiğinde eline geçirisen bana haber ver!"
Suno:"Bayan Kim hadi hava karadı diyorum!"
B:"İyi gidiyoz yaa!Dikkatli gidin!"
Chanyeol:"Tamam nuna sende dikkatli git!"
Onlardan ayrılınca telefonu çıkarıp Baekhyun'a sövesim geldi ama tek yaptığım müzik dinleyip sorunlardan uzaklaşmak oldu!Eve girdiğimde yine tanımadığım insanlar yine annemin kahkahası!
Onları umursamadan odaya çıktım.Annem odaya gelip aşağı gitmem için tehditli konuşmalarına başladı!Dinliyormuş gibi yapıp dinlemedim!Her zamanki annem ile konuşmalarımız işte!
Gece yatarken deli gibi hamsi buruna mesaj atmak istedim ama gözümü sımsıkı kapatıp yattım!Bakalım ne işlere kalkıştık sonumuz ne o olacak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔Line 1//✨Baekhyun✨
Fanfiction🌸Lina'nın B612'eki Kitap Fabrikası Gururla Sunar!!🌸 👑17.12.2016 Kısa Hikaye İçinde #4 🌙08.04.2017 Kısa Hikaye İçinde #2 🏆03.06.2017 Kısa Hikaye İçinde #7 ~~Line Serisi 1.Kitap?Baekhyun:The Lost Lightstar!--Kayıp Yıldız!!~~ ➰Selam bebeklerim...S...