"Evrııııbadiiii günaydınlar efenim..Nasılsınız bakalım???
❤。^‿^。❤"Bilinmeyen:"Layla'shh??"
Layla:"Kimsiniz?"
Bilinmeyen:"Ben Baekhyun'un abisi."
Layla:"Ahh..."
"Baek Beom oppa!Üzgünüm tanıyamadım numaranı mı değiştirdin??"
Bilinmeyen:"Hayır geçek abisi değil gruptan abisi Min Seok."
Layla:"Ne vardı?"
Bilinmeyen:"Kızma sadece Baekhyun hakkında endişeleniyoruz."
'Baekhyun şuan sanırım alkol manyağı olacak."
Layla:"NE?"
Bilinmeyen:"Taeyeon ile kavga ettiler ve ilişkileri bitti sanırım."
Layla:"Eee ben ne yapabilirm ki??"
Bilinmeyen:"Şuan kimseyle konuşmuyor ve her gece yurda sarhoş geliyor.Şirket bu durumdan sıkılmaya başladı.Kariyeri bitmek üzere!Ayrıca şuan da içmeye gittiğini söyledi."
"Lütfen onunla konuşur musun?Bizi dinlemiyor ve böyle giderse hastalanmasından korkuyoruz."
Layla:"Ben ne yapabilirim ki beni de dinlemeyecektir."
Bilinmeyen:"Eminim dinleyecektir.Onunla konuştuğunuzdan beri Baekhyun gerçekten farklı ve daha iyi biri oldu.Lütfen onunla konuş.Bize yardım et!"
Layla:"Peki arkadaşım olduğu için son kere konuşacağım ama beni dinlemezse bir daha onun hakkında beni aramayın!Biliyorsun yakında düğünğüm var ve istediğim gibi kafama göre davranamam artık!"
Bilinmeyen:"Peki teşekkür ederiz.Şuan yurttan çıktı ve her zaman gittiği yerin adresini göndereceğim."
Layla anlatım:
Titreyen telefonun yüzüne baktım.Gidip gitmemek arasında kararsızdım ama onun daha fazla dibe batmasını istemiyordum.Yatağın içinde çıkıp kot pantolonumu ve ince bir kazağı giydim hemen.Saçım yine papaz gibi!Düzleştirmeye zamanım yoktu ve hepsini yana toplayıp ördüm.Montumu giyip anneme yakalanmadan evden çıktım.Taksi çevirip adresi adama verdim.Barın önüne geldiğimizde girip girmemek arasında kaldım ama o kırılma noktası olan adımı attım.İçeriye girer girmez kokudan midem bulandı.Telefon çalınca baktım bilinmeyen bir numara.Açtım ve diğer taraftan kalın sesli biri bana onun en köşedeki masada oturduğunu ve kör kütük sarhoş olduğunu söyledi.Sanırım bu bana mesaj atan çocuktu.Titrek bacaklarımla masaya doğru ilerledim.Baekhyun kızgın ve sallanan bir vücutla bardağa doldurduğu içkiyi tek bir yudumda içti.İlerleyip tekrardan doldurduğu bardağı içecekken elinden aldım.
Baek:"Ne yaptığı......Ne işin var burada?"
B:"Gidelim hadi."
Baek:"Bana karışamazsın!"
B:"Sana karışmıyorum sadece böyle yapma Baekhyun!Gidelim."
Baek:"Bir daha görüşmeyelim demiştin niye geldin?Sayende sevgilimden ayrıldım menun oldun mu?"
B:"Baekhyun lütfen buradan çıkalım."
Baek:"Defol buradan!"
B:"Gidelim lütfen Baekhyun!Dışarda konuşalım ha?"
Baek:"Artık umurumda değilsin!Mutlu musun Taeyeon da terk etti beni!!"
Sabrım taşmıştı ve elindeki bardağı alarak yere fırlattım kimin bana ne diyeceği ve nasıl baktığı umurumda değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔Line 1//✨Baekhyun✨
Fanfiction🌸Lina'nın B612'eki Kitap Fabrikası Gururla Sunar!!🌸 👑17.12.2016 Kısa Hikaye İçinde #4 🌙08.04.2017 Kısa Hikaye İçinde #2 🏆03.06.2017 Kısa Hikaye İçinde #7 ~~Line Serisi 1.Kitap?Baekhyun:The Lost Lightstar!--Kayıp Yıldız!!~~ ➰Selam bebeklerim...S...