62⭐

1.7K 141 94
                                    

"Bir porsiyoncuk daha....
❤。^‿^。❤"

Amacı ne bunun buraya gelmiş.Ayrıca bana neden action yaratıyor yaaa!!!Gelme gelme gelme!Baekhhyun olduğun yerde kal niye geliyorsun yaaa!!

-"Layla'shh iyi misiniz?"

Baekhyun sessizce yanımızdan geçip gidince kocaman bir oh çektim.

B:"Ahh..Biraz gerginim sadece."

-"Kalksak artık toplantıya geç kalıyorum!"

B:"Peki."

Kafeden çıkıp arabaya bindik ve beni sinemanın önünde bıraktı.Maksat beraber takıldık havası yaratmak!Yanıma bir de koruma taktı.Sinema salonuna yürürken kimi gördüm tahmin edin!

Baekhyun'u ve bana öldürücü bakışlarını takmadan adam ile yavaşça yürümeye devam ettim.Telefon titreşince kimin aradığını anladım hemen değil ama telefon çalmaktan gebermeden son çalışlarında açtım.Adamdan özür dileyerek gayet sessiz konuşmaya başladım.

B:"Efendim?"

Baek:"Nereye gidiyorsunuz?"

B:"Sana ne!"

Baek:"Ne demek bana ne yaaa?Çabuk o adamdan ayrılıp eve git!!!"

B:"Özür dilerim kapatmalıyım!"

Baek:"Yaa~~~~"

Güzelce bir sinema keyfinden sonra sinema çıkışında çocuğun annesi ve ablasına rastladım.Hayır benim hayatım action üzerine mi kurulu lan!

B:"Bir siz eksiktiniz!"

-"Woo Hyun nerede?"

B:"Sanırım acil toplantısı vardı gitti filmin yarısında."

Onlara selam verip gitmeyi planlarken ablası olacak kız beni aşağılamaya başladı falan filan hayır neyine aşağılıyorsa artık!Sürtük!Bileğimi kavrayan soğuk parmaklar ile kafamı arkaya çevirdim.

Baek:"Konuşmalıyız!"

B:"Baekhyun sen..."

Kadına selam verip giderken bu bakışlar hiç de hayırlı değildi açıkçası!Annem beni bu sefer öldürecek kesin!

Baek:"Evleneceğin adam bu mu?"

B:"Ne var gayet saygın bir ailenin çocuğu ve şirket Ceo'su!"

Baek:"Bak o adam sapığın teki gibi!"

B:"Baekhyun ben senin sevgilin hakkında kötü laf ettim mi hiç!Sende etme lütfen!"

Baek:"Beni dinle at şu lanet nişanı!"

B:"Atamam!Hayır atmak istemiyorum!"

Baek:"Onu seviyor musun?"

B:"Yani nişanlıyım değil mi?"

Baek:"Bak..."

B:"Sakın işlerime burnunu sokma anladın mı?Yeterince konuştuk ettik Baekhyun bey!Artık konuşmayalım ve görüşmeyelim!"

Baek:"İyi ne halin varsa gör!"

Yolda giderken annem aradı ve çabuk eve gitmemi söyledi böylece evde kocaman bir savaş çıkacaktı.
Eve girdiğimde masaya yaslanmış bir adet annemi gördüm sanki.

-"Gel otur şuraya!"

B:"Bir sorun mu var?"

-"Daha demin bay Kim aradı.Beni aşağılayıp kapattı!Sevgilin olduğunu bilse gitmezmiş oraya!Beni nasıl küçük görürsünüz dedi ve telefonu suratıma kapattı!Ne sevgilisinden bahsediyor o adam?"

✔Line 1//✨Baekhyun✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin