"İyi akşamlar millet!!!!Yemek yiyorsanız afiyet olsun!!!!❤(^o^)❤"
Pcy_61:"Nuna!"
"Nuna!"
"Nuna!!!!"
"Bayan Kimmmmmmm!!!!!!!"
"Nunaaaaaaaaa!!!"
"Daha bitmedi mi yemek?"
Yang Mo:"Hayır bitti şimdi onunla sinemaya gideceğim çıkınca konuşuruz bu arada çocuk gerçekten iyi."
"Endişelenmene gerek yok!"
"Benimle sırf ailesi başka kızla evlendirmesin diye evlenmek istiyormuş!"
Pcy_61:"Anlamadım!"
Yang Mo:"Yani ona karışmayan bir eş istiyormuş.Açıkçası güzel bir fikir birkaç ay sonra sıkılınca boşanırız bile dedi!Sırf ailesi evlendirmek zorunda olmasın bir daha diye istiyor.Hem Baekhyun'un da borcu ödenecek iyi fikir değil mi?"
Pcy_61:"Yaa Baekhyun ne olacak?"
Yang Mo:"Hayatına kaldığı yerden devam edecek ne olacak!"
"Tabi başına başka sorunlar açmazsa!Hem söyle bana babamın patentlerini satın almadan ortak olup Baekhyun'un borcunu başka nasıl kapatacağız ha?"
"Açıkçası bana mantıklı geldi.Zaten çocuk hayatının yarısını yurt dışında geçiriyormuş.İstersen yurt dışında ayrı evlerde bile yaşarız dedi!"
Pcy_61:"Yanılıyorsun nuna!"
"Yavru köpek Bacon sana aşık olmuş!"
Yang Mo:"Saçmalama Chanyeol!"
Pcy_61:"Peki saçmalıyorsam seninki dün gece gece çıkıp okul çöplüğünde neden kitap arasın ha?"
Yang Mo:"Ne...bir dakika ne yaptı dedin?"
Pcy_61:"Evet şaka yapmadım ve şuan yatakta sana ne yazsam da konuşma başlatsam diye dönüp duruyor!"
"Bence bu konuyu bir daha düşün!"
Yang Mo:"Çok düşündüm Chanyeol!Bu yol hem kusursuz hem de kolay bir yol!Bu yüzden ne senin kariyerin ne de Baekhyun'un hayatı mahvolsun hem bilirsin benimle evlenme yaşım geldi de geçiyor!"
"Ayrıca fark ettin mi bilmem ama o Tae ile çıkıyor ve onu çok seviyor. Ben Tae yi şahsen hiç tanımadım ama iyi birine kötülük yapmak hoş değil Chanyeol.Araları bozulsun istemem!!!"
Pcy_61:"Nuna!!!Olmaz izin vermiyorum yinede evlenmene!!!!"
Yang Mo:"Chanyeol iyi geceler ablacım!"
"Çocuk geliyor gitmem gerek!"
Pcy_61:"Nuna hayır yaaa!!!Gidemezsin!!!!!"
"Seni Baekhyun'a söylerim eğer evlenirsen o adamla!"
"Nuna!"
"Bayan Kim!"
"Gittin mi?"
"İnanamıyorum sana nuna!"
"Peki madem böyle karar verdin kolay gelsin o zaman sana!"
"Hıh!"
"Nuna.....Evlenmeyeceksin değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔Line 1//✨Baekhyun✨
Fanfiction🌸Lina'nın B612'eki Kitap Fabrikası Gururla Sunar!!🌸 👑17.12.2016 Kısa Hikaye İçinde #4 🌙08.04.2017 Kısa Hikaye İçinde #2 🏆03.06.2017 Kısa Hikaye İçinde #7 ~~Line Serisi 1.Kitap?Baekhyun:The Lost Lightstar!--Kayıp Yıldız!!~~ ➰Selam bebeklerim...S...