85⭐(Final~~)

2.1K 131 179
                                    

"Selam Pinku Pinku Family!!!Bir kitabı beraber final yapıyoruz imarım eğlenip coşmuşsunuzdur.Sizlere her zaman minnettarım bunu nasıl öderim bilemiyorum ama teşekkür ederim hepinize!!
💙.💙

"Kocaman öpüldünüz seviliyorsunuz bebeklerim!!!!!!"

🎀✨👱💗👸✨🎀
🎀✨👨💜👩✨🎀
🎀✨👴💙👵✨🎀
🎀✨🐯💛🐰✨🎀
🎀✨👽💚💀✨🎀
AllYouNeedIsLove
😍💓😘💘😜💝☺

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑

~~Final~~

B:"Merhaba iyi günler Amerika'ya ilk uçak ne zaman acaba.....Evet bir kişilik yer ayırtmak istiyorum....Bayan.....Peki teşekkür ederim."

Uzun süre denize baktıktan sonra eşyalarımı almak için Büyük annenin yanına gittim.Evde yoktu zaten olsa gitmeme asla izin vermezdi.Ona bir özür ve veda mektubu yazdım.Kalan gücümle göz yaşlarım kağıdı ıslatsada bitkaç kelime yazabildim.

"Büyük anne seni özleyeceğim.Seni seviyorum her şeyden çok.....Teşekkürler sen babamdan sonra bana kol kanat geren annem gibiydin.Seni seviyorum bana kızma tamam mı?Sadece daha fazlasını kaldıracak gücüm yok artık.Torunun umarım benden daha iyi biri ile olur.Kendine iyi bak Bayan Byun Seni Seviyorum hemde herkesten herşeyden çok........"

Bavulu alarak kapının önünde bekleyen taksiye bindim.Ayaklarım geri gitmek istese de olmuyordu nedensiz gidiyordum işte!Aptalım işte bu tek kelime anlatıyordu beni.

B:"Hava alanına lütfen!"

-"Peki efendim."

Çalan telefonuma aldırış etmiyordum.Açarsam son bir kere sesini duyarsam vazgeçerdim.Onun ve benim için gitmeliydim.Bir insanın bile ondan nefret etmesini istemiyorum ki milyonlarca fanı var.

-"Yolculuk nereye efendim?"

B:"Amerikaya."

-"Trafik var gibi geç kalabiliriz efendim."

B:"Sorun değil akşam uçağı zaten."

-"Ahh peki sevindim o zaman.Koreli misiniz yoksa?Koreceniz çok iyi de o yüzden sordum yanlış anlamayın."

B:"Ben melezim ama Kore de doğup büyüdüm bu yüzden Korecem çok iyi.Babamda melezdi o yüzden akrabalarım ve Amerikada arada bir gidip geliyorum."

-"Tek başına gidebiliyor musunuz aileniz olmadan.Bu küçük yaşta."

B:"Öhöm..Küçük gösterebilirim ama ben 24 yaşında sayılırım."

-"Ohh özür dilerim çok küçük gösteriyorsunuz."

B:"Ohh buna sevindim.Bu iyi bir şey sanırım."

-"Şey..Hnaım kızım haddimi aşıyor olabilirim ama bence bol bol gülümsemelisiniz gülünce etrafınıza neşe saçıyor gibisiniz.Asık surat size yakışmıyor."

B:"Ahh sorun değil teşekkür ederim."

Sıkışık tarfikte yaşlı amcayı daha fazla zora sokmadan girişte inip yavaşça yürüyerek bilet satılan şirketin reyonuna doğru ilerledim.Bileti alıp boş bir yere otirdum.Çalan telefonu açtım son bir iki söz söyledikten sonra kapatıp burdan gidecektim.

Baek:"Nerdesin?Neden açmıyorsun telefonu ha?"

B:"Büyük annene iyi bak Baekhyun!"

Baek:"Laya sakın....tamam bekle ben geliyorum nerdesin?Lanet olsun ağlama ve nerede olduğunu söyle bana!"

✔Line 1//✨Baekhyun✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin