50⭐

1.5K 151 18
                                    

"Yatarken mutlu yatın istedim....
o (^‿^✿)o"

Y/N:Duyuru gibi bölümler ile kitabım bölünsün istemedim o yüzden burada kısaca yazıp geçeceğim.Şeyy söylemek istediğim bu benim kitabım kurgusu tamamen bana ait ve kimseyi kopyaladığım yok tamam mı?Watty de bu kitabın aynısı varsa sileceğim kitabı ama yok ve bana kitap hırsızı gibi muamele yapmayın.Kitaplarımı aşağılamayı bırakın ne kadar okunup onunmaması yada vote ve yorum sayısı benim için hiç önemli olmadı bunu tüm kitaplarımda belirtmiştim.İnsanları okurken belli kalıplara sokmak hoş değil ve kitap okumak ve beğenmek apayrı bir dünya.İnsanların hayal dünyalarında zorla vote ve yorum istenmez!!!Ben buyum aksini düşünen varsa ben buradayım.Neyse çok uzattım ama duyuru yazmak istemedim o yüzden şeyyy ettim biraz.Biliyorum bu kısmı atlayıp okuyacaksınız o yüzden keyifli okumalar bebeklerim!!!♥♥♥"

Yang Mo:"Neyini çalmışım söyler misin?"

"Ayrıca annemi annemi arayıp azarlamış!"

"Annem de bana patladı!"

"Hayatımda ilk defa annemle kavga ettim!"

"Yavşak üçlünün beni ispiuyonlayacağını akıl edemedin mi?Dekan annemi tanıyordu ve herşey bana patladı sağol!"

"Saol sayende annem benden nefret ettiğini söyledi!"

"Memnun musun?"

"Memnunsundur baksana sevgilin ile randevuda görüntülenmişsin yine!"

"Bu arada tekrardan tebrikler Taeyeon güzel hatun!"

"Demiştim değil mi bunu!"

"Sense......."

"Her neyse hayatını uzuuuuuun veeeeee zengiiiinnnnce yaşa!!!!!!"

Baek:"Yaşayacağım emin ol!"

"Sadece hayatımdan defol!"

Yang Mo:"Hah!"

"Peki!"

"Zaten şuan da onu yapıyorum!"

"Busan yollarındayım!"

Baek:"Gerçekten gidiyor musun??"

"Sende gitmesen olmaz mıydı kıvırcık yeterince insan kaybetmiştim zaten hayatta!"

"Peki git o zaman ben zaten senin için önemi biri değilim nasılsa!!"

"Sadece bir süreliğine konuşan kişilermişiz...Yanlış anladım herşeyi benim hatam kusura bakama!!!!"

Yanlış anladım herşeyi benim hatam kusura bakama!!!!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
✔Line 1//✨Baekhyun✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin