➰Bu da iyi geceler bölümü!!!❤
İYİ GECELER BEBEKLERİM!!! ლ(⌒▽⌒ლ)➰MoneyFather~~ Sizi **4 Trilyonluk Tuvalet kağıdı** adlı gruba ekledi
Yang Mo:"Tam da gruba verilecek bir isim!"
MoneyFather~~ gruba Pcy_61 adlı kişiyi ekledi
Pcy_61:"Nuna eve gittin mi?"
Yang Mo:"Hıı geldim ama gelmez olaydım!"
MoneyFather~~:"Ne oldu?"
Yang Mo:"Evde yine tanımadığım insanlar ve parti vardı!Günümü kitapçıda bitirmeyi tercih ederdim!!"
Pcy_61:"Nuna sarkan olursa ara bizi!"
Yang Mo:"Yok ya aslında şuan banka hesabıma baktım da o geri zekalının borcuna asla yetmez lan param!"
MoneyFather~~:"Millet pamuk eller cebe kimin ne kadarı varsa yazsın bakalım durumumuza!"
Yang Mo:"Benim tamı tamına 60.032.765 W kuruşu kuruşuna bilesiniz!"
Pcy_61:"Benim iki hesabım var birinde 453.123.987 W diğerinde 34.097.356 W!"
Yang Mo:"Maşallah!Bay kim Asımız sensin sökül bakalım!"
MoneyFather~~:"4 banka hesabım var sırasıyla 234.654.234, 143.098.071, 645.987, 32.076.159 W var!"
Yang Mo:"Wuaa en can çekişen banka hesabı benimkiymiş lan!"
MoneyFather~~:"Durun toplayayım şimdi siz bu kadar parayı hayatınızda saymadığınız için yanlış falan toplarsınız!"
Yang Mo:"Ezikleme bizi bay Kim!"
"Chan it herif orada mı?"
Pcy_61:"Evet burada neden?"
Yang mo:"Ömüğüne sık lütfen!"
MoneyFather~~:"Bayan Kim bakıyorum da seri katilliğin tutmuş yine!"
"Toplam paramız 1.603.800.864! W"
Pcy_61:"Hyung bu yetmezki!"
Yang Mo:"Sana git boğazla dedim!"
MoneyFather~~:"Saçmalamayın!"
"Bir şekil de tamamlıcaz!"
Pcy_61:"Gruba söyleyelim!"
Yang Mo:"Tabi gidip şirkete söyle tam olsun!"
MoneyFather~~:"Chan şimdilik üçümüz arsında kalsın baktık kalkamadık işin altından o zaman yaparız bişeyler tamam mı?"
"Bilirsin ağzı düşük bir magnaemiz var!"
"Ayrıca herkes sen ben gibi tak diye parayı çıkarıp verir mi sanıyorsun?"
Yang Mo:"Beyler ben kaçar annem çağırıyor!Chan bak hala ciddiyim yanındakinin ömüğünü sık öldür!"
Pcy_61:"Halısın düşünemedim hyung!"
"Nuna çabuk dön!"
MoneyFather~~:"Chanyeol Baek'e çaktırmadan odadan çık benim odaya gel!"
"Sessizce konuşmamız gerek!"
Pcy_61:"Peki geliyom hyung!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔Line 1//✨Baekhyun✨
Fanfiction🌸Lina'nın B612'eki Kitap Fabrikası Gururla Sunar!!🌸 👑17.12.2016 Kısa Hikaye İçinde #4 🌙08.04.2017 Kısa Hikaye İçinde #2 🏆03.06.2017 Kısa Hikaye İçinde #7 ~~Line Serisi 1.Kitap?Baekhyun:The Lost Lightstar!--Kayıp Yıldız!!~~ ➰Selam bebeklerim...S...