51⭐

1.5K 146 15
                                    

"He heyt be önceki bölümde çok kafanızı şişirdiğim için özür babında yazdım bu bölümü.....İyi geceler hamsi burunlular!!!!❤。^‿^。❤"

Baek:"Kitabını buldun mu?"

Yang Mo:"Hayır bulamadım."

Baek:"Biliyorum yazmamam gerek ama sadece taşındığınız yerde rahat mısın merak ettim!"

"Kız başına abşka bir yere alışmak zor oluyordur."

Yang Mo:"Evet biraz zor!"

"Ama Seoul dekinden daha güzel hatta cennet bahçesi burası!"

"Kitabımı da yakın zamanda bulacağım ve yurt dışı için hazırlanacağım!"

"Önceki konuşmada çok üstüne gittim o yüzden özür dilerim."

Baek:"Yeni okulun nasıl?"

Yang Mo:"Koredeki her okul gibi işte de.Kabadayı kişiler ve ezilenler."

Baek:"Orada ezilmeni istemem!"

"Eski okulunu seviyor muydun?"

Yang Mo:"Olum senin kız arkadaşın yok mu gidip biraz onunla ilgilensene!"

Baek:"İlgleniyorum zaten hem de fazlasıyla!"

"Sadece merak ettim ne yapıyorsun diye!"

Yang Mo:"Evet eski okulum ve arkadaşlarımı çok özlüyorum.Özellikle de birini."

Baek:"Kimi?"

Yang Mo:"Biri işte beni hemen sildi ve attı onun için hiç mişim onu anladım..."

Baek:"Aptalın teki olmalı!Bir kız üzülmemeli bence!"

Yang Mo:"Aptal değildi aslında sadece ne olduğunu bilmeden o gitti ben geride kalmayı seçtim o kadar.Sonra o çok parladı ben söndüm ve onu unuttum ama eski günleri özlüyorum..."

Baek:"Umarım barışırsınız!"

Yang Mo:"Sanmıyorum...."

Baek:"Hey gitmem gerek kendine iyi bak bir daha atarı konuşup durma!Görüşemeyecek olsak da konuşabiliriz.Senin sayende bir şeylerin farkına vardım minnettarım sana..."

Yang Mo:"Peki hamsi burun sende kendine iyi bak!"

✔Line 1//✨Baekhyun✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin