63⭐

1.8K 146 84
                                    

"HEYET SİZLERE AŞIĞIM BEBEKLERİM!!!!!"
❤('∀'●)♡❤"

Dışarda yağmur hızlanmaya başlamıştı.Baekhyun masanın üstündeki elimi sıkıca tutup bana sırıtarak bakıyordu.

B:"Bakmayı kesecek misin?"

Baek:"Hayır."

B:"Sana söylemem gereken önemli bir şey var ama söylesem mi söylemesem mi bilemedim."

Baek:"Ne söyleyeceksin?Bana ne kadar aşık olduğunu mu?'

B:"Hayır bir hafta sonra nişanlım olan adamla evleneceğimi."

Baek:"NEEEE!!!!!"

B:"Bağırma!Seni onun için çağırmıştım buraya işte."

Baek:"Ne demek evleniyorum yaa!Kitabını unutup dönmesen düğününden haberim olmayacaktı!"

B:"Kızma hemen annem ile tartıştık ve ben zorla o adamla evlendirecek Baekhyun ve ona yük olduğumu söyledi.'

Yüzümü yine ıslatan yaşlar akmaya başladı.Elimdeki elini ayırıp yüzümdeki yaşları sildi.

Baek:"Tamam ağlama ben halledeceğim her şeyi.Korkma tamam mı ben varım artık yalnız değilsin.Senin dileğini yerine getireceğim.Sadece bana güven Layla."

B:"Ne yapacağız annem beni hiç dinlemiyor Baekhyun gece boyu ağladım ve ona istemediğimi söyledim o ise beni kıran daha fazla söz söyledi.Ayrıca o adamla evlenmem şart bende biliyorum ama..."

Baek:"Üzülme ben kocaman galaxy de seni zar zor bulmuşken ellerimin arasından kayıp gitmene izin vermeyeceğim.Şimdi gidip annenle konuşacağım.Hem neden zorundasın ki ha?"

B:"NEEEEE?Sen delirdin mi?Annemin yanına giderken arkanda Kore Ordusunun olması gerek!Sen ise...Ne diyeceksin?Ayrıca evlenmem şart çünkü senin mafya borcunu o adam ödedi!"

Baek:"Ne demek ödedi?Hem senin nereden haberin oldu?Bir dakika anlat şu meseleyi!"

B:"Sen mafyalara yem olma diye ondan yardım istedim ve anlaşmalı evlilik yapacaktık!"

Baek:"Ne sen delirdin mi?Hem nereden haberin oldu da bu işlere kalkıştın?"

B:"Asıl sen konuş nasıl bu bok işlere bulaştın ha?Lan senin neyine 4 tirlyon borç almak söyle çabuk!"

Konuşurken ona biraz şiddet uygulamış olabilirim belkide yani sanırsam.

Baek:"Önemli olan borcumun olması mı?O adamla benim yüzümden nasıl evlenirsin ya!"

B:"Ya ne olacaktı?Söyle çabuk beni deli etmeden neden borç aldın lan bok gibi para kazanırken ha!Hem ne yapsaydım ölmene göz mü yumsaydım ha!"

Baek:"Taeyeon zor durumdaydı!"

B:"Evet Artık ne kadar zor durumdaysa!"

Baek:"Bir aralar onu çok sevmiştim Layla onu korumak istedim sadece.Borcumu geri ödeyeceğim ve sende evlenmek zorunda kalmayacaksın!"

B:"Evet 4 trilyon zaten gökten elma niyetine düşüyor değil mi?"

Baek:"Halledeceğim tamam mı?Bana güven!İlk önce annem ile konuşmak istiyorum."

B:"Hayır bu öz güven nereden geliyor ne diyeceksin ha ona?'

Baek":Seni ne kadar sevdiğimi ve seni koruyacağımı ayrıca..."

B:"Baekhyun acaba liseden sonra hiç şu beynini kullanmayı denedin mi?Annem seni evden atar beni sonsuza kadar odama kapar ve bu ilk ve son görüşmemiz olur!"

Baek:"Peki o zaman plan yapıp geleceğim!"

B:"Mümkünse işler bir plan olsun da.Artık gitmeliyim annem beni eve kapatmadan!"

Baek:"Endişelenme arabamla geldim.Seni bırakırım.Ayrıca bu bende kalabilir mi?"

Kitabı göstererek bana baktı.Onu çok istediği belliydi.Hem zaten onu ona vermek istiyordum.

B:"Peki.Ama sonra onu senden alacağım.Biliyorsun babamın tek hatırası."

Baek:"O zaman bekle...."

B:"Huh?"

Arkama geçip ne yapıyor gene derken boynuma soğuk bir metalin verdiği hisle irkildim.

Baek:"Bu da benim en değerli varlığım ve onu korumanı istiyorum.Eminim oda seni koruyacaktır."

B:"Sonra bana hırsız deme de!"

Bana göz devirerek masanın üstündeki eşyalarını aldı ve kasada hesabı ödedikten sonra çıktık.Şemsiyesini açıp başıma tutarak arabaya kadar yürüdük.Eve gittiğimde olanları düşündükçe içim daraldı.

Baekhyun bahçe kapısında indirdiğinde kendisi de inecek oldu ama mani oldum.

B:"Teşekkürler.!

Baek:"Bu kadarcık mı?"

B:"Ne yapayım ortada iki göbek atmamı mı bekliyorsun?"

Baek:"Neden bu kadar odun..."

Uzanıp yanağına bir busa kondurdum.

B:"Yeterli sanırım."

Baek:"Hem de fazlasıyla.Odana girince ara beni."

B:"Peki ama sen açmazsan bu sefer gider biricik nişanlım ile yıldırım nikahı kıyarım duydun mu?"

Baek:"Duydum.Hadi gir."

B:"Sende git."

Baek:"Sen girince gideceğim."

Sessizce eve girdiğimde annem koltuğa oturmuş beni beklediği kesindi.

-"Buraya gel!"

B:"Buradan gidene kadar konuşma benimle bende seninle konuşmayacağım Bayan Kim!"

-"Bir daha Baekhyun ile görüşmeni istemiyorum!"

B:"Ne?Düğünüme onu çağırmaya gitmiştim.Saol senin sayende arkadaş ne onu da bilmedim!"

-"Yakında evleneceksin ve adın çıksın istemiyorum."

Yine onu dinlemeden koşarak odaya çıkıp kapısını kilitledim.Yatağa girip ağlarken telefon çaldı.

B:"Alo?"

Baek:"Bayan Byun adayı neden ağlıyorsun?"

B:"Annem seninle konuşmamı yasakladı."

Baek:"NE?"

B:"Sana demiştim olacakları.Belki sadece o adamla evlenmeliyim."

Baek:"Saçmalama Layla!Yaa hazırlan seni almaya geliyorum."

B:"Olmaz gelme bu sefer beni eve kesin kapatır."

Baek:"Tamam ben halledeceğim sen merak etme tamam mı?Ağlama bak oraya getirtme beni Bayan Byun adayı!!"

B:"Aday mı?Başka kim aday lan?"

Baek:"Iııı şeyyy....Bak sana uyurkenki fotomu atacağım neşelen ve uyu kıvırcık!"
(Y/N:Medya açılır mı bilmem...Net fakirliğinde yazdım bu bölümü azucunak da.......)

Baek:"Video daha güzel olur diye düşündüm!!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Baek:"Video daha güzel olur diye düşündüm!!!......Layla.....Özür dilerim seni geride yapayalnız bıraktığım için...."

✔Line 1//✨Baekhyun✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin