"Günaydın Kkaebsongggg Family!!!!Ponçik okurlarımı çok beklettim diyip yb yazdım....❤。^‿^。❤"
Yatakta yatmaktan sıkılmıştım ve dışarı çıkıp koridorda biraz gezdim.Otomattan çikolatalı iki tane süt aldım ve yavaşça yukarı çıktım.Ayağımdaki alçı sabah alınmıştı ama sargılı olduğu için hala ağrıyordu.Odaya giderken ışığı açık görünce minnoş köpek yavrusu herifin geldiğini sanmıştım! İçeri girdiğimde anne dediğim kadın ve tanımadığım bir herif vardı.
B:"Ne işin var burada?"
-"Layla..."
B:"Bana adımla seslenme!Defol buradan!"
-"Bak buraya tartışmaya gelmedim!Şu kağıtları imzalarsan bundan sonra görüşmemize gerek olmaz!"
Baktım şirketteki hisselerimi bir miktar para karşılığı ona devretmemi istiyor! Yok arık ya ayrıca babamın benim adıma bıraktığı kitap patentlerimi ona satmamı!Yüzüne tiksinir gibi baktım ve....
B:"Defol buradan o şirketi babam kurdu ve senin sömürmeni istemiyorum! "
-"İmzala şunları! "
B:"İmzalamıcam defol dedim sana!"
-"Bana bak...."
Tam vuracakken yüzümü kapatmıştım ama aramıza biri girince yavaşça kollarımı aşağıya indirdim.Baekhyun beni arkasına alıp konuşmaya başladı.
Baek:"Abi lütfen Bayan Kim'e çıkışı gösterir misin?
-"Sen kim oluyorsun?"
Baek:"Artık Layla'ya 10 km yaklaşamazsın mahkeme emri var.Ve ayrıca zorla hisselerini alamayacaksın!Babasının tüm emeğini verdiği o şirket Layla'ya ait!"
-"Bana bak serseri!Kızımı bahane edip tüm servetime konabileceğini mi sandın?Layla anneni dinle şu serseriyi dinleme!"
Bom abi kadının kolundan tutup dışarı sürükledi ona kadın dedim çünkü bu güne kadar ateşlendim yanımda yoktu düştüm yanımda yoktu ağladım yanımda yoktu sevindim yanımda yoktu hep şirket hep şirket beni sadece doğurup kenara attı.Baekhyun iyi misin diyerek sarılınca ister istemez ağlamaya başladım.Abisi ve yengesi Hye Jong unni (adı uydurdum bilmiyorum) gelince biraz topladım kendimi ve onlara gülümsemeye çalıştım.
B:"Özür dilerim tatsız olaylarla karşılaştık."
-"Aman Layla sen iyi misin onu söyle?"
B:"İyiyim unni zaten yarın çıkacağım."
Baek:"Hyung doktorla konuşup bu gün çıkarabilir miyiz onu!Annesinin ne yapacağını bilemeyiz. "
-"Tamam konuşup geliyorum.Hayatım sende gelsene.Daha tatlı dillisin doktor seni dinler!"
-"Bom zaten ne zaman kendi başına iş yaptın ki?"
Odadan tartışarak çıkarken Baek kıkırdıyordu.
B:"Hey beni çıkarmak istiyorsun ama gidecek ne yerim nede param var!!!"
Baek:"Bayan Byun unuttun galiba ama evimiz var evlenince beraber yaşayacağımız hani."
B:"Daha evlenmediğimize göre..."
Baek:"En yakın zamanda evleneceğimize göre!"
B:"Olmaz yinede."
Baek:"Peki o zaman nerede kalacaksın küçük hanım?"
B:"Beni büyük annenin yanına bırakabilirsin hani.Hem yalnız olmam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔Line 1//✨Baekhyun✨
Fanfic🌸Lina'nın B612'eki Kitap Fabrikası Gururla Sunar!!🌸 👑17.12.2016 Kısa Hikaye İçinde #4 🌙08.04.2017 Kısa Hikaye İçinde #2 🏆03.06.2017 Kısa Hikaye İçinde #7 ~~Line Serisi 1.Kitap?Baekhyun:The Lost Lightstar!--Kayıp Yıldız!!~~ ➰Selam bebeklerim...S...