67⭐

1.4K 132 44
                                    

"Kkaepsongggg!!!!!!!....Günün ilk bölümü.....❤(^_^)❤"

Hamsi burunu defalarca aradım ama açmadı ve sonunda telefon kapandı.Odanın içinde elimde telefon korkuyla volta atarken kapıya annem geldi.

-"Hazırsan çıkıyoruz!"

Ona tek kelime etmeden çantamı ve montumu aldım.Önünden yüzüne bakmadan merdivenlere yöneldim.

Arabaya bindiğimde yemekten sonra o adamla yanlız kalmaktan korkuyordum.Bana ne yapacağı belli değildi.Annem ise...Ben hiç umrunda değildim....

Okuduğu dosyalardan başını kaldırıp arada bir bana baktığını pencereden gördüm ama ona bir kere bile yüzümü çevirmedim!Korkudan elimle kucağındaki atkımı sıkıyordum biri dokunsa ağlayacaktım!

-"Her şey daha güzel olacak Layla!"

B:"Konuşma demiştim benimle!"

-"Layla tartışmak istemiyorum kızım!".

B:"Bana kızım deme!Sen babam değilsin!"

-"LAYLA!!"

-"Hanım efendim geldik!"

-"Sakın orada beni rezil etme!"

B:"Ölmemi bu kadar mı çok istiyorsun?"

-"İn arabadan geç kalıyoruz!"

B:"Bari hiç beni sevdin mi kızın olarak??"

Beni tınlamadan şoför ile konuşmak için döndü.Ben onun için sadece para kaynağıydım.

-"Bay Lee arabayı...LAYLA!!!!"

Gözümden aşağıya süzülen tek damla yaşla buğulandı gözlerim ve hiç düşünmeden ya da korkmadan karşıdan gelen arabanın önüne atladım.Arabanın sağır edici fren sesinden sonra sarsılan vücudum havada süzüldülten sonra soğuk zemine düştüğünde yüzüme yağmur damlaları çarpmaya başladı.Babam ağlıyor olmalı diye düşündüm.Gökyüzü tüm muhteşemliği ile yağmurda gökkuşağını açtırmıştı bulutların altından.

Kapanan gözlerim hiç pişmanlık duymadan tüm vücudumu uykunun huzurlu kollarına bıraktı yavaş ve sessizce.....

Gördüğüm rüyaydı belki hiç olmayacak kadar imkansız ve kusursuz!

Baekhyun bir ağacın altında ağlıyordu uçsuz bucaksız yeşillik içindeki tarlanın içinde.Esen rüzgarda dalgalanan saçlarına dokunmak istedim....İpek kadar yumşak saçlarına..Göz yaşlarını silmek istedim onu yakıp geçen boncuk boncuk göz yaşlarını...Omzuna dokunup geçti herşey korkma demek istedim sadece...Belki bunları annesi öldüğünde yapsaydım onun kalbine köprü kadar uzak kalbine daha erken dokunurdum...Ama çok korkaktım arkasından gitme demek için ona...Ve o ellerimin arasından kayıp giden "KAYIP YILDIZIM" oldu...Ben buradayım Baekhyun ağlama demek ve tüm korku endişesini yok etmek istedim sadece o an...

Yanına yaklaştığımda elimi tutması için uzatacakken zaten başkasının elini tuttuğunu gördüm...Bu...Yerde yatan beden....Neden benim????

Baekhyun...

Baekhyun ağlama lütfen!!!

Yerde yatan vücuda baktım.Mermer kadar beyaz teni,dalgalanmış saçları,pembeliğini kaybeden mor dudaklar....

Baekhyun üzgünüm...Özür dilerim!!!

Ben....

Bunu söylemek için çok geç ama..

"...SENİ SEVİYORUM HAMSİ BURUN!!"

✔Line 1//✨Baekhyun✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin