59⭐

1.5K 141 17
                                    

"Bir porsiyoncuk daha yb yayınlandı efenim afiyet olsun!!! .....('∀'●)♡"

Baek:"Neden yemeğe gelmedin?"

"Bak bana ne kadar kızgın olsan da büyük annem seni çok seviyor.Tüm akşam gözü seni aradı."

"Layla....."

"Ben..."

"Üzgünüm...."

"Eskiye takılmamam gerekti.Sadece annemin cenazesine gelmemene çok şaırmıştım ve kızmıştım!!Bana neden ameliyat için yurt dışına gittiğini söylemedin?"

"Kitabını eve bırakacağım.Odamdaki kitaplıkta onu bulabilirsin!"

"Senin için ne kadar değerli olduğunu artık biliyorum."

"Ben üzgünüm.Sadece sana karşı sinirliydim.Benimle oynamış olman üzmüştü beni..."

Layla:"Seninle oynamadım!"

"Cenazeye de geldim ama sen beni takmadım bile çünkü çok değişmiştin!Yurt dışına gittiğimi bilecek kadar yakın mıydık??"

Baek:"Peki bu yaptıkların?"

"Yakında evleneceksin sen!"

Layla:"Sadece seni öylece kendi haline bırakamadım...."

"Arkadaşımdın!"

"Sen beni öyle sanmasan da!!!"

"Ayrıca evliliğim hakkında konuşma bir daha!"

Baek:"Konuştuğumuz süre boyunca kaç kere yüz yüze geldik ve sen......."

"Bu beni kırdı!"

"Başka biri ile evleneceksen neden benimle konuşmayı sürdürdün!"

Layla:"Üzgünüm tamam mı!Senin davranışların yüzünden ailen üzülüyordu ve aile dostlarımız üzülsün istememiştim.Babam öldükten sonra baban beni koruyup kolladı!Babam gibi gördüm o adamı!Ayrıca evliliğim hakkında konuşacağım son kişisin!"

"Sadece seni düzeltebilirim belki diye düşündüm.Sen ise hiç değişmedin...."

"Ben bitirmiştim konuşmayı devam ettiren sendin farkındaysan!"

Baek:"Değiştim!"

"Seninle konuşmak ayrı bir duygu hissettiriyordu çünkü!"

Layla:"Pardon neren değişti?Annen öldükten sonra bu boş vermişliğin giderek arttı.Evdekiler senin için endişelenirken sen ise onları takmadın!Arkadaşlığımızı bir anda bitirdin!Ağzımı açmadım çünkü seni kıracak tek kelime etmek istemedim!Ama sen ne zaman yüz yüze gelsek beni tanımıyormuş gibi davrandın bu beni kırmıştı!Kendine gel istedim!Artık konuşmamız için hiç bir neden yok Baekhyun.Ve bundan sonra toplu yemeklere de gelmeyeceğim.Büyük anneden özür dilediğimi söyle..."

Baek:"Ben varım diye mi gelmeyeceksin?"

Layla:"Sadece...."

"Gelmeyeceğim işte!"

Baek:"Lütfen böyle yapma eskisi gibi yakın arkadaş olabiliriz Layla."

Layla:"Baekhyun eski sen olsaydın belki ama annen öldükten sonra çok değiştin ve artık ünlüsün ayrıca sevgilin var."

"Ayrıca ben evleneceğim!"

Baek:"Tek sorun Tae'nin olması mı?"

"Ayrıca o çocukla neden evleniyorsun ki?"

Layla:"Hayır anlamıyorsun Baekhyun!Bende değiştim!"

"Onu seviyorum bir neden mi olmalı illaki?"

"Görüşmesek daha iyi...."

Baek:"Peki....."

✔Line 1//✨Baekhyun✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin