80⭐

1.8K 129 36
                                    

"Pinku Pinku'lar selamlar efenim!Uyanın hadi öpücüğü niyetine yb yazılmıştı ama olmadı sınav olunca yarım kaldı.... Ama olsun sizi özledim!!!!!!!
❤。^‿^。❤"

le_petit_prince:"Hamsi burun eve gelirken çilek alman gerek!Ayrıca yemeğe geç kalırsan ne olacağını biliyorsum değil mi?"

"Büyük annen fena halde sinirliymiş sana haberin olsun!"

Byun_Pinku_Hyun:"Tamam Layla daha evlenmeden dırdıra başlama bitenem!"

"Ayrıca kullanıcı adın neden "Küçük Prens" oldu?"

"Bana o filmi bensiz izlediğini söyleme!"

le_petit_prince:"Ne dırdırı sadece aile yemeği ve düğünümüzü konuşacağız istersen gelme ben tek başımada evlenirim!"

"Evet izledim!"

Byun_Pinku_Hyun:"Layla hayatım neden acaba tartışma yaratma derdindesin acaba? Ben seninle tartışmak yerine sevişmek istiyorum."

"Olsun İron man gibi onuda milyonlarca izleyeceğin için izleriz beraber!"

le_petit_prince:"Aklın fikrin uçkurunda hamsi burun bak vallahi seni bir kızın yanında göreyim seni, eve girebileceğini düşünme!"

"Tamam sen eve gel izleriz."

Byun_Pinku_Hyun:"Kıvırcık bak bu muko nişanlın düet yapmaya gitmeli kayıt odasına!"

le_petit_prince:"Kiminle?"

Byun_Pinku_Hyun:"Miss A den Suzy!Çok başarılı olacağız bu işte!Ben çok şahane sese sahibim kız ise tam bir tanrıça güzelliğine sahip!"

le_petit_prince:"Eve gelirken muz almayı da unutma."

Byun_Pinku_Hyun:"Peki.Başka ne alayım?Yemek yapmaya kalkışma hazır söyle!Dolabın üstünde telefon şeyisileri olacak.Çok yorma kendini!"

......................☆............................☆...................

Telefonu yatağın üstüne atıp sıktığım dişimi gıcırdattım.

B:"Tanrıça güzelliği demek!"

Yorganı üstümden fırlatıp kalkıp aynada kendime baktım.Gayette mükemmeldim.Evet biraz miyon tipli ve kıvırcık saçlı olabilirim ha bide ela gözlerim gayette koreli idollere benziyordum.Tanrıça güzelliğine sahip mi olmak gerekiyor Baekhyun bey gözünü benden ayırmaman için!

B:"Peki bunu sen istedin Byun efendi.Akşam gör bakalım kim kimi kıskanıyor!"

Odadaki dolabı sinirle açıp tüm elbiselere göz attım.Acaba bu elbiseler neden hepsi uzun?

B:"Alış veriş yapma zamanı geldi Layla!Ama önce yemekler."

Yatağı ve etrafı toplayıp temizlikten sonra hemen arada aradığım yemekçiden gelen yemekleri fırına ve dolaba koyup dışarı çıktım.İlk gördüğüm mağazaya girip en kısa elbiselere göz diktim.Elbiseler çok güzel olsada benim aradığım değildi.O mağaza bu mağaza saate baktım.Geç kalmamalıyım dedim ve son girdiğim amağazadan gözüme kestirdiğim bir elbiseyi aldım.Hızlıca eve gidip duş aldım ve aldığım elbiseyi giydim saçımı düzleştirip topuz yaptım.Aynada şöyle kendime baktım açıkçası hiçde edepli bir halim yoktu.Sonuçta aile yemeğine katılacaktım.Elbiseyi çıkartıp siyah pantolon üstüne beyaz gömlek giydim.Kapı çaldığında koşarak gittim ve açtım.Baekhyun gelir sanıyordum ama abisigil,Minseok ve Chen gelmiş.Evimizdeki ilk misafir ağırlaması olduğu için biraz korkuyordum ve temkinli davranıyordum.Sıra sıra herkes gelirken en son büyük annesi geldi ama bizimki hale ortalıklarda yoktu.Aradım ama açmadı.Sohbet sohbeti derken abbası benimle şirket hakkında konuşmaya başladı.Aslında bende bilen bir kişi ile konuşup şirketimizi korumak istiyordum.Bir saate yakın Baekhyun'u bekledik aradım,aradım,aradım ve yine aradım ama açmadı.Mesaj attım cevap yok!Eve gelsin yakacaktım çıkrasını!

✔Line 1//✨Baekhyun✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin