"Millet günaydın hediyesi ve kocaman gülümseme dağıtıyor bu gün müessemiz bir tane kapmayı unutmayın!!!(^・ω・^ )"
➰❤➰❤➰❤➰❤➰❤➰❤➰❤➰❤➰❤
Byun Baekhyun:"Yang Mo çabuk cevap ver ne demek istedin?"
"Hem nasıl kapatırsın yüzüme telefonu yaaa!!!!"
"Yang Mooooooo!!!!!"
"Kıvırcık saç bana çabuk cevap ver!"
"Bak dellendirme beni!"
"Böyle ucu açık sözler söyleme!"
"Yanlış anlarım bak!"
"Kıvırcık saç!!!!!!"
Yang Mo:"Şeyyyy kıvırcık saç telefonunu sınıfta unutmuş."
Byun Baekhyun:"Öyle mi?"
"Üzgünüm...."
"Gelince bana dönmesini söyler misiniz?"
Yang Mo:"Peki."
Baekhyun elindeki telefona ve kızın yazdıklarına bakıp sonunda onu görmek için beklemenin faydasız olduğunu anladı.Kızın numarasını Sehun'un zorla gasp ederek aldığı "Plus" telefonu ile aradı ve bir kaç çalıştan sonra açtığında sesini birine benzetti ama telefonu Sehun'a verip ağız haraketleri ile ona kitabını akşama doğru dediği kafeye gelirse alabileceğini söylemesi için zorladı.
Sehun:"Hyung!!!!Benim bundan çıkarım ne?"
Baek:"Ölmek istemiyorsan...."
Sehun:"Böyle yapacağını biliyordum!"
Baek:"Tamam tamam asma hemen suratını gel sana abin bobble tea alacağım!"
Sehun:"NEEE?Rüya mı bu?"
Baek:"Yani kıvırcığı beklerken içersin."
Sehun:"Ne?Yine mi ben?Ne diyeceğim kıza?"
Baek:"Bir şey demene gerek yok!Kıza kitabını ver yeter!Ben sadece onu görmek istiyorum.Nasıl biri diye merak ediyorum onun için köşedeki masaların birinde olacağım."
Sehun:"Bubble tea olmasa bitmiştin hyung biliyorsun değil mi?"
Baek:"Geliyor musun?Gelmiyor musun?Çıkıyorum bak!"
Sehun:"Her şey Bubble tea için!"
Baekhyun kızı beklerken bacağının birini sallıyor ve bubble tea si ile aşk yaşayan Sehun'un olduğu masaya bakıyordu elindeki gazetenin arkasından.Kafenin çanı çalan kapısı açıldığında kafasını uzatıp gelen kişiye baktı.Bu....
Baek:"Yok artık!"
Kız kulağına götürdüğü telefon ile etrafta birilerini aradı.Sehun telefonla konuşurken kıza elini salladı.Tabiki kız kim olduğunu anladığında kulağındaki telefonu indirip koşar adım kafeden çıktı.Baekhyun arkasından koştu ama kız bir anda kayıplara karışmıştı.Telefonunu çıkarıp kızı aradı ama açmadı eh haliyle kıza mesaj attı!
Baek:"Layla....."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔Line 1//✨Baekhyun✨
Fanfic🌸Lina'nın B612'eki Kitap Fabrikası Gururla Sunar!!🌸 👑17.12.2016 Kısa Hikaye İçinde #4 🌙08.04.2017 Kısa Hikaye İçinde #2 🏆03.06.2017 Kısa Hikaye İçinde #7 ~~Line Serisi 1.Kitap?Baekhyun:The Lost Lightstar!--Kayıp Yıldız!!~~ ➰Selam bebeklerim...S...