"Eyyyyyiiiiii geceler bebeklerim!!!('∀'●)♡!!!"
Byun Baekhyun:"Adamı buldun mu isimsiz?"
Yang Mo:"Hayır tam Seul'e inecektim ama yağmurda kaldığım için hasta oldum."
Byun Baekhyun:"Çok mu hastasııınnnnnn!!!!"
"Neden yağmurda kaldın????"
"Nerdesin geleyim mi????"
"Çok canın acıyor mu?"
Yang Mo:"Sorun değil arkadaşım yanımda hem kalkıp taaa nerden nasıl geleceksin ayrıca sevgilin ne der?"
Byun Baekhyun:"Tae yurt dışında!"
Yang Mo:"Yine de olmaz!"
"O sana güvenip çıkıyor yurt dışına sense?"
"Ben çıkıyorum!!!!"
Byun Baekhyun:"Yaaaa!!!"
"Nereye???"
"O zaman bekle...!"
*Byun Baekhyun kişisi sizi arıyor..........
Byun Baekhyun:"Alo?"
Yang Mo:"Ne pejmürde bir söz!"
Byun Baekhyun:"Yaaa!!!Ne dememi bekliyorsun selam güzellik falan mı?Yalnız sen kız olduğuna emin misin?Ayrıca hayret ilk çalışta açtın?Sesimden bulur beni falan diye düşünmedin mi?"
Yang Mo:"Nasıl olsa gribim ve sesim travesti gibi çıkıyor bulması imkansız o beyinle diye düşündüm!"
Byun Baekhyun:"Cık!...Cık!!!Yaa!!Sen bana muhtaç ol!"
Yang Mo:"Baekhyun gelecek hafta yurt dışına gidiyorum ve dönmeyeceğim Kore'ye bir daha.Orada okuyacağım."
Byun Baekhyun:"Neeee!!!!"
"Buna ne zaman karar verdin??"
"Bana nasıl sormadın yaaa!!!"
Yang Mo:"Baek sadece konuştuğum her arkadaştan biri gibisin her arkadaşıma soracak olsaydım işim işti valla!!"
Byun Baekhyun:"Ne yani konuştuğumuz onca süre boyunca hiç mi beni insan biri olarak görmedin!!En azından yurt dışına gideceğim diyebilirsin önceden!!"
Yang Mo:"Dedim!"
Byun Baekhyun:"Ciddi olduğunu sanmıyordum!!!"
Yang Mo:"Her neyse gidene kadar konuşabiliriz yani sonra telefonum kapanacak seninle konuşup sana eziyet çektirmek güzeldi."
Byun Baekhyun:"Neden bu kadar erken gidiyorsun??"
"Nereye gidiyorsun??"
Yang Mo:"Türkmenistan'a gidiyorum..."
Byun Baekhyun:"Çok uzak neden orası??"
Yang Mo:"En azından gözleri büyük ve Kore deki gibi insanlar dış görünüşü ile yargılanmıyor!"
Byun Baekhyun:"Yanlış düşünüyorsun!"
Yang Mo:"Yooo kusura bakma ama ben ilk okuldan şu yaşa kadar hep dışlandım ve zorbalık gördüm!!"
Byun Baekhyun:"Eğer seni tanıyorsam bana söyleseydin seni koruyabilirdim!"
"Senin kim olduğunu bulmuştum aslıda fiziğin hakkında söylediklerinden sonra ama o kişi annem öldüğünde bile cenazeye gelmemiş çünkü yurt dışındaymış!Ve onu gördüğümde midem kalkıyor annem onu çok severdi ve uğurlamaya gelmedi bile!"
Yang Mo:"Baekhyun beni sadece seninle konuşup seni rahatlatan bir arkadaşın olarak gör şimdi gitmem lazım işim var!"
Byun Baekhyun:"Ne işi demiyecem çünkü söylemeyeceksin!"
Yang Mo:"Büyük annem ile pazara gideceğiz!"
Byun Baekhyun:"Bu soğukta ve hastayken mi?Çıkma dışarı!"
Yang Mo:"Kadın tek başına ne yapsın?Torunu olarak yardımcı olmalıyım!"
Byun Baekhyun:"Yine dediğini okuyacaksın değil mi?"
Yang Mo:"Evet!"
Byun Baekhyun:"Heyy saçların gerçekten kıvırcık mı?"
Yang Mo:"Evet ama okulda düzleştiriyorum!"
Byun Baekhyun:"Neden?"
Yang Mo:"Okuldaki öğrenciler bana başka varlıkmışım gibi bakıyorlar bu beni üzüyor açıkçası!Dedim ya sana...."
Byun Baekhyun:"Bana fotoğrafını atsana!"
Yang Mo:"Ha ha ah aha!!!Komik olma canım!Yaaa bir daha beni bulmaya çalışma çabalarına gir görürsün!Hadi ben kaçtım!"
Byun Baekhyun:"Seni bulmak için ne yapmalıyım?"
Yang Mo:"Beni bulup ne yapacaksın?Hem senin sevgilin var artık Baekhyun onu koruyup kollaman lazım.Açıkçası konuştuğumuz iyi oldu.Bir daha ne mesaj at ne de ara diyecekttim ama diyemiyorum!!!Sevgiline karşı üzgün ve suçlu hissetmek istemiyorum."
Byun Baekhyun:"Yang Mo!Sadece arkadaşımla konuşuyorum bunun neresi kötü söyler misin?"
Yang Mo:"Bu sadece senin düşüncen!"
Byun Baekhyun:"Alo?....Yang Mo?....Niye kapattın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔Line 1//✨Baekhyun✨
Fanfiction🌸Lina'nın B612'eki Kitap Fabrikası Gururla Sunar!!🌸 👑17.12.2016 Kısa Hikaye İçinde #4 🌙08.04.2017 Kısa Hikaye İçinde #2 🏆03.06.2017 Kısa Hikaye İçinde #7 ~~Line Serisi 1.Kitap?Baekhyun:The Lost Lightstar!--Kayıp Yıldız!!~~ ➰Selam bebeklerim...S...