84⭐

1.3K 102 15
                                    

"Selam minnak okuyucu topluluğum.Hepinize bol gülümsemeli günler :)!!!
💝.💝"

-"Layla hadi ama tatlım ağlama artık!"

B:"Olmuyor büyük anne!Ne zaman gözümü kapatsam o geliyor aklıma."

-"Dur o Hamsi burun dönsün ben biliyorum yapacağımı!"

B:"Galiba Amerika'ya halamın yanına gitmeliyim.Burada kimsem...."

-"Saçmalamayı bırak ve uyu bence.Çok yıpranmışsın belli!Kimse olmasada ben buradayım sakın böyle konuşma bir daha!"

B:"Bunu bana nasıl yapar?Ben onu....Aptalım!"

-"Layla bebeğim.....Tamam bekle arayalım bakalım şu it herifi!"

B:"Arama büyük anne!Sesini duymak istemiyorum bir süre!"

-"Alo?Olum Chanyeol bizim serseri orada mı?.....Haa tamam sahneden inince beni mutlaka arasın!"

Yorganı kafama çekmeden önce telefondan her yerden engelledim onu!Hak etmişti!Bana ben gidiyorum demeden çekti gitti yaaa inanamıyorum hala!

Yüzümü kapattığım atkı ve kitaplarla sınıfın en tenha köşesine geçtim.Gideli bir hafta oldu o günden beri ne beni nede ailesinden başkasını aradı.Lise hayatıma döndüm işte ne bekliyordum ki Baekhyun işte değişmesini beklemek hataydı zaten.

Evet deli gibi onu özlemiş ve dönünce onu affedip yolumuza devam edetiz diyodum.Çünkünem biraz fazla abartmış olabilirim yazdıklarımda.

Kafamı koyduğum sıraya kış uykusuna yatmış ayılar gibi yayılmıştım.Bu uykumdan Line bildirim sesi nasıl uyanmamı sağladıysa artık telefonu heyecamdan az daha düşürüyodum.Ekrandaki bildirim panosu ile kalbim daha da güm güm atmaya başladı.Açtığımda ise tüm heyecanımın yerini endişe kapladı.Chanyeol atmış mesajı.

Pcy_61:"Nuna acil eve gitmen gerek.Şuan eve en yakın sensin biz şehir dışındayız da.Baekhyun dün akşamdan beri ortalıktan kayboldu.Ve her yere baktık acil eve gidip bize orada mı değil mi söyler misin?Umarım mesajı görürsün aradım ama açmadın."

Mesajın sonunu bile okumadan çoktan toplanmış sınıfa giren hocaya çarparak sınıftan çıkmıştım.Otobüs beklemek yerine taksiye binip adresi verdim.Yolda Chanyeol aramış bir yandan onu sorguya çekip laf yetiştirirken koştur koştur eve doğru ilerliyordum.Kapıyı açınca dedim evimizde bu kadar ayakkabı ve sesin ne işi var?

B:"Chanyeol ben seni birazdan arıcam.O evde sanırsam."

Telefonu cebime sokup yavaşça salona doğru ilerledim.Salonumuzda hiç tanımdığım ve yarı çıplak insanların ne işi vardı merak ediyordum.Kucağımda tuttuğum kitaplara daha sıkı sarılıp merdivenlere yöneldim.Odamızın kapısına gelince elimi kulpa atmadan açıldı.Aşağıdan yukarıya bakınca yarı çıplak ve üstünde benim Baekhyun'a doğum gününde aldığım kazak var.

-"Sende kimsin?"

B:"Ben....."

Ne diyecektim ki onun hiçbir şeyiydim ve aptal gibi ona sırılsıklam aşık kıvırcık saçın teki!

B:"Chanyeol onu arıyormuş uyanınca söyle.Ayrıca o üstündeki kazağı hemen çıkar!"

-"Güzelim senin kafa....İyi tamam be!Yemedik!Zaten kalitesiz bişe!"

Ona öyle bir bakmıştım ki verecekti elbet.Çıkarınca sütyenli falan olmasını umursamadan kazağı alıp aşağıya indim.yanından geçtiğim kitaplıktan babamın kitabını da aldım ve evden çıktım yoksa birini bu sefer gerçekten öldürecektim.Sahilde bir ağacın kenarına yığıldığımda elimdeki kazağa yüzümü gömüp hunharca ağlarken milletin bana bakması hiç mi hiç umurumda değildi.

Aptaldım sadece o kadar.Adam alem yaparken benim endişe korkularım kimin umurundaydı ki?Bir de benden daha çirkin biri ile yatmış ya!Çalan telefon umurumda falan değildi.Amerika'ya gidecektim baştan burada kalıp onu beklemek hataydı zaten!Artık çalmaktan ölen telefona kim olduğuna bakmadan cevap verdim bir kaç derin nefes alış verişinden sonra.

B:"Alo?"

Baek:"Nerdesin?Bekle orda.."

B:"GELME!SENİ GÖRMEK İSTEMİYORUM HAMSİ BURUNLU!İĞRENÇ HERİFİN TEKİSİN!YAZIKLAR OLSUN SANA BAEKHYUN! SENİ SEVMİŞTİM LAN BEN!AMA SEN?KOCA BİR HAYAL KIRIKLIĞISIN!"

Baek:"Beni dinle o kızı tanımıyorum ve evde bile değildim onlar geldiğinde!Evimizi küçük kuzenim arkadaşları için istemişti bende ona vermiştim bir geceliğine.Bende kullan dedim.Sonra gidince parti yaptığını anladım.Yorgunluktan ölüyordum uyuya kalmışım o kızı inan tanımıyorum Layla!Sadece seni seviyorum inan bana!O kıza elimi bile sürmedim!İnan bana ne olur!"

B:"Bana daha ne kadar yalan söyleyeceksin ha?Lanet olsun düzelirsin sanmıştım Baekhyun gerçekten sevmiştim seni!"

Baek:"Bende seni seviyorum Layla inan bana kimseye elimi sürmedim inan bana ne olur!"

B:"Kime inanayım?Habersizce çekip giden ve arayıp sormayan birine mi?"

Baek:"Ayrıldık demiştin!Seni arayıp rahatsızlık vermek istemedim.Sen ağlarsan kalkıp dönerdim çünkü konser bitmeden."

B:"Ben.....Baekhyun...."

Baek:"Orada dur tamam mı?Yanıma geliyorum!"

B:"Gelme seni gerçekten.....Yüzümü görünce miden bulanmıyor muydu??Amerika'ya gidiyorum bir daha dönmeyeceğim!"

Baek:"Hayır Layla beni dinle seni seviyorum sakın gitme!Büyük annemdesin değil mi?Geliyorum sakın bir yere kaybolma!"

B:"Good Bye hamsi burun!!"

✔Line 1//✨Baekhyun✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin