3. Un inceput nou ? NNEE..

3.4K 190 10
                                    

Mda.. my life.. ma ridic din pat imi iau uniforma din dulap si IACCCC..ce culoare oribila . Pana si bunica poarta haine mai colorate decat uniforma asa de un gri spălăcit parca scoasa din boscheti..bhh.

Ies din camera mea si ma indrept spre cantina doar ca,  de data aceasta fara badigarzi, asta însemnând ca sunt fara pic de aparare in fata unor delicventi motrori, rozatori de cascaval .

MAMAA..e tot ce pot sa zic.. cantina e mult mai urata decat camera mea, ceea ce ma face sa cred ca eu chiar sunt iubita.  Ok..ma pun la cea mai apropiata masa libera cu gandurile mele .

In urmatoare secunda ,o roscata cu o fata adorabila si dulce  ma baga in seama si imi spune :

-Buna blondi!  Imi pare rau sa te anunt dar trebuie da te iau de la masa asta deoarece e rezervata de delicventii scolii..care mai nou nu prea adora nou-veniti. Asa ca HAIDEE!! 

In urmatoare secunda ma ia de mana si ma trage de pe aceea banca.  Si aproape ca imi rupe bluza la cat de tare ma înşfacă.. wow asta da forta. Ma aseaza la o masa din centrul salii si imi zice ca asta e masa semi-delicventilor.

Ok.. deci acum ma integrez intr-un grup semi-popular de semi-delicventi.  Oke..se vede clar ca asta nu e locul meu.

In urmatoarele momente pe usa cantinei si  fac aparitia trei tipe dotate cu balcoane si porbagaje la brat cu niste matahale care aveau niste muschi si niste tatuaje. Frate.. astia iau steroizi?!  Ce puii mei!

In urma vine un baiat mai puţin musculos dar se vedea ca era mult mai dur fata de matahalele care aveau la brat cate o meduza sugativă. Spre mirarea mea.  De el nu era nici un fel de sugativă botoxata.

Roscata imi face cu palma in fata parca voia sa ma scoata din gandurile mele. Siiiii...a reuşit.

-Blondino..  nu am facut cunostinta..Eu ma numesc Alisbet..dar lumea imi spune Bety. Tu cum te numesti?

-Pai roscato,(chicotim amândouă) eu ma numesc Elena dar lumea ma striga Elena. 

-Ei bine Elena. Imi pari o fire foarte voiaosa asa ca da'mi voie sa iti vând niste ponturi.  Am observat ca te uitai la delicventii aia.

-DA si... ?

- Pai asculta-ma cu atenţie. O vezi pe tipa aia cu suvite albastre?  Ea a fost acuzata ca şi-a omorat parintii si fratele de 2 luni. Iar iubitul ei a fost acuzat de violare si vindere de droguri. Daca ma crezi sau nu.. Ceilalti au facut fix acelasi lucruri mai butin baiatul singur care si-a violat si macelarit iubita  .

- Stai adica el. El.. adica brunetul ala cu ochii verzi..nu te cred.. nu are cum pare atat..atat..atat de...

-De bun? Ei bine un lucru e cert aici , aparentele inseala.  ..

Din nefericire micul de jun s-a terminat si am mers la antrenamente. 

Ne-am asezat in line dreapta asteptand antrenorul..care ne va ghida in urmatorii ani de zile.. o teroare. In mintiile noastre era o ceata totala.. cel mult in mintea mea.. iar daca ma intrebai in acel moment care e stanga si care e dreapata eu chiar nu ti-as fi putut răspunde la cat de frica imi era.. imi trag doua palme mintale si imi trec mana prin par de cateva ori..

Pe teren intra antrenorul care era fix William... cee??? Nu..cred ca iar suplineste.. nu prea seama a profesor de fizica. ..

-BUNA ZIUA MUCOSILOR!!! spune pe un tot dur, rau de tot. Astazi veți face 20 de tg ure de teren dar mai intai ÎNCĂLZIREA .

Am inceput sa ne intindem ca prosti pe acolo iar dupa cinci minute in care mai mult ne'am chinuit sa ii aratam ca nu stam degeaba ...el ne pune in sor indian si ne da startul la douazeci de ture de calvar...a pardon.. ture de alergat..ma rog nu este nici o diferenta dar pfff 

Pe la a 2 tura toti incepem sa ne plangem de piciore, si acum chiar tin sa mentionez ca nu era chiar atat de mic terenul ala.. cred ca avea circa un km .

Raman socata ca William nu schitiaza nici un semn de mila fata de noi..

 VOL I Scoala De Corectie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum