Am petrecut o seara minunata..noaptea a fost si mai buna ...am baut sampanie in apartamentul inchiriat de la hotel , si am vorbit despre planurile noastre de nunta , dar mai ales despre mica lui surpriza..sau mai bine.. Sa ii zic grandioasa surpriza.
Am adormit in bratele lui calde si pline de parfum induiosator si intepator...
*DIMINEATA*
Perspectiva lui James .
Oww doamne , credeam ca nu o sa o mai strang in brate.. Vreau sa imi petrec ultimele mele luni de viata impreuna cu ea.. Nustiu cum sa ii zic ca am cancer de sange.
O stai se trezeste..-Buna iubire , imi zice ea ciufulita.
- Neata !! HAIDE SUUS !! Avem planuri de nunta. Am vorbit eu cu parinti tai si am insistat ca toate cheltuielile de logodna si binenteles de nunta.
-Nu te pot lasa sa faci asta. E nunta noastra.
-Da. Dar daca ma iubesti lasa-ma pe mine sa platesc , am motive intemeiate pentru a imi cheltui bani.
-Si care ar fi alea ?
-Ei..bine.. O sa afli tu cat de curand acum nu este vremea . TU NU MAI AUZIT .. SUS , DUTE LA BAIE SI HAIDE , nici nu termin de spus ca ea se ridica ca o puturoasa din pat. Ei bine e puturoasa mea .
.
.
.
.
.
.-Focoasa micaa! Stai de o ora si ceva in baia aia.. Te vreau naturala.. Nu botoxata ca de nu ..afa... Nu termin de zis ca iese pe usa baii.. Arata genial. Cea mai frumoasa fiinta existenta , mai important ca e a mea.
Scuzati-mi absenta dar ...sunt binee..in sfarsit... Voi mai sta 3 luni in scaun cu rotile pentru a mi se suda coloana....iar dupa....I'M NORMAL.
VOI duce caretea asta cat mai sus..voi pune cate un capitol de 1000 de cuvinte o data la doua zile...noapte buna
300 cuvinte :(
CITEȘTI
VOL I Scoala De Corectie
RomanceElena este o fata obisnuita, la un Liceu obisnuit, cu un frate obisnuit si destul de enervant dar totusi normal..Totul se schimba atunci când....ei bine...te-am facut curios?? CITESTE