16. Da!

1.7K 112 8
                                    


Cititi mai jos din ce cauza nu postez des...imi pare rau..

Pe peretele scoli este pus un afis cu poza mea si cu poza lui James . Iar langa era scris.. Stai. El ma intreba daca vreau sa fiu iubita lui.

Apare in spatele meu cu un buchet imens de trandafiri rosi ca dragostea mea pentru el. Se aseaza in genunchi . Isi baga mana buzunarul de la blugi lui albastri  spre  negru . Si scoate o cutiuta de lemn cu doua infinituri legate intre ele si imi zice.

-Elena Jamphanton . Vrei sa imi acorzi onoarea si bucuria de a deveni iubita mea?

Cu acestea spuse , deschide cutiuta alba lacuita si o da putin mai aproape de mine .

Era un lamtisor cu initiala mea si intiala lui intr-o forma de inima.

-DA! spun mai sigura decat am zis in toata aceasta viata.

Se ridica in picioare imi pune la gat simbolul dragostei noastre imi da buchetul in brate. Si imi da un sarut sub muzica palmelor privitorilor. Aplauzele erau perfecte in acel context.

Ma ia de mana si ma duce catre masina lui . Urcam inca infofoliti in muzica aplauzelor privitorilor curiosi si insetati de putina drama .

-Te iubesc mult de tot papusa mea. Iti ptomit ca nu vei avea nici un motiv de tristete atata timp cat esti cu mine.

-Oww .. Inca nu imi vine sa cred ce s-a intamplat. Nu constientizez nimic. Tu , noi .. Este chiar asa de real precum pare ?

-Da . Da , este . Nu iti imaginezi absolut nimic.

-Ciupeste-ma de brat !

-Hmm .. Sunt de acord sa te ciupesc dar nu de brat. Ci de buze. Vrei? opreste masina si imi arunca un zambet,mammaa,oh doamne a topesscc !!

-Bine .. Daca insisti tu. Poti incerca.

Se napusteste asupra mea si ma trage intr-un sarut salbatic . Dupa atata timp ii simteam cu adevarat buzele lui moi si dulci. Ma suceste in asa fel incat eu ajung pe bancheta din spate. Ehh.. Incepe drama de aici ...ma saruta in toate locurile posibile.

-Aloo.. Aveti nevoie de ajutor? Sunteti ok?

Geamurile masini erau aburite ada ca nu ne pute observa persoana din exterior. ..

James se ridica repede de pe mine . Isi inchide pantaloni si se pune pe scaunul soferului printr-o miscare brusca. Deschide portierea si ii vad bratul lui Declan si ma fac alba ca o statuie la fata..pe dracu.. Acum am prins mâța de coada.. Nu mai am scapare.

Gataa.... Imi pare rau ca nu am sa mai postez asa de des...dar am o boala... Si nu pot petrece mai mult de o ora pe telefon...am anemie si o problema la coloana care nu ma lasa sa ma misc ...imi pare rau ca nu am mai postat de cateva zile...sorry.. Scuzati eventualele greseli de gramatica

461 cuvinte

 VOL I Scoala De Corectie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum