5. Sperante false! Poate ca da ..Poate cu nu..

3K 186 16
                                    

Eu care imi făcusem sperante ca este un baiat ca noi..pacat...imi placea de el..stai! Ce tocmai am zis? Nu,NU,NU!

Imi pun mainile in cap si incep sa gesticulez dramatic, intre timp Bety se uita la mine amuzata de situatie si in acelasi timp si speriata.

-Te-ai indragostit asa-i?

-Nuuuu..pf..pfai.eu nuu...

-Hei! Poti sa imi zici.

-Sincer, nustiu, imi place fizicul,dar nu ii cunosc sufletul.

-Nimeni nu ii cunoaste sufletul.. nimeni.. Multe fete au încercat sa il seduca. Au fost care mai de care mai dotate, mai seducatoare dar fara nici o reusita, iti zic cu siguranţă ca se lasa greu, si nu ia orice fata care ii apare in fata. Lumea nici nu stie daca s-a dezvirginat, la cat de cuminte este ,chiar de pare dur.

-Hei..tu zici este posibil ca el sa nu fi facut aia.. ?

-Imh..

-Oww doamne..

Pranzul se termina rapid, merg la cursuri unde nu scap de surprize, aveam ora cu el. Da, da chiar cu el. Profesorul ma scos in fata clasei prezentându-ma .

Eu stateam in spate dar profesorul a insistat sa ma aduca mai in fata.. exact langa James.

Ora incepuse ,si ahhh. Plictisealaa mare frate, profesorul ne povestea despre prima lui iubire si despre primul lui sarut din generala.

Ziua a trecut greu. Ma duc sa fac un dus si ma duc in cantina pentru a lua cina.

Ma asez in locul meu asteptand-o pe Bety care nu mai apărea . Am rasuflat putin iritata ca nu a venit si am inceput sa mananc orezul . Ma uit la masa popularilor si vad ca in spre mine se indreapta James cu o bucata de hartie in mana.

-Poftim, sexoaso ! imi zice si imi intinde mana cu biletelul . Ne vedem curand. Pa.

Nici nu apuc sa zic ceva ca se intoarce cu spatele si pleaca.

Deschid hartiuta si era scris..

"Spatele scolii,ora 21:30 "

Ciudat.. oricum

M-am dus inapoi in camera am făcut un dus scurt. Si m-am imbracat lejer in sfarsit. O pereche de blugi cu talie inalta si un tricou .

Frate,era chiar frig afara, si eu am iesit asa ca o zuză, poate imi da hanoracul lui, sau isi da jos tricoul si mi-l da mie...STOP!! Gata, gata,gaaata,gatataa .

Am ajuns in spatele scoli iar el nu era acolo spre dezamăgitrea mea, am hotarat sa mai stau 5 minute. Astept,astept,astept. Aia e o umbra, o da, este el. Da. Fi calma .

-Buna blondino.
-Hei caposule!!
- Ok,vreau sa iti spun ca pentru nou venite , am o mica initiere. Le-o trag intr-un colt al scoli. Asa ca! BUN VENIT!

Imi zice si se apropie incet de mine, dar incerc sa ripostez fara rost. Ma prinde si ma lipeste de peretele cladiri.

Incep sa tip ca o nebuna dupa ajutor, dar fara nici o reusita, imi pune mana la gura astfel incat sa se asigure ca nu voi mai repeta experienta.

-Daca faci liniste, promit ca o sa ti-o bag mai incet.. de acord?

Dau din cap aprobator, si imi ia mana de la gura incet cu o miscare senzuala.

-Curvarule, ia una la oua!

Spun si ii dau una intre picioare, inca nu sunt sigura dar cred ca o sa il las fara mostenitori. El a vrut-o ,nu eu. Ei poate putin vroiam si eu, dar nu in acest mod.

Incep sa fug, si cand sa ma uit in spate le vad pe cele doua matahale care il ajutau sa se ridice.

-O sa mi-o platesti tu, Elena! Doar sa vezi! Teai pus cu dracu'. HANDICAPAAAATTTOOOO!

Schitez un zambet trist si fericit si imi trimit un soc in picioare poate,poate vor alerga mai repede.

Lia

 VOL I Scoala De Corectie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum