Lumina alba ma deranja... Ce dracu s-a intamplat ? De ce sunt la spital unde e James.
Arunc o privire in dreapta mea si il vad de el. Cu bratul pansat , agatat de gat. Se intoarce cu capul in spre mine si imi arunca un zambet pervers rau... Uhu..cu toata durerea din capul meu..ma toppessc-In sfarsit te-ai trezit ,sexoaso! Astept de doua zile sa deschizi ochii.
-2 zilee?! ii zic si ma uit in spre el nedumerit de situatie.
-Da. Doua zile . Si mai exact , 2 zile, 5 minute si 26 de secunde.
-Da de ce?
-Haide serios. Eu am fost impuscat in brat si am ramas constient . Iar tu ai dat putin cu capul de asfalt si era sa ramai cu sechele pe viata.
-Nooo.. spun si incep sa rad.
- De notat pe lista: extrem de fragila ! Si perfecta.
La terminarea propozitiei incepem un ras atat de colorat incat ziceai ca cineva ne-a dat sa inhalam aer de chicotit.
Se apropie de mine . Se apleaca si in urmatoarea secunda buzele noastre se lipesc formand o briza electrica . Avea niste buze atat de moi si de dulci. Mama. Mama. Doar imaginati-va. Mai bine nu . O sa va suparati. Era si este atat de perfect.
Atunci cand totul devine mai induiosator isi gaseste doctorul sa intre. Pacat.
-Buna ziua domnisoara...
-Elena .
-Da ! Elena . In foaia medicala spune ca puteti sa fiti externata maine. Este o minune cu contuzia a fost una de 1% pe retina. Mai ales cu impactul pe care la-ti avut.
-Deci pot sa ies maine dimineata?
-Da ! Chiar maine!
-Va multumesc !
Doctorul da aprobator din cap si iese pe usa .
James era cu o fata trista..se uita in spre mine.
-Elena.. Eu.. Eu.. Sa sti ca nu am vrut sa o fac. M-au drogat. Mi-au dat sa beau si dupa mi-au dat o tinta. Nu am vrut..
-Nu...nu..nu..nu ..nu te cred..doar nu ai violato ,drogato si uciso pe Bety. Era cea mai buna prietena a mea cum ai putut. Boule! Ai mai si mintit pe scena. Euu care credeam ca ai fost victima colaterala. Pe dracu . Ai fost fix faptasul.
-Imi pare rau. Nu am facuto cu intentie.
- Ai dreptate ! Nu ai facut-o cu intentie. Fapta asta a fost cu directie. Afara ! ACUM!!! Nu vreau sa te mai vad in viata mea. Le voi cere parintilor sa ma mute la alta scoala. Sa nu mai indraznesti sa mai apari in fata mea. Stiai ca imi era singura prietena care imi tinea moralul ridicat . Chiar daca a gresit.
Cu acestea zise, James se indreapta spre usa.
-Adio Elena! Te iubesc...
Off doamne. De ce viata mea este asa cu mine. Ce am facut ca sa merit prieteni falsi care ma tradeaza. Nu mai are rost sa traiesc.
Imi intorc capul spre noptiera de langa patul meu. Erau multe pastile. Imi intind mana. Iau o cutiuta si o dau pe gat.
Imi afund capul in perna , poate asa vor crede ca am murit natural.
Totul devine negru.
*
Lumina alba.... Perfectiune...natura...rai..
-Elena.. Intoarce-te pe pamant nu ai ce cauta aici. Nu port nici o suparare pe James. Nu a fost vina lui. Iertarea iti aduce pace..
-Bety? Chiar tu esti? Tu esti?
-Da mica mea roscata. Intoarce-te. Eu te pazesc. Acum ca sunt inger te voi ingriji si te voi proteja . Acum intoarcete.
*
-James..
-Elena..esti bine...medici mi-au zis ca ai murit... Nu era posibil..esti o lupatatoare.. Mai ales esti lupatatoare mea.. Imi pare atat de rau...atat de rau.. Nu mai am nevoie de nici o reptuatie de play boy. Am nevoie de tine. Te iubesc ! Fie ca ma crezi sau nu.
-Te cred..
Atata pentru astazi piscoteii mei ..poate v-am suparat..dar am ales sa postez un capitol mai lung. Va pup.
756 cuvinte
CITEȘTI
VOL I Scoala De Corectie
RomanceElena este o fata obisnuita, la un Liceu obisnuit, cu un frate obisnuit si destul de enervant dar totusi normal..Totul se schimba atunci când....ei bine...te-am facut curios?? CITESTE