Dupa ce toate orele trecu cu greu .. Vine si timpul detentiei .. Am detentie de la 5-6. S-ar putea ca James sa aiba de la 6-7 . Domaannnee ajuta-ma !
Intru in clasa. Nu prea imi placea ce vad. Tipi cu cercei si cu tot felul de tatuaje. Si pe ici' colo cate o curva imbracata cu asa zisa fusta de marimea unei batiestei.
Ma asez in banca cea mai apropiata de catedra deoarece erau si ultimele doua locuri disponibile.
De odata usa clasei se dechide si intra ..cine altul decat fostul meu iubit James.
Minunat....fara el nu e posibil...
Mi-a facut probleme din prima lui zi in cladirea asta..ah. Se vede ca a fost rau
Se aseaza langa mine si imi face cu ochiul. Ora trecee inceettt ,incetttt...
Intr-un sfarsit detentia se termina si vreau doar sa plec acasa.
..
.
.
.
...
Este ora 00:37 iar eu nu am somn. Doamne .. Si dupa mai ma intreb de ce am cearcane.
*BIP*BIP*BIP*
Imi suns telefonul. Numarul era privat .
Raspund cu sfiala.-A...aa ..alo?
-Alo papusa. Daca nu vi in parcul de la statuie in maxim 10 minute. Poti sa iti iei adio de la iubitul tau, pardon fostul
-Cine esti??!!
Apel incheiat.
Nu pot sa neg ca nu mai am sentimente pentru James. Il iubesc mult. Dar nu am avut de ales.
Ma imbrac cat de repede pot si ies ca un fulger din casa.
Ajunsa in parc ..nu era nici un semn de viata . Nu era nici o miscare.
O duba mare si neagra im facea faruri din partea cealalta a strazi. El era. Sau.. Ei?
Ma iau la fuga spre masina care tot nu se oprea din facut faruri.
Urc in acel lucru macabru si misterios mecanism pe patru roti
Il vad pe James razane de bucurie.
-Ce credeai ca ma uitat de ziua ta ? La multi ani mic fluturas !
-Whattt????In primul rand mersi ..si in al doilea rand cum iti permiti !!
Termin propozitia si ii lipesc una de fata incat sa o tina minte atata timp cat va trai el.
Ma ia in brate si ma strange tare . Era atat de bine si frumosc cu el in bratele mele...ce pacat ca nu e necesar sa fac asta.
Ies din masina suparata.. O iau la goana si ma opresc intr-um singur loc .ACASA!!
ESTE CEA MAI INGROZITOARE ZI DE NASTERE PE CARE AM AVUT-O PANA ACUM!!
De ce eu ? Cu ce am gresit eu?
425 cuvinte
CITEȘTI
VOL I Scoala De Corectie
Любовные романыElena este o fata obisnuita, la un Liceu obisnuit, cu un frate obisnuit si destul de enervant dar totusi normal..Totul se schimba atunci când....ei bine...te-am facut curios?? CITESTE