- Doamna Elena Monro! De buna voie si nesilita de nimeni , il accepti ca sot pe domnul James Pandtrat?
-DA! Accept.
-Bine ! Domnule James Pandrat ! De buna voie si nesilit de nimeni o acceptati ca sotie pe doamna Elena Monro?
-Nu!
-Ce ...ce ai patit?
-Hei stai. Nu am zis ca am terminat. Ma lasi sa continui?
-Da . Haide.... spun eu fara pic vlaga, si insarcinata cu copii lui iar el ma lasa asa..singura...
-Nu o accept! Eu o iau din iubire.
Nu am nevoie de o servitoare care saimi spele, calce sa imi gateasca . Eu am nevoie de o femeie care sa imi traga o palma atunci cand e nevoie si sa ma imbratiseze cand ii dau un buchet de flori...iar cat despre copii vreau cati mai multi si cat mai repede... Asa ca rasounsul meu pentru astazi este... Bine meritatul ei ...DA-Ou doamne ce mai speriat, nebunuleee!
-Parinte poti continua.
-Oh.. Pai atunci , prin puterea oferita de statul American, va declar sot si sotie . Puteti saruta mireasa ! Sa va tina.
Dupa acestea spuse... Ma ia in brate si ma saruta asa cum nu a mai facut-o vreo DATA! Il iubesc ce sa mai, e boul meu ,iar eu sunt iepurasul lui.
Cand sfarsim sarutul , iau un microfon si incep..
-Buna! Ma numesc Elena iar el este proaspatul meu sot James, chichotesc in sinea mea. Ma rog, cred ca si voi stiti asta . vreau sa va spun ceva foarte importanta... Eu si...el... Vom...deveni parinti de gemeni.
In urmatoarea clipa mama se ridica de pe scaun.. Si incepe sa aplaude cat de tare poate ea.
-Sunt bunica , ati auzit asta! O sa am nepotei . Chiar nepotei. Ooo draga . Multimesc mult.
-Margart ! Ia-o mai usor, spune tata, nu uita ...ceea ce conteaza clar este ca VOOOIII FFII BUNNNNIIIICCC.
-O doamne, tata ,spun si ma bufneste rasul.
Toti din sala erau amuzati de situatia precedenta. Am cea mai tare nunta. Vreau sa vad si continuarea.
Toti ne-am retras la casele noastre pentru a ne pregati de after party. Ce sa mai , am cea mai tare nunta...ever.
Era ora 5 iar eu si sotul meu. Waaaa ce bine suna ! Ne indreptam spre restaurant. Eu eram inaintea lui cu limuzina iar el ramasese in urma mea
.
.
.
.
.Ora 00:00
-Pentru cuplul favorit al anuluiii.... Cel mai tare foc de artifici .
-Multumim! am strigat la unison cu James catre Mc Blake. Dj-ul nostru .
.
.
.
Ora 10:30 dimineataA fost o seara dezastros de perfecta ...ce pot sa zic.
Petrecareti nostri au inceput sa se rasfire prin camerele de hotel inchiriate de noi dupa aproximativ 12 ore continuee de bautura ,mancat si dansat .Eu si nou-noutul meu sot ne hotaram sa coboram la subsolul hotelului...unde parinti nostri au hotarat sa fim rupti de realitate. Ma intreb de ce.
Wiliam pe neasteptate ma ia in brate ca o mica ,mare mireasa ce sunt. Ne intindem in pat imi. Face semn sa ma pun pe pieptul lui , si fara alte detali chiar asta fac...
-Ce mai seara ...ce mai noapte ce mai zi...
-Da. Tot ceea ce imi doresc este sa nu ma trezesc si sa aflu ca a fost doar un vis frumos. Sti ce ...ciupeste-ma!!
-Ok... Dupa sa nu te superi pe mine.
Se ridica si prin surprindere ma ia intr-un sarut ma musca de buze ...mm.... Ce barbat mi-am luat . E perfect.
THE END
Volumul acesta este terminat asa ca pentru o vreme voi sta pentru a imi pune ideeile la loc
Volumul doi va fi postat pe data de 15 martie 2016 .
Pana atunci imi voi corecta capitolele .Va multumesc pentru sprijinul si vizualizarile pe care mi le-ati acordat.
Daca vreti sa ma contactati pe facebook pentru idei sau pareri ma puteti gasi sub numele de :
Giulia Alexandra
CITEȘTI
VOL I Scoala De Corectie
RomanceElena este o fata obisnuita, la un Liceu obisnuit, cu un frate obisnuit si destul de enervant dar totusi normal..Totul se schimba atunci când....ei bine...te-am facut curios?? CITESTE