11. Serios ...mamă!?!

2.3K 132 7
                                    


Parinti astia... M-au dragalasit si m-au pupacit pana cand mi-au iesit matele pe ochi..

Nu ma asteptam sa imi arate atata afectiune... Dar totusi prin atatea imbratisari si saruturi date de parinti mei mult prea protectivi , am observat ca James era sprijinit de perete cu o fata serioasa... Nu prea parea fericit..mai mult parea trist si dezamagit ca au ajuns si parinti lui.

Dupa atatea dojeneli date de tata care sunau ceva de genul asta "Eu stiu ca fata mea e cuminte...ar fi bine sa ramai asa.. Si mai machiazate si tu putin...nu pari de varsta unei tipe de aproape 17 ani.. " . A trebuit sa fac o fata de catelus cuminte si ascultator pana cand mama m-ia observat plictiseala in ochi si la intrerupt pe tata.

-Dragule, haide sa semnam externarea Elenei si sa plecam inapoi de unde am venit . Ne asteapta fratele ei acasa. Haide.

Mama isi termina fraza ne imbratisam familial cu toti iar apoi ies pe usa .

Nu pot sa cred ca zic asta dar .... Doamnneee bine ca am scapat de predicile tatei si de saruturile mamei.

Arunc un ochi la James . Care era rosu de furie la fata. Mai avea putin si isi snopea parinti in bataie.

-Aaaafffaaarrrrraaaaa !!! zise Jamie al meu..

In urmatoarea secunda tatal lui iese enervat pe usa cu pumni inclestati. Iar sotia il urmeaza lasand in spate o dara de parfum nesuferit.

Ma apropi de sexosul meu si il iau in brate. Nu vreau sa ii mai dau drumul niciodata .

-Haide sa plecam de aici. Haide sa fugim amandoi. Am vorbit cu William si ne va asigura pasapoarte noi si un apartament in Las Vegas.

-Cee?! Eu nu vreau sa plec. Ai innebunit. Am o viata inainte. Nu vreau sa o traiesc pe fuga. Vreau sa am o familie fericita cu doi copii nazdravani si cu un sot extrem de iubitor.

-Pai putem avea toate astea acolo. Putem fi fericiti impreuna. Poftim ! Uite pasaportul si buletinul tau falsificat. Daca te razgandesti maine dimineata la ora 3:30 , iesi prin gaura din spatele scoli. Pe mine ma vei gasi intr-o masina neagra . Mai exact un audi. Gandestete bine la ce vei face.

Imi inmaneaza documentele contrafacute si iese afara din camera in care am fost internati. Ma lasat cu cuvintele in gura.

Ies din spital . Parinti mi-au pus la dispozitie o masina pentru a ajunge in siguranta la scoala de corectie fara alte accidente.

Ajunsa in curtea scoli , aproape toti elevi incep sa ma aplaude si sa imi exclame numele.

In clipa urmatoare William vine langa mine si ma ia de mana zicandu-mi :

- Ei cred ca tu i-ai zis lui James sa recunoasca. De asta te aplauda.

- Uite lasa-ma nu am chef sa vorbesc cu tine domnule director , ii zic cu o scarba de recunoscut in glas si ma smulg din mana lui indreptandu-ma spre camera mea .

Nu stiu ce sa fac sa merg cu James in lumea noastra. Sau sa stau aici inconjurata de lumea care imi exclama numele..

Ambele varinate imi priesc dar doar una este cea corecta.. De ce nu le pot avea pe amandoua ???!!

Off Domaneee in ce mai bagat. Mai bine zis ..in ce dracu M-AM bagat ??

Dupa doi ani

-Mammaaaa unde imi e placa si feonul. Si mi-ai spalat si calcat bluza neagraaa ??

- Daa Elenaa ! Bluza e in duplap la fel si placa si fenoul. Prostutoo :)

-Heii !

Ce pot sa zic .. Dupa ce am iesit din scoala de corectie am revenit la viata mea vechee.. Dar un lucru este sigur. Nimic nu este ceea ce pare a fii !

Va continua..

700 cuvinte

 VOL I Scoala De Corectie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum