8. Multumesc pentru incredere..

3K 170 9
                                    

Dupa cum ziceam. Mergem in camera mea. Pe drum spre culaorul fetelor a fost foarte multa tacere. Ceea ce nu prea imi placea dar nu aveam ce face.

Dupa 3-4 minute de mers in liniste de moarte , ajungem.

Deschid camera iar cand intra ramane pentru cateva momente uimit. Cine naiba mai are camera ca a mea in inchisoarea asta.

-In primul rand Wow. In al doilea rand. Eu sunt unul dintre play boy scoli. Si nu pot sa fiu cu tine oricat mi s-ar impotrivi inima. Am o reputatie de baiat rau de retinut.

-Mda boule. Eu care ma asteptam sa imi faci declarati de dragoste. Pe dracu !

-Am zis ca am terminat ? Ei bine nu. Noi o sa fim impreuna pe ascuns. Nu pot avea incredere in asa prieteni.

-Nustiu ce sa zic.

-Nu vreau sa te fortez. Uite ai timp pana maine. Pa bunaciunea mea mica.

-Inca nu sunt a ta :)

Pufuie pe gura retoric si iese pe usa.

Ma trantesc in pat . Ma duc sa fac un dus. Ops..ce sunt astea ?! Nu i-am zis clar lui Bety sa isi ia lucrurie si sa o ia la sanatoasa din camera asta.
De ce naiba inca sunt hainele ei aici.

Dintr-o data se aud ciocanite puternice in usa... A venit uraganul?

-Da-mi drumul. Deschide . Te rog . Ajutor...

Raman socata si stau pe loc. Nu mi se lega nimic in minte..am inghetat de frica.
Deschid usa. Nimeni. Scot capul pe hol. Nimeni . Ori e asta o gluma proasta.. Ori chiar e ceva serios.

Nu prea imi parea o voce cunoscuta. Sigur era o farsa..

Fac dusul inca ingrijorata de zgomotele si strigatele de ajutor auzite de partea cealalta a usi. Ceva e necurat la mijloc.

Ma pun in pat . Gandul mi se duce imediat la vorbele lui si adorm instantaneu.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

-Scularea delicventilor! Aici directorul vostru. Aseara o eleva a fost viloata, drgoata si ucisa. Numele ei este Elizhabet Simpson. Pe numele mai familiar intre voi . Adica Bety! Acum iesiti in pijamale in curtea scoli. Nu vreau nici un delicvent in minus ca de nu ! Vedeti voi ce va urma.

Durere, lacrimi,tristete... Mai pe scurt aveam in mine sentimente de cacat. Nu se poate sa fie chiar ea. Adica ea e bine. E undeva in camera ei inca dormind desigur.

-Pamapali buni de nimic. Nu a-ti receptionat ce a zis directorul ? Afara asa cum sunteti. In pijamale. Sau dezbracati. Acum afara netrebnicilor.

Iesim cu toti afara si era un frig....mammaaa

Ne adunam toti.. Nu avei sa pui un deget intre noi. Observam fiecare baiat imbratisand cate o fata pentru a ii tine de cald. Pacat. Eu nu aveam pe nimeni. Dar James unde este..

Vine directorul Wiliam nervos , urca pe scena si incepe sa urle la noi

-Rea dimineata pentru voi asa-i ? Indiotilor ! Din cauza a ceea ce a facut unul dintre voi ,ve-ti plati cu toti. Ca sa va invatati mine si sa nu se mai intample. La fiecare termen al pedepsei se mai adauga 2 ani la fete si 4 ani la baieti. Puteti evita asta doar daca il veti da in vileag pe cel care a comis aceasta crima odioasa.

- Eu am niste informati domnule director! zise un baiat din multime si ridica mana pentru a face divergenta intre el si restul lumi.

-Vino aici. Si vorbeste la microfon daca ai ceva important de zis.

Ma ridic pe varful degetelor de la picioare pentru a vedea mai bine cuajosul personaj care va vorbi in fata a aproximativ 200 de perechi de ochi. Asa ..deci ..sa vedem...ce naiba. James !?

-Ma numesc James. Aseara am iesit in curte pentru a ma duce in spatiul baietilor dupa ce am fost chemat de sora mea in partea fetelor pentru a o linisti in privinta a catorva lucruri. Pe drumul de intoarcere auzeam strigate dar credeam ca sunt venite din partea unei petreceri. In aceiasi seara. Am iesit la o plimbare noctura. Iar sub lumina felinarelor erau dare de sange care veneau din spre cantina si duceau spre gradina . Am crezut ca este vopsea. Nu am dat importanta. Eu cam atat am avut de spus.

In momentul urmator un glont ii ricoseaza in bratul lui James. .. Era...era..pe .hha..ha..haina lui sange. Eu lesin ... Si ma lovesc cu capul de pavelele de pe jos.

 VOL I Scoala De Corectie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum