15 . Impreuna pe viata cred..

2K 113 4
                                    

Ma trezesc lenesa dupa o noapte amara de plans. Era oribil.. Totul nu avea nici un sens.. Totul era in ceata. Nu mai intelegeam nimic. Nimic. Absolut nimic. Eram singura in lume. Chiar de imi aveam tatal , mama si frarele enervant, ei tot nu ma intelegeu. Trebuie sa fac ceva.

*Bip*Bip*Bip

Minunat un mesaj. Cred ca e iar James cu textuletele lui amoroase.. Ma pis pe ele..acum serios ar trebui sa ma lase putin in pace..

Ma hotarasc sa ma duc in baie sa fac un dus si sa ma aranjez putin..ei bine putin mai mult. Dupa o noapte de plans ..aveam ditamai cearcanele.

Ies din cada , imi usuc parul ma imbrac intr-o rochie neagra cu o palma deasupra genunghilor. Ma machiez simplu facandu-mi smokey eyse.

Imi iau platformele cu toc si intr-un final ma hotarac sa imi verific mesajul venit mai devreme

Era de la James. Da bineinteles. Banuiam eu. Cine altcineva putea fi mai dobitoc decat el .

In acel text scria umatoarele cuvine..

" Am crezut ca o sa fie bine intre noi. Te-am inteles cand nu ai vrut sa fugi cu mine . Te-am inteles atunci cand ti-ai facut un iubit si ti-ai reconstruit viata. Nu e deloc corect. Eu nu pot sa dor stiind ca tu si buzele tale il ssruta pe dobitocul ala. Si te mai intreb ceva. Si vreau un raspuns sincer.. De ce dracu are toate trasaturile mele?? De ce are caracterul meu ? Si cum naiba s-a intamplat sa aiba aceiasi masina ca si mine ?? Ai facut selectie pana ai gasit pe cineva destul de apropiat fizic, psihic si material ca si mine ? Sa sti ca astept un raspuns la urmatorea intrebare. Iti mai place sau nu de mine ? Te rog. Daca ai simtit cu adevarat ceva pentru mine in trecut atunci trimite-mi un mesaj cu parerea ta sincera. "

Simt cu lacrimile isi fac loc in ochi mei ,intetosandu-mi privire si umezindo in acelasi timp.
Dorinta lui a fost sa ii scriu si sa ii trimit un mesaj sincer inapoi. Asa voi face!

"Buna.. DA ! Eu inca te plac , defapt nu doar te plac, eu te iubesc. Dar acum nu mai stiu cine sunt , ce simt si cum o mai duc. Ochii mei sunt in totdeauna umezi chiar de tu nu ai observat asta mereu. Defapt nu ai observat niciodata. Si nici nu cred ca ti-a pasat vreo data de mine si de dragostea ce ti-am tot purtat-o . Daca ma iubeai cu adevarat.. Ramaneai cu mine la scoala de corectie..dar nuu!! Tu nu. Ai plecat si mai lasat fara nimeni si fara nici un sprijin sau ajutor din partea tuturor. Prieteni tai ma umileau si ma injoseau de cate ori aveau ocazia si gaseau un moment potrivit dd a face asta. Tu te-ai intrebat vreo data ce mai fac ? Tu nu! Ai avut pe acolo o gramada de fete care mai decare cu grasime si silicon si botox in cur, sani si in bot. Ai si uitat de mine. Sunt sigura.

Ii trimit mesajul. Imi iau geanta si ma duc la scoala.

Pe peretele scoli este cat se poate de...

Cam atat pentru azi. Ptogramul meu de next la capitole va fi cel de mai jos.

-LUNI
-MIERCURI
-VINERI
-DUMINICA

INTRE ORELE 20:00-00:00

VA PUPP

580 cuvinte

 VOL I Scoala De Corectie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum