6. Esti ca si mort!

3K 185 8
                                    

O noua zi un nou inceput, nee , mai bine zis o noua zi de calvar. Asa da . Oricum . .. M-am trezit cu mult inainte de a suna alarma campusuli .

Intr-un fel imi pare foarte rau de ceea ce i-am facut dar lui oare ii parea rau ca urma sa ma violeze ? Nu prea cred . Dar el parea un baiat bun, cu capul pe umeri . Inca un motiv sa dovedesti ca oameni nu sunt ceea ce par a fi. Pacat. Chiar imi placea de el. Imi placea mult , dar acum in afara de ura ,nu mai simt nimic pentru el.

-Trezireaaa delicventii naiibbiiii !!! se aude voce gardianului care batea la toate usiile..

-Serios ! Se numeste liniste , ai mai auzit de ea?

- Cumva v-am auzit comentand domnisoara Elena ??

-Nu , nu , fredonam o melodie ?!

-Da sigur! striga el de partea cealalta a usi . Daca in 5 minute nu esti gata , aduc directorul !! Nu te mai scuz ca ieri ! INTELES!?

-Da domule, sa traiti! zis si pufai usor din gura. Al dracu mosorog . De alta slujba nu a auzit ?

Ma imbrac si ies pe hol inaintea terminarii celor 5 minute cronometrate .

O iau in spre cantina si o vad pe Bety stand botoasa la masa . Ma asez langa ea .

-Buna Bety, ce s-a intamplat ?

-Hei, buna , nu am patit nimic .

-Nu prea cred . Poti sa ai incredere in mine.

-Bine. Aseara la 22:30 aproximativ , au venit cei doi barbati , spune si imi arata spre masa popularilor , si m-au violat.

-Oww nu , nu te cred ! In acest moment te duci si iti iei bagajele si te muti cu mine in camera . Oricum am un pat in plus . Miscate .

Imi intind mana spre iesirea cantinei.

-S-au pus cu mine , s-au pus cu dracu ! Doar sa vada ce am sa le fac !

Imi termin mancarea si ma duc la antrenamente ,iau pranzul , ma duc la cursuri si sar peste cina , ma duc in camera si ma trantesc in pat ,imi pun capul in perna si scot un tipat de durere .

O vad intrand pe usa pe Bety care era chip de fericire . Mai avea putin si dadea pe afara .

-Ce s-a intamplat raza de soare? Care e motivul fericirii tale ?

-Este o poveste lunga.

-Am timp roscato.

-Ok. Ei bine.. Fiul directorului , parca William , imi zice si ii dau aprobator din cap , el i-a prins pe baieti cand vorbeau despre ce mi-au facut aseara.

-Siii? intreb eu explodand de curiozitate.

-Pai, a aflat si i-a pedepsit cu 500 de ture imprejurul scoli.

-Ce , cum ?! Daca mergi normal iti ia aproape o ora , iar ei au de facut 500 de ture ! Bravooo fiului directoruluii !!!

-Dar nu mai lasat sa termin . Fiuli directorului ia prins atunci cand vorbeau ceva si despre tine . Cum ai putut sa nu imi zici ca James urma sa te violeze , nebuno care esti , esti culmea...

-Pai..te-am vazut ca erai asa de deprimata , si nu m-am gandit la nimic altceva decat la razbunare. Imi pare rau.

Ii zic si fac o fata de catel plouat si nevinovat.

-Si cu iubirea pentru el..cum mai stai..

Imi spune si imi da de inteles ca vorbea despre James..

-Iubirea aia s-a transformat in ura in momentul in care
.. , nu apuc sa termin fraza ca niste lacrimi isi fac aparitia in ochii mei.

-Off , mica mea steluta, lasa o sa treaca , nu era o iubire chiar asa mare ..

-Stiu, dar pentru mine a fost un sentiment pe care nu l-am mai simtit si trait de mult. Parea un baiat cumsecade .

-Bine zici .. Parea..

-Haide la culacare.

-Nu ammm ccchheeff !! se plange roscata ca un copil micut .

-Pai atunci . Un film?

Fata i se lumineaza si imi arunca un mare da . Ma mir ca nu a ajuns politia la usa cu un mandat de poluare fonica.

Cred ca ne-am uitat la 50 de filme de dragoste.. Si al naibi daca pot avea si eu un final fericit asa cum se termina toate.

Luand filmele la gramada , toate se sfarseau cu un sarut si cu fraza " Si asa au trait ei pana la sfarsitul vietii lor. "

DRACE! Viata mea se duce de rapa in scoala asta.
-
-
-
-
-
-
-
Ma trezesc iarasi cu matahala aia de gardian care urla sa ne trezim.

Cacat! Ma imbrac repede si ma duc spre cantina..

O vad pe Bety la masa noastra , frate fata asta e chiar matinala.

Ma asez langa ea la masa cu micul de jun pe tava care , fata de acasa, nu era prea consistent incep sa infulec . Cam pe la sfarsitul mesei, pe scena care era predestinata anunturilor importante , apare directorul .

- Buna dimineata , delicventi buni de nimic. Am sa plec o perioda mai lunga de pe scaunul puteri. Asa ca am sa am un inlocuitor. Acela va fi fiul meu William.




 VOL I Scoala De Corectie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum