Mi-am reluat viata ! Am iesit din scoala de corectie . Sincer ... as' fi vrut sa merg cu James.. dar parinti ? Fratele ? Prieteni ? Vecini ? Viata ? Ce dracu as-i fi facut cu ea ? E mai bine asa !
Ma roogg... Las tristetea la o parte si imi vad de viata mea care in prezent e cea mai fericita . Am o masina , un iubit al naibi de sexy , si trebuie sa recunosc ca are aceleasi trasaturi familiare ca James .Poate de asa mi-a si placut... poate ca il vedeam pe fostul meu iubit in ochi lui . Mmmmma roooogggg . Peste cateva zile voi implini 18 ani.Ce repede a trecut timpul.Parca ieri eram in spital .. iar azi ... Stiti ceva , lasati asa ..
Nu vreau sa imi amintesc .
Imi fac ultimele retusuri in oglinda de la baie si aratam pefect. Parca nu eram eu . Eram prea vesela, mult prea colorata si cu siguranta mult prea machiata.. ce sa zic ? I-am implint visul tatei .
-Scumpppooo ! Te asteapta Declan jos . Vrei sa ii zic ca intarzi putin ?
-Nuu mama !! Sunt gataaa . la cum tip cred ca ma auzit tot cartierul , eehhe nu ii bai .
Cobor jos , imi iau genta si ma duc fix catre Audi-ul care ma astepta afara . Ce coincindenta nu ? Aceiasi masina, acelasi trasaturi si acelasi comporament.
- Buna iubito ! imi zice Declan iesind din piele de bucurie .
-Buna , Dec ! Carui fapt ii datorez fata asta extrem de fericita si plina de caldura ?- O sa afli !! Mai sunt fix 2 zile 11 ore si 3 minute pana la ziua ta . Atunci o sa vezi ce ti-am pregatit , blondino !
-Off ... Ma faci curioasa nu e corect :) Esti rauu! zic si ma imbufnez ca un copilas mic incrucisanu-mi bratele
- Mie imi convine sa fiu rau. Dar imi place mai mult sa fiu raul tau .Doar al tau. Clar ?
-Doaa. Haide sa plecam . Am doua motive intemeiate sa zic asta . 1. Am intarziat la scoala . sii 2. Mama cred ca a facut un serial indian de cand ne spioneaza . Ce naiba :) Baga viteza . Daca nu imi iau eu masina .
- Bine ! Haide puiutul meu mic .
Dupa un drum scurtt si foarte amuzant din cauza lui Declan ajungem la liceu . Coboram din masina si ne indeptam spre cursuri diferite . Din pacate aveam doar ultima ora impreuna . Meaahh..
Ma duc la dulapul meu , ma uit pe orar si vad ca prima ora am chima. Vaiii . Iar ma intalnesc cu cotoroanta ai . Cred ca la avut ca elev si pe stra - stra - stra bunicul meu . Cand iese la pensie . Se pare ca nu prea curand. |
Intru in clasa ma asez in ultima banca si imi pun ghiozdanul pe scaunul de langa mine . Nu vreau sa stea nimeni cu mine .
Incepe ora . Babornita intra la brat cu un baiat.. JAMES !!! Ceee ?? Cee cauta aici ?
-Buna ziua elevi ! Acesta este noul vostru coleg ! Se numeste James si vine din Mexic. Sper sa il integrati repede in grupuile voastre imutite . CLAR !?
- Dddaa ! sunem toti in cor mai ceva ca niste robotei hipnotizati.
-Uite domnule James . Ai acolo un loc liber langa domnisoara Elena . ii zice si arata cu degetul spre mine .
Haideee seriios ! O singura zi in care stau singura si se gaseste domnul asta miss perfectiune sa apara ca prin magie , si sa imi trezeasca amintirele de putin timp acoperite cu putin namol ca sa nu mai poata iesi la suprafata
|
|
|-Serios ! Tu chiar nu ma lasi sa traiesc in pace si liniste ,asa-i ? ii zic eu in timp ce el se aseaza langa mine cu un aer serios si demn de scarba .
- Ai sa mi-o platesti ca nu ai venit cu mine !! imi spune in soapta .
-Sti ceva .. nu ma critica. M-ai pus sa aleg si am facuto ! Nu ai de ce sa ma compatimesti ok ?! ma ridic in picioare ridicandu-mi vocea
-Elena !! DETENTIE 2 ore dupa scoala .
-Elena ! Taci dracu din gura ! Ai multe de explicat !
-JESON!!! DETENTIE 2 ore impreuna cu domnisoara Elena !
-Va multumesc mult de tot ce sa va mai zic acum ! ii spune tipul de langa mine profesoarei care era rosie la fata de maine pentru ce ii deranjasem ora.
Acum o sa am probleme cu baba asta din cauza lui James . Sa se duca naibi
Cam atat pentru azi pufoseniile mele ! Cine va comenta si va da un vot primul va primi cate o dedicatie la urmatorul capitol ! Bafta maine la scoala :* PUPICEEI
750 cuvinte
CITEȘTI
VOL I Scoala De Corectie
RomanceElena este o fata obisnuita, la un Liceu obisnuit, cu un frate obisnuit si destul de enervant dar totusi normal..Totul se schimba atunci când....ei bine...te-am facut curios?? CITESTE