O dimineata excelenta ,ce pot sa zic. Ma trezesc langa Bety .Nici nu stiu cum am ajuns in acelasi pat. Hmm..ciudat. Oricum,nu conteaza
-Haideti puicutelorr ! striga batranul paznic de cealalta parte a usi.. Dormiti ca cineva care a dat o petrecere care a tinut in continuu timp de o saptamana . Trezirea lenesilor!
M-am ridicat ,m-am spalat pe fata si mi-am luat uniforma mea schifosita. Astia nu au auzit de moda.
Ok...totul bine.
Ma duc la cantina lasand-o pe Bety in urma mea, pentru ca ea este genul de fata care nu poate sa iasa din camera ei fara putin rimel,blush,fond de ten si restul. Ei bine putin mai mult. Isi da cu foarte mult fond de ten.. Dar ma rog alegerea ei .
Destul de ciudat, pe lanaga faptul ca astazi am mancat o mancare excelent de buna adica mai exact, gratar de piept de pui cu o garnitura de orez .
Din nou, pe langa mancarea buna , Bety nu a dat nici un semn de viata. Pe bune. Fata asta vrea sa ma aduca in pragul nebuniei.
Am zis ca poate si-a scrantit o geana. Ma gandesc si rad in sinea mea. Pacat. A ratat ditamai bunatatea de mancare..
Orele au trecut la fel si antrenamentele , iar roscata tot fara nici un semn de viata. Ei bine. Pana aici! Ma duc la director ! Adica la directorul William.
Cum ma indreptam mai mult spre usa , cu atat tremuram mai tare , oare ce ii voi spune lui Wil?
Nu dupa mult timp in care apuc sa imi fac un mic textulet pe care sa il prezint . Am ajuns.
De emoti am uitat sa bat si intru direct. Nu o sa credeti pe cine am descoperit aici.
Bety era cocotata pe birou in timp ce se producea ditamai scena de pornografie acolo.. Doamne.
-Retardardatilor! Ce dracu faceti aici ?! Doamne ?! Si eu ..care va credeam mai cu capul pe umeri. Si tu Bety. Dupa ce ca mai aveai putin si erai violata , acum esti bine mersi. Bravo tie . In acest moment sa sti ca nu mai esti colega mea de camera.
Ies in lacrimi trantind usa dupa mine..
Alerg pana in dosul scoli. Unde intr-un colt era o alta surpriza.
Era James bine inteles cu una dintre matahalele de la masa lui.
Despre ce naiba vorbesc ei acolo.
Incerc sa imi controlez respiratis si lacrimile si imi ciulesc urechile.
-Bai omule ! Tu nu ai inteles ca eu o plac pe fata noua ! E diferita ,nu se lasa usor. Si parca ceva imi zice ca ea este aici acuzata de o crima ,nicidecum ca ar fi facut ceva. E mult prea inocenta . spuse James rosu de furie la fata .
-Am inteles frate. Dar ritualul de initiere a fetelor noi . Cum ramane cu el?!
-Da-l dracu ! Vreau sa o facem doar atunci cand va avea aceleasi sentimente ca si mine. Si nu cred ca se va intampla prea curand. Dupa ce voi mi-ati inscenat chestia aia. Ma-ti trimis cu un bilet la ea spunandu-mi ca nu este nimic important. Dupa ma-ti drogat si ma-ti imbatat si ma-ti adus in spatele scoli. Bravo voua.
-Ceee !!! strig eu nedumerita.
Ma intorc pe calcaie si o iau la goana. Picioarele astea scurte la naiba. De ce oare nu ma-m straduit la antrenamente?
Imi intorc capul in speranta de a nu il vedea pe James fugind dupa mine . Chiar asa era. Nu era in spatele meu. Era in fata mea. Stai ce !! Cum naiba !
Picioarelor opritivaaaa! Ascultati ordinele mele .
Da sau oprit nimic de spus. Doar ca s-au oprit fix in bratele lui.
Am cazut amandoi pe jos. Eu incep sa plang mai tare iar el cu un gest tandru ma saruta si ma ia in brate.
- Haide sa mergem la tine in camera sa vorbim despre ceea ce ai auzit .
Ne ridicam de jos si o luam catre camera mea. Chiar aveam unele nelamuriri.
CITEȘTI
VOL I Scoala De Corectie
RomanceElena este o fata obisnuita, la un Liceu obisnuit, cu un frate obisnuit si destul de enervant dar totusi normal..Totul se schimba atunci când....ei bine...te-am facut curios?? CITESTE