19. Perfecta mea

1.7K 96 0
                                    

S-a imbracat lejer . O frumusete. Ma mandresc cu sotia mea.

-Ei bine ,blondi. Ma duc sa ma schimb si sa fac un dus , comanda ceva de la room service.

- Ok domnule " haide sa luam micul de jun " hmm..

Se duce bosumflata spre telefonul fix , ridica receptorul

-Alo, Room service? spune lipsita de vlaga .

-Da ,domnisoara, doriti ceva anume?

Ma indrept repede spre ea. Ii iau receptorul din mana si il pun la ureche.

-Alo ,buna ziua , vrea niste prosope mai mari. Astea sunt mici. Grabiti-va!!

-D..d..da domnule!

Pun receptorul jos si ma uit la Elena.

-Ce naiba faci?! Ai innebunit??

-Nu scumpete, o apuc de obraji si o strang usor, ma duc sa fac un dus iar dupa mergem si luam micul de jun in oras.. Daca tot umblam dupa accesori si tot ce mai e nevoie.

-TEEE IUBESCC!! spune si imi sare la gat.

Oo pufarina mica ..ce parfum are. Atat de delicat la fel ca ea. Nustiu daca ma credeti sau nu dar eu chiar nu pot sa ii iau fericirea fetisoarei asteia. Cum sa ii zic "Scumpo am cancer, mai am cateva luni de trait ,hai sa dansam!" neh.. Prea de genul filmelor indiene . O pe dracu, las-o balta . Cat mai traiesc vreau sa fiu viu . Da ..bravo tie ce comparatie de rahat . Va rog fara aplauze!

Ies din dus , ma imbrac cat mai lejer posibil si ma duc in bucatarie acolo unde o gasesc pe Elena band un pahar de apa cu lamaie, nu ma intrebati de ce..cred ca face o detoxifiere a organismului sau ceva in genul asta.

-Haide iubitoo.. Plecam!

-Imediat, apropo era sa uit. Ti-am luat si eu un cadou..de fapt mai bine spus ne-am facut singuri un cadou.

-Ce este?? spun mai disperat ca oricand.

-Ei bine, o sa afli mai incolo.

-Dificilo ..haide jos .

Ajungem la restaurant. Ne punem la o masa ,cer doua meniuri si incepem sa le rasfoim.

Vine chelnerul .

-Buna ziua ! Va-ti gandit ce a-ti dori sa comandati?

-Da ! Desigur! Vreau un piept de pui si o garnitura de sos de mere .Tu ce vrei Elena?

-Ah.. Pai. O shaorma cu de toate . O portie de cartofi , nu , nu , mai bine doua porti de cartofi . Asa. Si kebap , si daca se poate si niste briose. Mersi!!

Noteaza chrlnerul tot si pleaca.

-Ce e cu atatea pofte pe tine azi. Parca tineai la silueta.. Ow nu!

-Ce s-a intamplat?

-Se adevereste citatul!!

-Care citat?

-"Adio silueta mi-am luat verigheta ". ii soptesc si incep sa rad cat de tare ma tine.

-Nu fi prost ,nu-i adevarat..

-Nu sunt .

-Ba esti ! Si vrei sa sti de ce am pofte?

-Da ! Vreau sa stiu. De ce ?

Ridica mana sus si ii face semn chelnerului sa vina

-Imi puteti imprumuta pixul va rog ?

-Da desigur domnisoara . Poftiti!

Ii da pixul si pleaca.

Isi ia servetelul si incepe sa scrie caligrafic si frumos ceva acolo..

Imi intoarce hartia aia...

-Citeste cu voce tare te rog!

-Sunt insarcinata...mda vai ce ta...CEEEE !! Esti insarcinata?!

-Da!

-Lumee sotia mea e insarcinta...platesc toata consumatia !

Toti incep sa aplaude de zor. Ba chiar uni fluiera si striga cat pot ei de tare... Ma intrept spre ea o iau in brate si o sarut..

-Mersi mult pentru acest cadou! Ceva mai frumos nu putei sa imi dai...multumesc. O sarut usor pe frunte si ne asezam la masa.

Dupa ce mancam , platesc consumatia tuturor si plecam

Ne ducem la un magazin de rochi de mireasa.

Vanzatoarea imi era cunoscuta , dar nu prea. Stiu , nu are nici un sens.

-Buna ziua ! O rochie de mireasa tip printesa ,aveti?

-Da! Noi suntem cel mai renumit magazin de rochii de mireasa din oras. Majoriatatea fetelor cauta rochi de mireasa tip printesa sau tip sirena. Da! Am ajuns . Avem penste o mie de modele de rochi. Uitati-va printre ele . Alegeti cateva modele . Aa era sa uit . Fiecarei rochi i se pot adauga croieli dar le putem si simplifica dupa bunul dumneavoastra plac.

-Ok ! Am sa ma uit. Dati-mi cinci minute sa aleg 3 modele preferate.

-Nici o problema . Revin. Stati! Era iar sa uit . Avem si smoking pentru mire. Daca doriti...

-Nu..strig eu iritat. Ma imbrac in trening , nu e nevoie.

-Ooo asta sa o crezi tu iubitule. Eu o sa fiu o printesa din povesti iar tu vei fi regele meu. Clar?!

-Yes madam!! incepe sa rada la aceste vorbe.

-Bun! Acum domnule daca ne-am decis , va rog sa lasam mireasa sa se gandeasca la modelul rochiei dorite . Iar in cazul dumneavoastra , urmati-ma.

O las pe mica mea blondi in urma si o urmez pe persoana destul de cunoscuta. Sa trecem peste. Cunoscuta sau necunoscuta , Elena oricum nu ma va lasa sa vin in trening la propria nunta . Ajungem intr-o camera imensa cu diferite panouri cu diferite smoky-uri si tot felul de manechine.

-Asa.. Sa incepem . Daca logodnica dumneavoastra doreste o rochie de mireasa tip printesa atunci ar trebui sa aiba un print pe masura drept mire . Corect?

-Corect. Ce imi recomandati ?

-Avem acest costum care este perfect pentru o noapte de basm , ei bine parerea mea. Mie imi place

-Stati , doamna nu vreau sa fiu nerespecabil sau ceva in genul asta ..dar asta e un costum de print..

-Intocmai ! Ce ziceti?

-O pe dracu. Imi place !! Il cumpar.

-Ei bine ! Atunci asa sa fie. Doriti sa il aratam si miresei?

-Nu . Va fi o surpriza pentru ziua nuntii.

-Perfect! Acum sa ne intoarcem la miresica!

O luam iarasi pe coridorul ce ducea spre o alta camera imensa plina ochi cu rochii de mireasa unde se afla mama copiilor mei. DOAMNE ce bine suna. Mafiot ma ce drecu:).

-Am ajuns. Luati un loc. Se pare ca Elena , daca nu ma insel , este in cabina de proba. Iese in cateva minute. Doriti ceva de baut ?

-Nu mer..

O usa se deschide ai intra mica mea printesa. In curand o sa devina regina. Poarta o rochie minunata care ii pun in evidenta ochii si acele buze mmm...

Hoo mici drogati..in sensul buna..mai ..vreti ha? Ei bine peste doua zile mai primiti.

Glumesc. Multumesc mult pentru sprijin . puppiiciiciicic

1100 cuvinte

 VOL I Scoala De Corectie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum