Felix
Jag satt på golvet inne i ett toalettbås. Jag kände hur tårar rullade ner för mina kinder. Jag kollade på den silvriga saken i min hand. Jag måste.Oscar
Tåget började rulla och jag lutade mig tillbaka och mina tankar for upp i huvudet på mig. Tankar om allt och inget som vanligt.
Jag kollade runt för att se vilka människor som satt på samma vagn som oss. Min blick hoppade från person till person men fastnade på en människa. Där satt han med sin mamma och pappa. Där satt han med ett leende, som jag kan se ända här ifrån är fake. Han kollade runt i vagnen och hans blick fastnade på mig. Han började flina smått, sa något till sina föräldra och reste sig. Hans steg riktades mot mitt håll. Han satte sig mittemot mig och helt plötsligt var vi ensamma i vagnen.
"Oscar", sa han.
"Adrian", svarade jag lågt med lite rädsla i rösten.
"Varför så rädd", sa han med ett flin.
"J-Jag är inte rädd", sa jag med en så stadig röst som möjligt.
Han skrattade dovt åt mig och kollade mig i ögonen.
"Oscar vad gör du här?", frågade han med sin äckliga röst.
"Åker tåg n-ner till Göteborg", svarade jag och svalde salivet som bildats i min mun.
"Nej, vad gör du här, varför existerar du, varför finns du?", frågade han med ett litet flin.
"D-det k-kan.. J-jag-", mer han jag inte innan jag kännde ett par läppar mot mina. Jag öppnade ögonen, där satt Felix gränslat i mitt knä. Jag kysste honom tillbaka och lade mina händer på hans svank. Jag kände hur han tog tag i tröjkanten på min t-shirt. Jag tog av mig den och kände hur han tryckte på mitt bröst och jag lutade mig sakta bakåt och kände något mjukt mot min rygg. Han satt fortfarande gränsle över mina höfter sä han började röra sig smått fram och tillbaka medans han tog av sig sin tröja. Små låga stön for ur min mun av njutning. Han böjde sig ner mot mig igen och fångade mina läppar i en kyss. Hans läppar förflyttades till hakan, längst käken och upp mot örat.
"Jag vet att du vill ha mig", viskade han tyst i mitt öra.
Jag sa inget utan bara nickade stumt. Han fortsatte med sina på blöta kyssan ner för halsen, över bröstet och över magen. Stön lämnade mina läppar gång på gång. Jag kände hur han knäppte upp knappen på mina jeans och drog ner gylfen. Hans händer drog av mig mina byxor. Han kollade mig i ögonen och kröp upp på mig så våra huvuden var i samma höjd. Han kraschade sina läppar mot mina och dom jobbade i synk. Jag vände på oss så att jag låg överst. Jag kysste honom nerför halsen, över bröstet och magen. Jag knäppte upp hans byxor och ett stön lämnade hans läppar. Jag flinade för mig själv och drog ner hans mörka jeans. Jag blev mer upphetsad för varje sekund som gick. Han drog upp mig, vände på oss igen och satte sig gränsle över mina höfter. Han börjar röra sina höfter och regelbundna stön for ur min mun. Han flinade lite och böjde sig ner och kysste mig. Jag kände hur han sträckte sig efter någonting. Han satte sig upp och jag såg att han höll i en kniv. "Fan va äcklig du är som vill ha sex med någon av samma kön", sa han och lekte lite med kniven med sina händer. Jag hann inte göra något innan han stack kniven i min mage.Jag vaknade med ett ryck. Jag andades häftigt och kände hur svettet rann i pannan.
"Åh, nu är du vaken", sa Ogge och log snett mot mig.
Jag kollade åt höger och såg att Felix satt där med min redbull i handen, öppnad. Jag sa ingenting utan tog den ur handen på honom och tog några klunkar.
Jag kände hur det svalkade mig och jag lutade mig tillbaka. Jag hade en konstig känsla av att jag var iakttagen. Inte utav killarna för Omar sov, Ogge satte på sig hörlurarna med musik och Felix satt och stirrade på tomma intet. Jag kollade runt i vagnen men såg inte någon bekant eller någon som kollade på mig. Tankar kom upp i mitt huvud och jag rynkade mina ögonbryn som vanligt när jag tänker.
"Oscar, vad tänker du på?", frågade Felix bredvid mig.
"Ehm, nej inget bara det vanliga", svarade jag.
"Som vad?", frågade han.
Dig Felix, dig.
"Livet", svarade jag.
Han sa inget utan nickade och kollade runt på människorna i vagnen.
Vad vad det där för dröm? Vad ska den betyda?
***********
Oscar drömmer, ojojoj..
Vad drömmer han igentligen?
Vad tror ni det är som hänt med Felix?
Kommenteraaa!
Adjöööööö!
YOU ARE READING
Osäker | Foscar
FanfictionOkej ja, jag gillar Felix, jag är gay, bög, homosexuell eller nu vad du vill kalla det. Jag har gillat honom ganska länge nu. Men jag vet att han bara tänder på tjejer, och att han aldrig kommer gilla mig mer som en vän. ****** Det här e en foscar b...