Felix
Det var tyst när jag stod framför min sovrumsdörr. Jag öppnade försiktigt och gick in. Dörren stängde jag bakom mig och jag gick fram till Oscar. Hans ögonfransar borstade mot hans kindben, läpparna var lätt särade och hans andning var oregelbunden och tung, nästan upphetsad.
"Oscar", jag såg hur han ryckte till innan han mötte mina ögon.
"Asså du får sova men asså i natt, vill du sova på madrass eller ska jag sova på madrass eller ska vi sova tillsammans eller så kan jag sova i tält-"
"Tillsammans?", avbröt Oscar mig och jag nickade med ett leende.
"Asså jag tvingar dig inte", var jag snabb med att säga.
Han kanske tycker att jag är äcklig men säger så för att inte göra mig ledsen. Oscar suckade och kollade på mig.
"Får jag sova vidare nu?", frågade han ich jag skakade på huvudet.
"Inte om jag inte får sova med dig", sa jag och han slöt sina ögon.
"Bra då får jag sova vidare", svarade an mig och jag log.
Jag la mig ner bakom honom och kramade om honom.
"Sov så gott", sa jag med en barnslig röst och Oscar började röra på sig.
Han vände sig om och jag mötte hans blåglittrande ögon. Min nästipp kom i kontakt med hans och jag log lätt.
"Kyss mig då", viskade jag fram och han höjde sitt högra ögonbryn innan han vred sitt huvud och tryckte sina läppar mot mina.
En lung kyss skapades mellan oss. Jag la mig försiktigt över honom utan att släppa kyssen. Hans fingrar smög sig in umder min tröja och drog dom långsamt över min rygg. Jag gav ifrån mig ett njutande ljud och Oscar flinade mit mina läppar.
"Du förstör", sa jag mellan kyssarna och satte mig upp så att jag gränslade över hans höfter.
Jag kände hur han hårdnade under mig och en rodnad placerade sig på mina kinder. Jag såg hur han flinade och vad snabb med att vända på oss. Han drog snabbt av sig sin tröja och jag höjde på mina ögonbryn med min undreläpp mellan tänderna.
"Fan Felix", sa han tyst och lutade sig fram för att pressa sina läppar mot mina.
Han drog i min tröja och jag lyfte lätt på mig för att han skulle få av den. Han lutade sig över mig och kysste mig i nacken. Jag puttade på hans bröst och han satte sig upp med ett höjt ögonbryn. Jag vände på oss engång till så att vi låg som vi gjorde från början. Min lätt fuktiga tunga lät jag glida från hans navel och upp på hans bröst. Mörka stön rullade från hans tunga och jag rös. Jag gav ifrån mig blöta kyssar upp i hans nacke. Jag hittade hans läppar igen och jag kände hur hans händer var påväg mot skärpet på mina byxor. Jag stannade upp och tog snabbt tag i Oscars händer.
"Va-vad är-, gjorde jag något fel?", frågade han och jag kollade in i hans ögon med en osäker blick.
"Ja-jag kan-, jag kan inte", sa jag snabbt innan jag klev av honom och var påväg in mit badrummet.
Jag låste fort efter mig och satte mig mer med ryggen lutandes mot dörren. Jag drog mig frustrerat i håret och suckade. Jag kände hur tårarna var påväg och jag gjorde inget för att stoppa dom.
"Vafan gör jag?", sa jag tyst till mig själv.
Jag tog djupa andetag samtidigt som jag kollade på korgen under badrumsskåpet. Jag reste mig upp och spolade toaletten innan jag gick ut.
"Oscar", sa jag och han vände sig från spegeln han stod och kollade sig i.
Jag höjde frågandes på ett ögonbryn innan jag öppnade munnen.
"Jag tänker dra ut, ensam", sa jag och drog på mig en vit t-shirt och han nickade långsamt.
"Så följ inte efter", sa jag beordrande och han nickade igen.
"Bra", sa jag och vände på klacken.
Fan, fan, fan, fan.
"Jag drar ut", sa jag till mamma och hon kollade frågandes på mig.
"Oscar då?", sa hon och jag bet mig i kinden.
"Han var trött", svarade jag innan jag gick till hallen för att sätta på mig skor och en jacka.
Jag drog upp min mobil ur min byxficka och gick in på sms.Jag 20:01
Fest på gång?Luke 20:01
Alltid, kom hitJag flinade av svaret och gick mot Lukes hus.
"Tja Sandman", sa han när han öppnat dörren och vi möttes i en brohug.
"Ditt mål för ikväll", sa han med ett flin när vi va påväg in till köket.
"Att spy", svarade jag ironiskt och han flinade åt mig.
"Lycka till med ditt ligg", svarade han mig och gav mig en röd mugg med genomskinlig vätska i.
Jag flinade som svar och gick ut på dansgolvet smtidigt som jag drack upp den starka drycken ur muggen.
Nu jävlar.****
Blabla kapitelRösta kommentera så blir lilla jag glad!
Puss och kram
YOU ARE READING
Osäker | Foscar
FanfictionOkej ja, jag gillar Felix, jag är gay, bög, homosexuell eller nu vad du vill kalla det. Jag har gillat honom ganska länge nu. Men jag vet att han bara tänder på tjejer, och att han aldrig kommer gilla mig mer som en vän. ****** Det här e en foscar b...