2.5

265 17 0
                                    

Oscar
Tågstationen var precis framför mig och Felix när vi klev av bussen.
"Nu ska vi hem Oscar", sa Felix tyst bredvid mig och tog min hand.
Jag log och nickade. Det tog inte lång tid innan vi stod på perrongen med en varsin dricka och påse godis i händerna.
"När ska tåget komma?", frågade jag och Felix tog upp sin mobil och tryckte på hemknappen.
Han stannade upp i sina rörelser och satte andan i halsen.
"Ehm Felix?", sa jag försiktigt och han kollade förvirrat på mig.
"Va?", frågade han dumt och släckte skärmen på mobilen.
"Klockan?", frågade jag och han nickade.
"Den kommer om fem minuter", svarade han och förblev sedan tyst.
Efter fem minuter kom tåget och vi klev på och satte oss på en tom plats. Ingen sa något. Det var tyst men inte stelt. Mina tankar fanns bara på den svarta lilla necessären jag hittade i Felix väska. Varför har han inte sagt något. Jag finns ju där för honom. Han finns alltid där för mig och ibland glömmer jag kanske honom. Jag är så självisk. Allt är mitt fel. Helvete.
"Os-Oscar?", Felix försiktiga röst fick mig att hoppa till.
"Vad är det?", sa han lungt och tog min hand över det lilla bordet.
Jag drog tillbaks han den och kollade ner.
"Förlåt", sa jag tyst och snörvlade till.
"Vadå förlåt? Du har inte gjort något?", han flyttade sig från sin plats framför mig till platsen bredvid.
"Felix fan fö-förlåt", jag begravde mitt ansikte och släppte ut dom hotande tårarna.
"Du har inte gjort något Oscar", sa han lungt och jag nickade.
"Jo, jag är så jävla självisk", sa jag och kollade upp på honom.
"Självisk? Oscar du är den mest osjälviskaste, säger man så?, personen på vår jord", sa han övertygande och jag skakade på huvudet.
"Vad det än är så är det inte ditt fel, jag lovar", sa han och kramade om mig.
Jag kollade upp på honom och mötte hans vackra ögon. Fan vad jag är kär i honom. Jag kollade kort på hans läppar och upp till hans ögon igen.
"Eh vi ska åka snart", sa han snabbt och satte sig på platsen framför mig.
Jag kollade konstigt på honom och han kollade frågandes på mig.
"Vad?", frågade han och jag hoppade till.
"Nej inget jag-, glöm det", svarade jag och kollade ut genom fönstret.
Jag kände hur tåget började rull och jag slappnade av.
"Felix kan jag få hörlurarna?", sa jag och han nickade samtidigt som han började rota i sin väska.
"Här", sa han kort och jag tog dom ur hans hand.
Mina fingrar nuddade hans och en stöt for igenom min kropp. Varför just Felix? Jag stoppade i hörlurarna i min telefon och klickade in på spotify. Jag gick in på min 'är jättedålig på att namnge listor'-lista och tryckte på shuffle. Jag lutade mig bakåt och slöt mina ögon.
"Oscar", Felix röst ekade i mitt huvud och jag öppnade mina ögon sakta.
"Jag måste pissa", sa han och jag suckade.
"Gör det själv", han kollade på mig med en bedjande blick och jag gav upp.
Han gav mig ett lurigt flin och tog min hand. Vi gick in på en avlägsen toa och han puttade in mig i det lilla utrymmet. Han låste efter sig och sedan tryckte upp mig mot väggen bakom mig. Han pressade sina läppar mot mina och jag flämtade till av den plötsliga rörelsen.
"Jag vill ha dig", viskade han tyst i mitt öra och jag rös.
"Ta mig då", svarade jag lika tyst och hans blick mörknade.
Han drog av sig sin tröja och slängde den på handfatet. Hans läppar var tryckta mot mina igen och jag lät mina händer ta på hand tydliga muskler. Han kysste mig under örat och vandrade ner med sina läppar nerför min hals och upp till mina läppar igen. Hans kalla fingrar gled under min t-shirt och mötte min rygg. Han tog tag i kanten på min tröja och drog av mig den. Han kysste min bröstkorg och nerför magen. Jag släppte ut ett lågt stön när han började knäppa upp byxknappen. Jag kände hur blodet i min kropp rusade och mina andetag blev tyngre. Han drog ner mina byxor till mina golvet och han kollade upp på mig. Han tog tag i resorbandet på mina kalsonger och drog ner dom långsamt.
"Sluta teasa Felix", bad jag och han flinade men gjorde som jag sa.
Hans hand tog tag om mitt stånd och började långsamt röra på den. Jag stönade av behag och lutade bak huvudet mot väggen. Jag slöt mina ögon och kände hur han slickade på ollonet.
"Fe-Felix", flämtade jag när hans läppar omslöt mig helt och började arbeta.
"Helvete", sa jag tyst ich trasslade in mina fingrar i hans hår för att föra det fram och tillbaka i en snabbare takt.

"Oscar", en hand skakade om min axel och jag hoppade till.
"Va?", jag mötte Felix blick och han skrattade till.
"Du dreglar", sa han och jag var snabb med att torka bort det.
Jag kände en hettande känsla på mina kinder och jag kollade ner i mitt knä. Jag var snabb med att lägga ett ben över det andra när jag såg mitt tydliga stånd.
"Vi är framme snart så du vet", sa han lungt och pussade på min kind och satte sig på platsen framför mig igen.
Jag log mot honom och nickade.
"Du är söt när du rodnar", sa han och jag vände bort huvudet.
"Vill du ha något?", frågade han sen och jag skakade på huvudet.
Jag kollade ut genom fönstret och tänkte på drömmen.
"Varför väckte du mig?", frågade jag utan att tänka mig för och jag såg hur Felix flinade.
"Vadårå?", sa han nonchalant och jag rodnade ännu en gång.
"Inte det du tänker på", svarade jag.
"Din rodnad säger något annat", sa han och jag kollade ner på bordet.
"Va hon skön?", frågade han och jag kollade upp på honom.
Du ska bara veta vem jag drömde om.
"Mm", mumlade jag och kollade ut i fönstret igen.

*******
Well.. Nytt kapitel uteee!

Jag. Ska. Se. RiRi. I. Morgon!!! Asså jag är död!

Aja blablabla vi ses adjö farväl puss och kram <3

Osäker | FoscarWhere stories live. Discover now