Capitolul 1
E luni.Azi începe scoala.E prima zi de liceu si pot spune ca am cateva emotii,deoarece sunt in clasa a9a..hm..Profesori noi,colegi noi de clasa..Parca imi pare rău ca am terminat clasa a8a pentru ca imi cunoastem colegii de la grădiniță, eram o clasa unită ,făceam numai "prostii" si mereu radeam cu ei.Îmi va fi dor de ei chiar daca ma voi întâlni cu ei in liceu nu va fi la fel ca si atunci când eram o clasa.
Ma uit la ceas si observ ca ar trebui sa ma grăbesc.Intru in baie ,dau drumul la dus si las apa calda sa imi dezmierde corpul. Intru in camera,merg la dulapul cu haine si imi aleg o pereche de colanti negri si un maiou alb ,ghiozdanul si plec in graba stiind ca prietena mea Beatrice ma asteapta in fata casei.
Eu:-Buna,Beti!
Beti:-Hei, ce ti-a luat atât?
Eu:-Scuze,mama nu e acasa si a trebuit sa ma pregătesc singura,stii cum e. Si începem sa râdemAm ajuns in curtea liceului.Beti se uita după băieți ca de obicei,dar eu nu am avut încă o relație.Ma simt ciudat de parca toata lumea se uita la mine, insa Beti nu are treaba,ei ii place.E cea mai buna prietena a mea si ma bucur ca suntem in aceeasi clasa si la liceu.O asteptam pe noua dirigintă sa ne conducă spre clasa.Eu si Beti am ales sa stam în ultima banca.Prima ora avem biologie.Îmi place biologia ,nu stiu de ce,dar probabil profesoara din generală e de vina, deoarece ne explica si întelegeam foarte bine.
Ora a trecut repede.Beti vroia sa iasă din clasa afara sa vadă băieți sa se întâlnească cu fosti colegi si ma tot roagă sa merg cu ea. Am iesit din clasa,coridorul e plin cu băieți,fete, cupluri si parca toți se uita la mine.Îmi las capul in pământ si simt cum intru in ceva.Îmi ridic capul si era un băiat putin mai înalt ca mine ,putin blond ,par creț, niste ochi caprui si sub tricoul lui mulat i se puteau observa pătrățele.
Eu:-Scuze.
El:-Nu-i nimic, se mai intampla.Robert.si imi întinde mana.
CITEȘTI
Boboaca timida
RomanceE luni, azi incepe scoala.E prima zi de liceu.Am mari emotii, deoarece sunt in clasa a9a si e un nou inceput, nu mai e ca in generala.Alți profesori,alți colegi ..Sunt putin tristă ca am terminat clasa a8a pentru ca m-am despărțit de fostii colegi c...