Capitolul 18

1.8K 93 1
                                    

Robert

Sunt nervos, suparat.Nici nu imi pot descrie starea in acest moment.Faptul ca Antonia a plecat cu Kevin cine stie pe unde ma enervează.

Antonia

Ma uit la Kevin si faptul ca sunt cu el imi face inima sa bată cu putere.Ne uităm unul la altul si buzele lui se izbesc de ale mele.Ne desprindem din sărut si imi zambeste.Gropitele lui...imi plac asa mult.

Dupa cateva ore am decis sa merg acasa.Kevin m-a lăsat în fața casei si nu a plecat pana nu am intrat in casa.Îmi place ca are grija de mine.Incep sa zâmbesc ,dar zâmbetul imi dispare de pe fata.In minte mi se redau imaginile cu Helen si Robert.Din nou si din nou si din nou.Îmi acopăr fața cu mâinile mele mici si lacrimile imi udă mâinile.Oare cum de un simplu băiat ma poate face sa ma simt atât de rău?De ce nu poate fi ca si Kevin?Întrebarea asta mi-o pun de cele mai multe ori.Fiind foarte obosita,inchid ochii si ma las prada somnului.

*
*
*

Zilele putine din vacanta au trecut repede, iar azi începe scoala.Ma simt oarecum entuziasmată.Ma plictiseam in vacanta.Îmi fac dusul de dimineata si ma îmbrac cu o pereche de colanti si un pulover gros, deoarece afara e foarte frig.Ma îndrept spre scoala, dar o masina opreste.E Kevin.Ii zâmbesc si urc în masina.Pe drum am povestit multe.In final ajungem la scoală.Toți din fața liceului se uitau.Ii ignor si intru în liceu.Parca imi era dor sa vad coridoarele pline.

Intru in clasa, dar scaunul meu e ocupat.In banca mea sta Beti, bineînteles si colegul lui Robert.Ce cauta el aici?Se ridica de pe scaun si pleaca inainte sa vin eu.Trece pe langa mine si iese din clasa.

-Buna,Beti!El nu e băiatul care e coleg cu Robert?
-Hei, ba da.El e.Il cheamă Roger.
- Si?Ce cauta el aici?

O vad pe Beti zâmbind si nu se mai opreste.In final imi spune ca sunt împreună. Ma bucur pentru ea.

Dupa ora lunga si plictisitoare am iesit afara in pauza.Beti mi-a facut cunostinta cu Roger, desi noi ne stiam destul de bine fiind coleg cu Robert.Am stat cateva pauze cu ei si Roger chiar e de treaba.

Dupa o zi obositoare de scoala am venit acasa cu Beti si Roger.

-E o petrecere peste cateva zile.Eu si Roger o sa mergem.Haide si tu cu noi.
-Nu stiu, Beti.O sa ma gândesc.Va anunt maine.

Intru in casa si ma decid sa merg la petrecere.Ma voi distra si voi uita de toate întâmplările neplăcute.

*
*
*

E dimineața!Merg jos si o găsesc pe mama pregatindu-mi mâncarea.Dupa ce am mâncat am stat aproape toata ziua cu ea.Mereu e plecată, dar azi e liberă.Se face tarziu asa ca merg sa ma pregătesc pentru ca azi e petrecerea.Eu si Kevin mergem împreună.Ma îmbrac cu o rochie aurie mulata pana la genunchi cu spatele gol si maneci lungi.Îmi iau o pereche de pantofi cu toc nu foarte înalt si astept sa vina Kevin după mine.Il vad pe geam asa ca ies afara.Îmi deschide portiera si merge in graba la locul lui.

- Ce frumoasa esti!

Îmi las privirea in jos stiind ca fata mea e rosie si după cateva minute ii spun un multumesc cu o voce joasă.

Ajungem la petrecere.Afara ne asteptau Beti si Roger.Intrăm toți înăuntru.Muzica era data tare facandu-mi inima sa bată cu putere.Beti striga ca merge la dans încercând sa acopere galagia.Eu si Kevin am rămas singuri si ne-am decis sa stam pana vine Beti si Roger.Mirosul de fum de țigară si alcool e din ce in ce mai puternic si neplăcut.Ii spun lui Kevin ca ies putin afara.Am nevoie de putin aer.Ies afara ,dar nu sunt sigura.Mai sunt cateva persoane, dar nu le dau atentie.Un băiat vine la mine. Se apropie si imi dau seama ca e Robert.

-Esti supărată pe mine?
-Da.

Normal ca eram suparata pe el ,dar parca nici nu imi pasă de ce are sa-mi zică.

-Eu nu am vrut sa vin la petrecerea aia.Helen a insistat.
- Si trebuie sa faci tot ce zice Helen?
-Nu doar...E cea mai buna prietena a mea si..nu am vrut sa o supăr.

La mine nu s-a gandit ca o sa ma supăr?Nu mai zic nimic.Ma uit la el si plec înăuntru.

-Kevin, vreau sa ma duci acasa.
-De ce?De abia a inceput.
-Nu ma simt prea bine.Du-ma te rog!

Robert nu se gândeste la mine nici măcar un pic.Nu mai aveam chef de nici o petrecere mai ales ca si el e aici probabil cu Helen.

Plec împreună cu Kevin ,dar după un timp opreste in fata unei case mari.

-Ma gândeam sa meregm la mine sa ne uităm la un film,daca nu te deranjează.
-Bine.

Ma uit la casa imensa din fata mea.Imi pare asa cunoscuta.Ne apropiem de ea.Oare asta e casa lui?Deschide usa si imi amintesc ca asta e casa unde a avut loc petrecerea de revelion.

-Asta e casa ta?
-Da.

Ma fac comodă si il astept pe Kevin care are in mana un bol plin cu floricele.Am ales sa ne uităm la un film de groază.

Pe la jumătatea filmului imi era deja somn.Imi las capul pe umărul lui Kevin si adorm.

Boboaca timidaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum