Capitolul 14

2K 107 2
                                    

..pe Helen..cu Robert..Poftim?Asta e fata cu care vrea mama sa ma imprietenesc?Iar, Robert?Ce cauta el aici?Mi-a zis ca va sta acasa toata ziua,deoarece are musafiri.Inima imi bate cu putere.Oare de ce  a mințit Robert?Se uita la mine si ma priveste lung ca si cum eu eram de vina ca sunt acolo si i-am vazut.Voiam sa plec,dar nu am facut-o.Vreau o explicatie de la Robert.

După multe priviri ma gândesc sa merg la baie.Cu putina apă rece pe față m-as linisti putin, dar în timp ce merg spre baie cineva ma prinde de umăr si ma întoarce brusc.Era Helen.

-Ceea ce ai vazut tu..sa stii ca eu si Robert vom fi împreună.

Poftim? Eu eram împreună cu Robert.

-Noi suntem deja împreună.

Se uita la mine cu un zâmbet ironic pe față.Îmi spune ca il place pe Robert de mult timp si el începe sa o placa pe ea asa ca relația mea cu Robert nu va tine mult timp de acum inainte, deoarece va face tot posibilul sa ne despartă.

Ma uităm la ea urat.Merg in baie si imi las lacrimile sa curgă pe față.Îmi ud fata cu apa rece si merg inapoi.Ii spun mamei ca Beti m-a chemat la ea si plec.De fapt plecam acasa,nu la Beti.Lacrimile imi curg pe față si simt ca imi îngheață usor de la frigul de afara.Si bineînțeles vântul puternic imi ajuta lacrimile sa curgă si mai tare.Nefiind atenta si cu lacrimi in ochi intru în cineva.Îmi cer scuze cu capul in jos nestiind cine e si plec mai departe,dar ma striga.

-Antonia, esti bine?

Îmi ridic privirea usor si era Kevin.Ii spun ce s-a intamplat.Aveam nevoie sa vorbesc cu cineva.

-Ti-am zis ca Robert nu e de tine.Mereu si-a batut joc de fete.Eu zic sa iesim mai tarziu la un film ca sa te mai linistesti.Vrei?
-Da.E o idee buna.

Da am acceptat, dar tot supărată eram.După ce am ajuns acasa ma arunc in pat si strang la piept ursuletul primit de la Robert in ziua de Crăciun.Era un usrulet cu o inimioară in mana pe care scria bineinteles "I love you".Dar oare ma iubeste?Nu mi-a zis niciodata asta.Probabil nu ma iubeste.Off..o grămadă de gânduri imi trec prin cap

După atât plâns ma gandesc sa ma pregătesc pentru a iesi la film.Nu stiu ce film va fi ,dar sunt sigura ca voi uita putin de Robert.Nici măcar nu m-a sunat sa-mi explice sau sa-si ceara scuze.Îmi amintesc de ce a zis Helen, ca si el o place pe ea.Poate  asa e.Sunt mereu împreună.Dar gândul ca ar putea sa o placa pe ea imi face ochii sa fie inundati de lacrimi.In fine..Ma îmbrac si plec.

Il vad pe Kevin.Am intrat la film.Era un film de dragoste,dar nu prea eram atenta, deoarece Kevin imi povestea atâtea si eram atenta la el.Era chiar de treaba.Am ras mult cu el in seara asta.După film  a insistat sa ma duca cu masina acasa. Mi-a zis că afara e întuneric si nu vrea sa patesc ceva.Faptul ca se gândea la mine imi făcea inima sa bată cu putere.Oare ce se intampla? Nu cred ca e posibil sa ma îndrăgostesc de el.Il cunosc de ceva timp, am mai stat de vorbă,dar nu cred ca se poate.Si apoi..eu eram împreună cu Robert chiar daca eram certați,cred..

Am ajuns acasa.Ma pun la somn, dar când închid ochii, din nou gândurile imi străbat mintea.Ma gândeam..de ce nu poate fi Robert ca si Kevin.Kevin era drăguț, glumet, ma făcea sa rad si sa uit de toate, avea grija de mine.Si Robert era drăguț, dar el ma făcea sa plâng,sa sufăr din cauza lui..De ce era asa complicat?Cred ca Helen e fericită acum ca m-a facut sa plângă,dar ma gândesc mai bine si nu ii voi da satisfacția asta.

Boboaca timidaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum