El

3.4K 170 1
                                    

               Capitolul 3

Cred ca e a treia oară când citesc mesajul, nu stiu daca sa răspund.Cu siguranta e Robert,dar sa-i răspund? Nu am mai vorbit cu băieți pana acum si parca mi-e rusine sa o spun ,dar cred ca e prima data când primesc un mesaj de la un băiat cu exceptia băieților cu care am fost colega.Îmi amintesc de ce a spus Beti "Ar trebui sa fi mai indrazneata".Sunt hotărâtă si ii răspund.
Eu:-Pai cine esti?
El:-Ne-am întâlnit azi la scoala.:*
Eu:- Nu imi amintesc, probabil.

Normal ca imi aminteam,cum sa ii uit zambetul?Doamne ,ce se intampla cu mine?Eu nu vorbesc cu băieți, nu sunt obisnuita.
El-:Trebuie sa stii:*
Nu ii mai răspund, nu sunt obisnuita sa vorbesc cu băieți.

E dimineata.O noua zi de liceu. Îmi fac dusul de dimineata si ma îmbrac cu o pereche de blugi putin rupti pe piciorul drept si un tricou galben cu dantelă. Pe drum nu zic nimic ,pentru ca nu pot.Beti nu mai tace din gura, vorbeste într-una de băiatul cu care a vorbit ieri în laborator.Se opreste si isi da seama ca nu o ascult.
Beti:-Nu ma asculți, asa-i?Nu ii nimic, iti zic de la inceput,stai linistită.
Off, abia astept sa termine.În sfarsit intrăm in curtea scolii si tace ,intrăm in liceu si il vad pe Robert, chiar e foarte drăguț.Cred ca e el pentru ca sunt cu capul in jos ca de obicei si il privesc doar cu coada ochiului.Intrăm in clasa si începem ora de matematică care o facem cu doamna dirigintă, desigur. Ne explica ceva.
Diriginta:-Antonia, vino la tabla.
Off de eram si eu putin atenta la ce a zis mai inainte.Merg cu frica spre tabla,dar cineva bate la usa si usa clasei se deschide.

Boboaca timidaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum